TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנחות על דירות בשווי 100 מיליון שקל


קבוצת מזרחי יוצאת במבצע חסר תקדים שיימשך לאורך חג החנוכה בין התאריכים 17-23.12.
מתוך 1,400 יחידות דיור שמשווקת החברה, מוציאה מזרחי 500 יחידות דיור הפרושות ברחבי הארץ במחירי מבצע אטרקטיביים במיוחד. רוב הדירות המוצעות במסגרת המבצע, כבר מוכנות למסירה והשווי הכולל שלהן מסתכם במיליארד שקל.
ההכרזה על המבצע מגיעה בעקבות נפילתו של חוק מע"מ 0 אשר גרמה לקבוצת מזרחי להכריז על מבצעים ולבוא לקראת הקונים. בקבוצה מצפים למכור לפחות 50 דירות בשווי של יותר מ 100 מיליון ש"ח בשל אטרקטיביות המחירים.
משרדי המכירות של החברה יהיו פתוחים במשך כל ימי החנוכה בערים חולון, חיפה, הוד השרון וירושלים. כמו כן, במבצע ישתתפו גם חברות ריהוט מובילות כגון: קמחי, אוקנין, ביתילי, קסטיאל, אליתה ליוינג, דה קוצ'ינה ועוד.
בין הפרויקטים המשתתפים במבצע :
פרויקט דניה ספייס בחיפה
מדובר בפרויקט יוקרתי בן 13 קומות ובו 72 דירות המשקיפות על מפרץ חיפה ועל הים. מיקומו על הרכס בנקודה המאפשרת תצפית לכיוון רכב הכרמל ומפרץ חיפה הופך את "דניה ספייס" לאחד הבניינים המבוקשים באזור. הבניין מציע לדייריו לובי מפואר בגובה כפול, מותגי על, שלוש מעליות ונוף לים.
בפרויקט דניה ספייס מציעה קבוצת מזרחי במסגרת המבצע דירות 4 חדרים החל מ-1,820,000 ש"ח במקום 1,920,000 ₪ ודירות 5 חדרים החל מ 2.1 מיליון ש"ח.
פרויקט מדורגי נוף בירושלים
פרויקט המיועד בעיקר למגזר הדתי המתגורר בירושלים. במסגרת הפרויקט נבנים 6 בניינים כאשר 2 מהם כבר מוכנים לאכלוס. הפרויקט החדש משתרע על שטח של 6 דונם בו יוקמו בסיום הבנייה שישה בניינים בני שבע קומות כל אחד, שיכילו סך הכל 66 יחידות דיור בנות 4, 5 ו-6 חדרים וגם דירות גן, לופטים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. מדובר בדירות המותאמות לצרכיו המיוחדים של הציבור הדתי, ומתוכננות בפרטי פרטים כדי להעניק איכות חיים לצד מרקם קהילתי תומך. כל הדירות מכילות מפרט יוקרתי כגון כיורים כפולים, שטח מיוחד לסוכה וכו'. כל בניין בפרויקט מציע שירותים כגון חניה ומחסן לכל דירה, גינות פרטיות, מרפסות גדולות ונוף להרי ירושלים, יער קק"ל ופארק נווה.

פרויקט "מדורגי הנוף" ממוקם בצמוד לתחנה האחרונה של הרכבת הקלה החדשה בירושלים המגיעה לכל חלקי העיר ומגיעה תוך שמונה דקות בלבד מנווה יעקב למרכז העיר. במסגרת המבצע, יוצעו דירות בפרויקט במחיר של החל מ-1,450,000 ש"ח במקום 1,590,000 ₪ לדירת 4 חדרים.
SEA LA SOL נתניה
הפרויקט היוקרתי שנבנה בנתניה כולל בריכה פרטית, מתחם ספא יפהפה, חדר כושר מאובזר, סאונה ועוד. הדירה, שהיא למעשה פנטהאוז לופט כוללת 5 חדרים עם תקרה כפולה גבוהה במיוחד של 6 מטרים. לרוכשים מוצע הפנטהאוז עם 2 חניות צמודות ומחסן, כאשר הנכס כבר מוכן והכניסה אליו היא מיידית.
הפרויקט אשר אוכלס רק לאחרונה, נהנה מקרבה לקניון החדש של פולג ושמורת האירוסים היפה. כל אחד מהרכשים בפרויקט זוכה לליווי אדריכלי צמוד כמקובל במגדלי יוקרה בארץ ובעולם, ונהנה ממפרט דירה ייחודי, בנייה המשלבת אבן וקירות מסך וכן בתנאי מגורים מתקדמים הכוללים בין היתר חברת ניהול צמודה.
במסגרת המבצע מציעה החברה דירות בהנחה של כחצי מיליון שקל, החל מ-5 מיליון שקלים במקום 5,500,000 ש"ח.
מזרחי לופט הוד השרון
פרויקט מגורים בגובה 14 קומות הכולל 34 יחידות דיור, שני מרתפי חניה ושלוש דירות בכל קומה. המגדל נמצא בפינה הצפון מערבית של תכנית אר 1200 ונמצא בצמוד ומעל לכפר מלל הירוק וכוללת 2,300 יחידות דיור ושטח מסחרי גדול בן 5,500 מ"ר. על תכנון המגדל אמון האדריכל פיליפ גינזבורג והוא כולל דירות בנות 5-6 חדרים בגודל 160-300 מ"ר ובהן לופטים ומיני פנטהאוזים יוקרתיים. המגדל משלב מפרט גבוה ויוקרתי הכולל חיפוי יוקרתי של אבן, זכוכית ואלומיניום, לובי בגובה כפול, שתי מעליות, מרפסות בגדלים של 20-80 מ"ר ועוד.
הדירות בפרויקט זה מוצעות תמורת 2,250,00 ש"ח אך במהלך המבצע יימכרו הדירות בהנחה של 150,000 ש"ח.
סנטרל פארק ת"א
מדובר בקומפלקס בן שלושה בניינים ובו 40 דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, לופטים ודופלקסים בני 5-6 חדרים. הפרויקט ממוקם ברחוב אונטרמן 26-28-30 בת"א ובסמיכות לפארק דרום.
פארק דרום, מקבילו של פארק הירקון בצפון העיר, הפך בשנים האחרונות למרכז פעילות בעל פוטנציאל גדול עבור תושבי שכונות דרום העיר. מדובר בפארק יפהפה ומושך קהל שעדיין לא זכה לעדנה ולהצלחה דומה לפארק הירקון אך עם השנים מסתמן כאטרקציה נדל"נית במחירים שפויים. כעת, מציעה מזרחי את הדירות האחרונות בפרויקט תמורת 2,350,000 ש"ח במקום 2,500,000 ש"ח. בנוסף למכירה לופטים + גג (6 חדרים) ב 2.6 מיליון ₪ במקום 2.8 מיליון ש"ח


