TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המסלקה הרחיבה את פעילותה בשנה האחרונה ובמהלך 2015 צפויה להשלים את כל שירותי העברת המידע.


רוכשת 10,000 פעולות נוספות לשימוש במסלקה
עמיר טל, מנכ"ל המסלקה: "אנו צופים כי בשנה הקרובה יעברו כשני מיליון ממשקים במסלקה על ידי קהל המשתמשים הכולל גופים מוסדיים, מפיצים וחוסכים"
חברת סוויפטנס, מפעילת המסלקה הפנסיונית, הודיעה היום כי חתמה עם לשכת סוכני הביטוח על הארכת הסדר ההתקשרות ורכישת 10,000 פעולות נוספות לשימוש ברבעון הראשון של שנת 2015 בעבור חברי הלשכה.
הלשכה והמסלקה משתפות פעולה זה למעלה משנה כשחברי הלשכה נהנים מהסדר מיוחד המאפשר רכישת פעולות במחירים הנמוכים ב-30% ממחירון המסלקה. עד היום, רכשה הלשכה מעל ל-40,000 פעולות לשימוש במסלקה וכעת מגדילה את היקף הפעילות ובכך מבטיחה לחבריה תנאים מיוחדים לרכישת פעולות גם בשנת 2015.
 בינואר הקרוב כבר יופעלו דרך המסלקה בקשות לקבלת מידע על פיצויים צבורים למעסיק ופעולות משלימות לבקשות קיימות, בהמשך השנה יופעלו בקשות נוספות דוגמת בקשה והעברת ממשקי פרודוקציה מהמוסדיים לסוכנים וליועצים במגוון תדירויות דיווח, שליחת מסמכים מהסוכנים ויועצים למוסדיים, משלוח דוחות לחוסכים והגשת בקשה וקבלת אישור הפקדות שנתי ואישור להצהרת הון. ב-2016 ו-2017 תרחיב המסלקה את שירותיה ותאפשר סליקה כספית באמצעותה וכן פעולות "הוראות הביצוע", אשר יאפשרו בין היתר לחוסך או למפיץ להורות על ניוד חשבונות חסכון בין גופים, פתיחת מוצר חדש, משיכת כספים ועוד.
עמיר טל, מנכ"ל המסלקה אמר היום: "המסלקה בשיתוף ובפיקוח אגף שוק ההון במשרד האוצר, הרחיבה בשנת 2014 את שירותי המידע ופתחה את השירות גם לשימושם של החוסכים. במקביל הושקעו מאמצים רבים במיסוד תהליכי העבודה והשירות, בהשגת רמת מענה של 99.9% מהמוסדיים ובטיפול אינטנסיבי בבעיות איכות המידע. אנו צופים כי בשנה הקרובה יעברו כשני מיליון ממשקים במסלקה על ידי קהל המשתמשים הכולל גופים מוסדיים, מפיצים וחוסכים".
טל הוסיף כי, "שוק הייעוץ והשיווק הפנסיוני מבצע בחודשים האחרונים הערכות אינטנסיבית להרחבת הפעילות עם המסלקה כשעשרות אלפי פעולות כבר הוזמנו לשנת 2015. השוק מזהה את התועלות מהשימוש במסלקה בהן, עלייה משמעותית בתפוקה למספר ייעוצים ביום, שיפור מהותי בבסיס הנתונים עליו מושתת הייעוץ וקיצור זמן התגובה ללקוח למספר ימים בלבד".
יובל ארנון, יו"ר הועדה לביטוח פנסיוני בלשכה מברך על המשך שיתוף הפעולה בין המסלקה ובין לשכת סוכני הביטוח: "שיתוף הפעולה הביא עד היום לחיבור של מעל 1000 סוכנים למסלקה הפנסיונית. לאור ריבוי הפעולות אשר יתופעלו באמצעות המסלקה בשנים הקרובות, הלשכה רואה בהצטרפות של חבריה למסלקה חשיבות רבה. מהלך זה יאפשר לכל סוכן וסוכן לתת שירותים נוספים ללקוחותיו תוך קבלת נתונים בצורה מרוכזת, זמינה ומהירה. השימוש במסלקה יהיה למעשה "אוטוסטרדת המידע" העיקרית בשנים הבאות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il