TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תים סיימה בהצלחה התקנת מערכות אחסון 3PAR


מערכת ה-3PAR של HP, מובילה את מהפכת ALL FLASH בתחום האחסון
המערכת מבית היוצר של HP, גמישה, מהירה ופשוטה לשימוש
תים, חברת טכנולוגיית המידע הגדולה והמנוסה ביותר בישראל, המתמחה באספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום ה- IT, מדווחת על התקנה מוצלחת של מערכות 3PAR בקרב חברות בתחום התחבורה, בין האחרונות שבהן: דרך ארץ – כביש 6 ואגד תחבורה. שני הפרוייקטים החלו לפני כחצי שנה והסתיימו לאחרונה. היקפן הכספי של העסקאות הינו כ-3 מיליון שקל.

מערכת ה-3PAR של HP, מובילה את מהפכת ALL FLASH בתחום האחסון, מציעה פתרון מבוסס SSD במחיר של מערכת אחסון סטנדרטית. מדובר במערכת קלה מאד לניהול ואינה מצריכה למידה מורכבת. בנוסף מאפשרת המערכת גמישות חסרת תקדים לשינויים ושדרוגים עתידיים והיות וכך מאפשרת מהירות עבודה מקסימלית בנפחי עבודה משתנים, כל זאת תוך חסכון מוכח בשטחי אחסון.

שרון חיות, CTO דרך ארץ (כביש 6), אומר: "ביצענו שדרוג והחלפת מערכת עיבוד נתוני הכביש, כמו גם זיהוי אוטומטי של לוחיות הרישוי. היום, בעזרת המערכת אנו יודעים לייצר תועלות שלא היו לנו קודם לכן כגון ניצול מקסימלי של נפחי האחסון. העבודה התייעלה משמעותית וקצב העיבוד נעשה מהיר יותר. חשוב לציין כי גם ספק התוכנה של דרך ארץ, שהינה חברה אמריקאית, אימצה אף היא את השינוי ומרוצה ממנו מאד בשל תכונותיה הייחודיות".

חן עמרם CTO של אגד, אומר: "התקנו את מערכת האחסון המתקדמת בעולם 3PAR ובנינו datacenter המנהל את כל מערך צי האוטובוסים שלנו. התוצאה הינה עבודה יעילה יותר, שקופה יותר, מבוקרת ומנוהלת יותר וכל זה בעלויות נמוכות יותר. המערכת החדשה שהתקנו משלבת למעשה מספר סוגי דיסקים. גדולתה היא בכך שיודעת לעשות אופטימיזציה מלאה ברמת בקשת הביצועים הדרושה לארגון, לקחת את המידע שהיא מזהה כחשוב ביותר ולשים אותו על הדיסקים המהירים יותר. זוהי אופטימיזציה ותיעדוף של המידע שאותו אנו צריכים לשלוף

בני כץ מומחה אחסון מחברת תים, אומר: "מערכת ה-3PAR מאפשרת עבודה ACTIVE-ACTIVE מלאה בכל תרחיש עבודה, תוך ניצולת מלאה של כל המשאבים; בקרים ודיסקים מתחלקים בעומסים באופן מלא ובכך נמנעים מצווארי בקבוק ומקבלים ביצועים מיטביים בכל תרחיש.

בין לקוחותיה של תים בתחום התחבורה, ניתן למנות את: דן תחבורה, דלק TEN ועוד.
אודות תים-נטקום
תים-נטקום מקבוצת מלם-תים, הינה ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. לחברה מעל ל-40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על יכולות מקצועיות ורמת שירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.
לתים-נטקום מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מספקת למגוון רב של לקוחות. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים רבים בכל מגזרי המשק, ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il