TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת נבחרה על ידי הספק הסלולרי RuralCom כקבלן הראשי להקמת רשת תקשורת בכבישים המהירים


באלסקה ובחוף קולומביה הבריטית
רשת ה- CellEdge 3G של גילת תספק שירותים סלולריים מבוססי לוויין במהירות גבוהה לאזורים מרוחקים בקנדה שלא היו מקושרים עד כה

חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי חברת RuralCom, מפעילה סלולרית מוונקובר, בחרה בה כקבלן הראשי להקמת רשתות תקשורת בכביש המהיר של אלסקה ולאורך חוף קולומביה הבריטית. RuralCom נטוורקס תעשה שימוש בטכנולוגית הדור השלישי CellEdge של גילת על מנת לספק שירותי תקשורת מהירה מבוססת לוויין באזורים מרוחקים בקנדה בהם לא ניתן שירות עד כה.

רשת התקשורת אשר מתכננת RuralCom להקים לאורך הכביש המהיר תספק כיסוי רציף לאורך 1,685 ק"מ של כביש, מוונו-וון בקולומביה הבריטית ועד ביוור קריק ביוקון על גבול אלסקה. על הקהילות אשר יקבלו שירות מרשת זו נמנות פורט נלסון בקולומביה הבריטית ווסטסון לייק ו-וויטהורס ביוקון. הרשתות הפכו פעילות בצורה מלאה בסוף חודש ינואר ו- RuralCom צופה שתכניס לפעולה תחנות בסיס סלולריות נוספות לאורך הכביש המהיר של אלסקה וחוף קולומביה הבריטית עד אמצע השנה, עם הרחבה נוספת במחצית השנייה של השנה.

CellEdge, פתרון ה- small cell של גילת יאפשר ל- RuralCom לספק שירותי 3G HSPA הכוללים תקשורת קולית, SMS, MMS ושירותי תקשורת נתונים למנוייה וללקוחות של מפעילי סלולר אחרים. רשת CellEdge של גילת תוכננה באופן יצירתי על מנת לצמצם את ההוצאות התפעוליות (OPEX) באמצעות טיוב ניצול המקטע הלווייני ולהקטין משמעותית את הוצאות ההון (CAPEX).

"ישנם אזורים נרחבים לאורך הכביש המהיר של אלסקה וחוף קולומביה הבריטית ללא כיסוי של שירותי תקשורת אלחוטית ואנו מאמינים כי כיסוי מסוג זה יתרום רבות לבטיחות הציבור, להצלת חיים ולשמירה על רכוש", אמר בוב הילמן, נשיא ומנכ"ל RuralCom. "תרנו בעולם אחר הטכנולוגיות והציוד המתקדמים ביותר. בחרנו בגילת בשל הפתרון החדשני שלה, ניסיונה העשיר בעבודה בתנאים קשים ויכולותיה הייחודיות בתחום האנרגיות המתחדשות".

"המסר שלנו למפעילים סלולריים הוא ברור: 'הראו לנו היכן נדרשת לכם קישוריות ואנו נספק אותה' ", הסביר ארז ענתבי, מנכ"ל גילת. " RuralComהציגה לנו רשימה של מקומות ואנו מקשרים אותם – במהירות, כפתרון שלם המוכן להפעלה וללא הפרעות".

אודות RuralCom
RuralCom, אשר נוסדה ב-2005 ומנוהלת מוונקובר, הינה מפעיל סלולרי מוערך עם רישיונות פעילות לאורך הכביש מהיר של אלסקה והחוף הצפוני של קולומביה הבריטית. החברה מתמקדת בהרחבת שירותי הטלפוניה הסלולרית לאזורים מרוחקים בהם ניתן שירותי חלקי או ללא שירות כלל ברחבי קנדה.

אודות גילת רשתות לוויין:
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות בפס רחב. גילת מפתחת ומשווקת טרמינלים לווייניים (VSAT) המשמשים כציוד קצה לתקשורת לוויינית עם התמקדות הולכת וגוברת בשוק תדרי ה-Ka. בנוסף, משווקת גילת אנטנות בעלות פרופיל נמוך לתקשורת לוויינית בתנועה (SOTM) ואת הדור הבא של מגברי ההספק והמודמים. גילת אף מספקת פתרונות רשת מנוהלת, שירותי תקשורת לוויינית לטלפוניה באזורי פריפריה וקישוריות אינטרנט באמצעות החברות הבנות שלה בפרו וקולומביה.

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון ולמעלה ממיליון מוצרים שנמכרו בלמעלה מ-85 מדינות, גילת מספקת לארגונים, ספקי שירות ומפעילי תקשורת פתרונות תקשורת לוויינית לרשתות סלולר, בנקים, חברות קמעונאיות, המגזר הממשלתי ותקשורת באזורי פריפריה. גילת אף מאפשרת לגופי ביטחון ומודיעין להטמיע פתרונות תקשורת בפרופיל נמוך לטובת תקשורת לוויינית בתנועה עבור כוחות קרקע, אוויר ויבשה באמצעות פתרונות ה- SOTM עתירי הביצועים פרי פיתוחה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il