TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס משקיעה בחברת ההשמה לסטארטאפים והייטק see.V‏


חברת see.V , חברת ההשמה של הסטארטאפים ושוק ההייטק בישראל, שגייסה השקעה מחברת מטריקס.
see.V תמשיך לפעול כמותג עצמאי תוך שימור הייחודיות אל מול שוק הסטארטאפים בישראל. הגב הפיננסי והשותפות עם מטריקס יאפשרו לה להרחיב את מגוון השירותים שהיא מציעה לחברות סטארט-אפ בישראל ובעולם.
עבור מטריקס מדובר בהשקעה שמטרתה להדק את הקשר עם הסטארטאפים בישראל ולהרחיב את שיתופי הפעולה והפתרונות המוצעים להם.

מצ"ב לוגואים של מטריקס ו-see.V וכן תמונה של דניאל חלבי, מייסד-שותף ומנכ"ל see.V – לשימושכם החופשי.



, see.V "חברת ההשמה של הסטארטאפים ושוק ההיי-טק בישראל", גייסה השקעה ממטריקס

see.V תמשיך לפעול כמותג עצמאי תוך שימור הייחודיות אל מול שוק הסטארטאפים בישראל. הגב הפיננסי והשותפות עם מטריקס יאפשרו לה להרחיב את מגוון השירותים שהיא מציעה לחברות סטארט-אפ בישראל ובעולם

מטריקס, חברת ה-IT המובילה בישראל, השקיעה בחברת ההשמה see.V, המתמחה בגיוס והשמה בתחום פיתוח תוכנה והייטק ונחשבת ל"חברת ההשמה של הסטארטאפים וההיי-טק" בישראל. במסגרת ההשקעה מטריקס תהפוך לשותפה בחברה כאשר See.V תמשיך לפעול עצמאית.

ל-see.V כ-900 לקוחות פעילים, ביניהם בעיקר חברות סטארט אפ וטכנולוגיה מובילות כגון:Taboola, Forter, ebay, Wix Sizemek, GetTaxi, HP, Friendly Robotics, Outbrain , Waze, PayPal ועוד. החברה הוקמה בשנת 2007 על ידי בוגרי ממר"מ ביניהם: דניאל חלבי, המשמש כמנכ"ל החברה מאז היווסדה. מייסדת-שותפה נוספת היא שני קוצר, בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחומי הגיוס וה-HR לחברות וארגונים. לאורך שנות פעילותה ובזכות יכולות גיוס ופתרונות ייחודיים שהציעה, הציגה החברה אחוזי גידול מרשימים במספר הלקוחות וההשמות שהיא מבצעת לצד גידול במספר העובדים בחברה, המונה למעלה מ- 35 עובדים. החברה מתרכזת בעיקר בהשמה לתפקידי פיתוח בטכנולוגיות המובילות והמבוקשות שיש בשוק היום כדוגמת Ruby ,Scala ,Python Big data expert, לצד תפקידים תומכי פיתוח כדוגמת QA, System, DevOps, UX/UI,Product, BI ועוד.

לדברי מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס, "see.V תפעל באופן עצמאי תוך סינרגיה עם סל הפתרונות והמוצרים שמטריקס מציעה כיום לחברות הסטארט אפ והטכנולוגיה. אני שמח על הצטרפותם של מייסדי החברה ומנהליה, בראשם דניאל חלבי ושני קוצר, שהובילו את החברה למעמדה הייחודי כחברת השמה מובילה בגיוס אנשי תוכנה איכותיים והתאמת השירות לקהילת הסטרטאפים, אשר ימשיכו להוביל את פעילות החברה תוך הרחבת מגוון השירותים והפתרונות שביכולתה להציע".

גוטמן מוסיף כי "עבור מטריקס מדובר בהשקעה שמטרתה להדק את הקשר עם הסטארטאפים בישראל ולהרחיב את שיתופי הפעולה והפתרונות המוצעים להם".

לדברי דניאל חלבי, מייסד שותף ומנכ"ל חברת see.V "הייחודיות של see.V מתבטאת בכך שהוקמה על ידי אנשי טכנולוגיה ויזמים בוגרי ממר"מ ומביאה מאז הקמתה ערך מוסף משמעותי וייחודי באמצעות חדשנות מתמשכת בתחומי הגיוס לחברות הסטארט אפ והטכנולוגיה בישראל. הצלחנו להיות שחקן מוביל בעולם הגיוס תוך זמן קצר בזכות הבנה מעמיקה שלנו בתחומי הטכנולוגיה, Networking רחב בקרב בוגרי יחידות צבאיות טכנולוגיות המבוקשים מאוד בתעשייה, קשרים עסקיים עם VC's, חממות סטארטאפים ויזמים, ושילוב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצורכי גיוס ואיתור מועמדים (Sourcing). היינו מחברות ההשמה הראשונות שזיהו את פוטנציאל הגיוס באמצעות Social networks ובעקבות כך פיתחנו כלים טכנולוגיים ייחודיים וחדשנים שבהם משתמשת מחלקת ה-Sourcing שהוקמה בשנה שעברה. כל זאת מאפשר לנו לאתר, למיין ולגייס עבור לקוחותינו את העובדים הטובים והמתאימים ביותר תוך פרק זמן קצר וללא פשרות ובכך להוביל בפעילותינו".

חלבי מוסיף כי "אנו שמחים שמטריקס, שהינה מהחברות המובילות בישראל בתחום הטכנולוגיה ובכלל, בחרה להשקיע בנו במטרה לבסס ולהרחיב את פעילותינו והשירותים שביכולתנו לספק לחברות.
בתחילת 2015 השקנו שירות חדש המאפשר ללקוחותינו לצרף איש גיוס מטעם see.V , גם במשרה חלקית, שמוביל את תהליך הגיוס בתוך החברה לרבות הגדרת תהליך גיוס מסודר, מובנה ואופטימאלי לגודל החברה. זה חוסך למנהלים הטכנולוגים נתח זמן משמעותי שמאפשר להאיץ את תהליך הגיוס בצורה דרמטית. זו דוגמא לשירות חדש שצמח מצורך אמיתי של לקוחותינו ובעתיד הקרוב נעלה לאוויר עם שירותים חדשים נוספים שיממשו את החזון המשותף".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il