TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הסטארט-אפ הישראלי שיחסוך 40 מיליון שקל לרשת פתאל ויוריד את הזיהום


הפיתוח של "פבוס אנרגיה" חוסך 50-75% מעלויות החימום ומיזוג האוויר במלונות הרשת
החברה הישראלית נבחרה ע"י ארגון הקלינטק העולמי לאחת החברות המבטיחות, ומערכותיה כבר מותקנות במלונות רבים המבקשים להפחית את הזיהום ולצמצם את צריכת ועלויות האנרגיה
חברת הסטארט אפ הישראלית פבוס אנרגיה, של קרן ההון סיכון Terra, חתמה על הסכם עם רשת מלונות פתאל להתקנת מערכת חכמה לחיסכון באנרגיה, בתשעה ממלונות הרשת בישראל.
המערכת הטכנולוגית החדשה שפיתחה החברה, מעניקה פתרון לניהול וחיסכון באנרגיית חימום ומיזוג אויר עבור בתי מלון, בתי חולים ומרכזי ספורט, ותחסוך בין 50% ל- 75% מעלויות החימום ומיזוג האוויר של הרשת. כמו כן, המערכת תצמצם באופן משמעותי את פליטת המזהמים הנגרמת כתוצאה מצריכת האנרגיה. הפיתוח החדש יחסוך כ-40 מיליון שקלים לרשת פתאל בעשור הקרוב.
המערכת שפיתחה פבוס, נשלטת באמצעות תוכנת ענן המריצה מדי מספר דקות אלגוריתם המגדיר מהי הדרך האופרטיבית והאולטימטיבית לייצור של כמות האנרגיה הנדרשת לתפעול האתר בו היא מותקנת. מערכות החברה נשלטות באמצעות אפליקציית סמראטפון ייעודית, המחשבת, בין היתר, את כמות המזהמים שחסכה הפעלת המערכת, החיסכון הכספי ועוד.
רונן בוצר, מנכ"ל פבוס אנרגיה אמר היום כי: "אנו רואים בכל העולם מגמה של מעבר לניהול משק אנרגיה חסכוני יותר ומזהם פחות. המערכת שלנו בנויה לייצור ואופטימיזציה של אנרגיה בצורה המיטבית ביותר של מערכות גדולות וחיסכון אדיר בכסף ובמשאבי אנרגיה. עלויות האנרגיה של בתי מלון בישראל הם בממוצע כ-5 אחוזים מהמחזור וזה אחוז נכבד בהחלט. בימים אלה אנו בתהליכי התקנת פיילוט ברשת מלונות בינלאומית גדולה מספרד אשר החליטה לבחור בפבוס כפתרון לחיסכון באנרגיה לשנים הקרובות בכל מלונות הרשת".
ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל בישראל: "בשנתיים האחרונות העברנו את רוב מתקני האנרגיה של הרשת למערכות חדשות וחכמות המאפשרות לצד חיסכון משמעותי בעלויות גם צמצום משמעותי בזיהום האוויר ואני שמח שיש לנו האפשרות לעשות זאת עם טכנולוגיות ישראליות".

אודות פבוס אנרגיה:
חברת פבוס הוקמה בשנת 2007 ע"י יואב בן יעקב, ד"ר הרולד וינר וד"ר אסטורה מודנה. בחברה הושקעו עד עתה כ- 7 מיליון דולרים, חלקן מקרן הון סיכון Terra, קרנות נוספות ומשקיעים פרטיים. החברה זכתה באות העיצוב התעשייתי ונבחרה לאחת החברות הפרטיות המבטיחות ע"י ארגון הקלינטק העולמי בשנת 2013. המערכת החדשה של פבוס הותקנה במספר רב של בתי מלון בישראל בניהם: קראון פלאזה ים המלח, קראון פלאזה עזריאלי, שרתון תל אביב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il