מזרחי ווסט חולון
מגדל בן 16 קומות הממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בעיר, המגדל כולל 46 דירות 5 חדרים, לופטים מדהימים ופנטהאוזים ענקיים בגודל 200-300 מ"ר עם נוף לים.
הפרויקט נבנה ע"י קבוצת הבנייה מזרחי וזאת לאחר ההצלחה של "מזרחי ווסט" הראשון, פרויקט המגורים הקודם של החברה שנמכר במלואו בזמן קצר.
כל הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי האדריכל פיליפ גינזבורג והוא מושקע מאוד מבחינה חזותית ועיצובית. הבניין כולל 46 דירות בנות 5 ו-6 חדרים, לופטים, דופלקסים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים המתפרשים על פני 16 קומות. בבניין נותרו גם דירות פנטהאוז יוקרתיות במיוחד בגודל 300 מ"ר עם נוף לים. מדובר בדירות בעלות מרפסות גדולות במיוחד, עם חללים כפולים ועם עיצוב פנים מוקפד ואבזור של מיטב המותגים. הפרויקט ממוקם במערב מתחם ח-300, באזור המדיטק, מוזיאון העיצוב, קריית החינוך וקניון חולון. לדיירים נבנה מועדון ענק עם מטבחון צמוד.
בפרויקט מזרחי ווסט חולון תציעה קבוצת מזרחי, במסגרת המבצע דירות החל מ-2,750,000 ש"ח במקום 2,950,000 ₪ ופנטהאוזים ב3.5 מיליון ₪ במקום 3.9 מיליון ש"ח.
סיטי טאוור חולון
הסיטי טאוור הוא מגדל יוקרתי בן 30 קומות המעוצב ע"י האדריכלית לאה רובננקו ובמגדל נבנות מאה דירות כשהחל מהקומה ה-12 יוכלו הדיירים ליהנות לא רק מתצפית מרשימה על חולון וממגורים על פארק ירוק, אלא גם מנוף ישיר לים. מדובר בדירות 4, 5, 6 ו-8 חדרים, בלופטים ובפנטהאוזים בגודל של 200-300 מ"ר.
במסגרת מבצע חנוכה, מעניקה מזרחי על הדירות בפרויקט סיטי טאוור חולון הנחה של כ-100,000 ₪ לדירה. דירת 4 חדרים תימכר ב1.98 מיליון ₪ במקום 2.080 מיליון ₪.
מזרחי פרפקט חולון
פרויקט 'מזרחי פרפקט' הוא בניין בן 20 קומות ובו 66 יחידות דיור בהן דירות גן, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ולופטים מרווחים, לכולם מרפסות ענק, חלונות ענק ומפרט מיוחד. מקומות 11 ומעלה ניתן לראות ים ונשקף נופה של כל העיר חולון. האדריכל הבינלאומי פיליפ גינזבורג נבחר לתכנן את הפרויקט ועבור הקרקע שילמה קבוצת מזרחי 42.5 מיליון ₪ ועלות הפרויקט כולו מסתכמת ב- 132 מיליון שקל. במהלך מבצע חנוכה, מציעה החברה דירות בפרויקט פרפקט חולון החל מ-2,180,000 ש"ח במקום 2,350,000 ש"ח.



רוני מזרחי, מנכ"ל קבוצת מזרחי סיפר על המבצע של קבוצת מזרחי:" ההודעה על פירוק הממשלה, סתמה את הגולל על חוק מע"מ 0. כעת, לאחר שברור לכולם שחלום דירה ללא מע"מ ככל הנראה לא יתגשם, החלטנו בקבוצת מזרחי לבוא לקראת הקונים ולהציע להם הנחות משמעותיות על דירות בפרויקטים השונים שלנו ברחבי הארץ אשר מתאכלסים בימים אלה. אני חושב שאנו כיזמים וקבלנים, צריכים גם לקחת אחריות ולהניע את השוק שהיה תקוע עד עתה, בגלל פיזור ההבטחות של הממשלה היוצאת. "




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il