TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תים חתמה הסכם לשותפות עסקית בלעדית עם חברת XPOLOG הישראלית


תים
הסכם שותפות עסקית בלעדית עם חברת XPOLOG, המספקת שירותי איסוף, תחקור וניהול לוגים מכלל מערכות הארגון ובסיסי הנתונים כולל BigData.
תים, חברת טכנולוגיית המידע הגדולה והמנוסה ביותר בישראל, המתמחה באספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום ה- IT, מדווחת על הסכם שותפות עסקית בלעדית עם חברת XPOLOG, המספקת שירותי איסוף, תחקור וניהול לוגים מכלל מערכות הארגון ובסיסי הנתונים כולל BigData.

הפתרונות של XPOLOG מאפשרים לצוותי פיתוח ותפעול אפליקציות ליצור מסגרת רישום אחידה לכל סוגי הלוגים לחפש, לחקור, לנטר ולנהל לוגים מנקודה אחת מרכזית בארגון, לחשוף מידע ונתונים חיוניים החבויים במאגרי ה- Big Data, לזהות הונאות, לנתח ולאחסן לוגים של אבטחה, רשת ואפליקציה וכן לאסוף, לסווג ולנהל נתונים בכל פורמט טקסטאולי מכל מחשב או מכשיר בסביבת העבודה.

ישי טולדו, מנהל תחום בחטיבת התוכנה בחברת תים, אומר: "לרשימת הלקוחות הצטרפו לאחרונה חברות גדולות בתחומי הקמעונאות, הביטוח וההייטק לצד לקוחות ותיקים, הארגונים משתמשים באופן שוטף בטכנולוגיה המתקדמת של XPOLOG ורושמים מגמת שיפור בשירות ללקוחותיהם הפנימיים והחיצוניים, קיצור זמני התגובה של הבדיקות ושל הפיתוח, חסכון בצורך להקים ממשק אחוד לניהול ותחקור הלוגים, חשיפה לאירועים ותקלות שהארגונים לא היו מודעים אליהם קודם לכן, כמו גם יכולת עמידה טובה יותר ברגולציה".

סמנכ"ל XPOLOG, עומרי קושיצקי אומר: "התשתיות והאפליקציות הארגוניות מייצרות כמות עצומה של נתוני IT (Big Data) ש- 70% מתוכם נמצא בלוגים של מערכות הפעלה ויישומים. הלוגים שמגיעים בפורמטים שונים מכילים מידע קריטי מפוזר ולא מובנה, ולכן לא ניתן לשתף מידע. החיפושים הידניים על פני מספר רב של מערכות הופכים את ניתוח הבעיות לאיטי ומסורבל וגוזלים מצוות ה-IT זמן רב ויקר. המערכת פותרת כל זאת ומסייעת לארגונים רבים ברחבי העולם לייעל את מערכות ה- BigData במהירות, לצמצם משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (TCO) ולבנות אסטרטגיה מוכוונת החזר השקעה (ROI) אמינה יותר על בסיס נתונים חיים".

אודות XPOLOG
חברת XPOLOG היא חברת תוכנה המתמחה בניתוח נתונים קריטיים הנמצאים בקבצי לוג של מכשירים ניידים ונייחים, מרכזי נתונים, ענן, תשתיות, יישומים עסקיים, ועוד. מאז הקמתה לפני 10 שנים רשמה חברת Xpolog מספר פטנטים טכנולוגים ייחודים ופתחה פתרונות חדשניים, המבוססים על הבנה מעמיקה של נתוני IT ויישומים עסקיים ומשלבים בינה אוטומטית עם חיפוש מהיר ותצוגה ויזואלית של נתונים. הטכנולוגיה של Xpolog מסייעת למאות ארגונים מובילים ברחבי העולם, כגון: HP, Citigroup, JPMorgan, Siemens, BNP Paribas Fortis ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il