TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מריל לינץ' - סקר מנהלי הקרנות דצמבר 2014


מגדילים את רכיב המזומנים בתיק, מקצצים את ההקצאה לסחורות, אך עדיין מאמינים בשוקי המניות
סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש דצמבר 2014 מצא כי עם כניסת השווקים לתקופה התנודתית המסמנת את סוף השנה, מנהלי התיקים מגדילים את רכיב המזומנים בתיק, מקצצים את ההקצאה לסחורות, אך עדיין מאמינים בשוקי המניות.

מנהלי התיקים הגדילו את ההקצאה למזומנים לכ-5% בממוצע וכ-28% מהם נמצאים במשקל יתר יחסית לבנצ'מרק שלהם. אלה הנתונים הגבוהים ביותר מאז יוני 2012.

למרות הצעד הדפנסיבי הזה, המשתתפים בסקר חזרו להאמין בכלכלה הגלובלית. 60% מהמשיבים צופים כי היא תתחזק במהלך השנה הבאה, גידול של כ-30% בחודשיים האחרונים. ובעקבות זאת הם מאמינים כי רווחי החברות יגדלו אף הם.

במקביל, הצפי לאינפלציה צנח לשיעור הנמוך ביותר מאז אוגוסט 2012 והסחורות הם גורם משמעותי בכך. 36% ממנהלי הקרנות טוענים כי הנפט מתומחר בחסר בעקבות נפילת המחירים האחרונה עלייה של יותר מ-20% מאז אוקטובר והשיעור הנמוך ביותר מאז 2009.

בנוסף, התחזית לביצועי כלכלת גוש היורו השתפרה בשל הצפי לתוכנית הקלה כמותית של הבנק המרכזי האירופי ברבעון הבא – 63% מהמשיבים לעומת 41% בנובמבר וזה משקף גידול בתיאבון למניות גוש היורו.

"אנו רואים יציאה מאנרגיה וחומרים לטובת הדולר, מזומנים, מניות גוש היורו וכן מניות טכנולוגיה גלובליות", אמר מייקל הארטנט, אסטרטג ההשקעות הראשי בקבוצת המחקר הגלובלי בבנק אוף אמריקה מריל לינץ'. "הסיכוי לתוכנית הקלה כמותית של הבנק המרכזי של אירופה הביא לגידול הקונצנזוס לגבי שוק המניות של גוש היורו אבל חולשה של המחזור העיסקי ונפילת מחירי הסחורות מכשילים התאוששות אמיתית של רווחי החברות", אמר מאניש קאברה, אסטרטג המניות אירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il