TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת שניר בבעלותו של ניר שמול, המתמחה בשיווק נדל"ן מסחרי ומגורים, תחל לשווק את המרכז החדש, השייך לחברת "V מרכזי מסחר בישראל".


מרכז מסחרי חדש יפתח בחודש יוני 2016 בעיר חדרה, תחת השם: מרכז VIVA.
המרכז יפתח בהשקעה הנאמדת בכ – ¬¬¬¬¬60 מיליון ₪ ויתפרס על כ – 8,000 מ"ר, מתוכם כ-5,000 מ"ר מיועדים למסחר ו- 2,500 מ"ר למשרדים.

מחירי שכ"ד ינועו במרכז החדש בכ – 120 ₪ למ"ר.
המרכז ממוקם בלב העיר בסמוך לרחובות הראשיים, ברחוב תרנ"א, וחותך את העיר מדרום לצפון וכך מחבר את הישן עם החדש. המרכז מיועד לשרת את תושבי שכונת ניסן הסמוכה וכן, את תושבי שכונת פארק החדשה.

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: "עתידיים להיכנס למרכז המסחרי: רשת סופרמרקטים, בנק, בית קפה ורשת פארם וסניף של קופת חולים, שכבר אנו מנהלים איתם מו"מ מתקדם.

עוד מסר שמול: " מרכז VIVA ממוקם בשכונת הפארק, שהיא השכונה החדשה ביותר בעיר, הצמודה לרובע היוקרתי ניסן. VIVA הוא מעין מרכז מסחרי/שכונתי חדיש, המשלב רשתות שיווק גדולות, עם חנויות של יזמים מקומיים ואזוריים. אנו מאמינים שמרכז VIVA הוא סנונית ראשונה, המבשרת עידן חדש של מרכזים מסחריים קטנים ושובבים".

מרכז VIVA המיועד להיפתח ביוני 2016, יציע לראשונה מתחמי עסקים קטנים ופינות נטוורקינג לבעלי מקצועות חופשיים, אשר יספק להם סביבת עבודה עסקית מלאה, מבלי שיצטרכו לצאת מהמתחם. המרכז כולל מעל 200 מקומות חנייה.

אסף לוי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il