TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הושלמה בנייתו של פרוייקט מגורים ירוק ראשון בצפון הארץ


באישור המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים
בסוף 2013 היו בישראל רק 39 בנייני מגורים שנבנו על פי תו תקן ירוק של המשרד להגנת הסביבה. השבוע נוספו להם שני בניינים שעשו היסטוריה בצפון * פרוייקט הבניה הירוק הראשון בצפון יצא לדרכו לפני כשנתיים בהנחת אבן פינה בנוכחות השר להגנת הסביבה לשעבר גלעד ארדן * השבוע קיבלו אנשי חברת 'אגדים' אישור ממכון התקנים ומהמשרד להגנת הסביבה כי שניים מתוך ארבעת הבניינים ברובע יזרעאל "עומדים בדרישות תו התקן הישראלי 5281 והם בניינים שפגיעתם בסביבה פחותה"

המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים הישראלי העניקו השבוע אישור רשמי על בנייה ירוקה – לשניים מתוך ארבעת בנייני חברת 'אגדים' ברובע יזרעאל שבעפולה. משמעות הדבר היא, כי בנייני החברה עברו בהצלחה את כל בדיקות המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים ועומדים בדרישות תו התקן הישראלי 5281 לבניה ירוקה. על האישור חתומים מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, דוד לפלר ומנכ"ל מכון התקנים, דניאל גולדשטין.
פרוייקט 'אגדים בעמק' של חברת 'אגדים הנדסה ובניה בע"מ' כולל ארבעה בניינים בני שבע קומות (דירת קרקע + שש לגובה), שניים מהם כבר מאוכלסים (19 יחידות דיור בכל בניין). השניים הנותרים יאוכלסו עד אוקטובר 2015.
בנייני 'פרוייקט אגדים בעמק' הינם הראשונים בצפון הארץ, אשר מקבלים אישור רשמי כי עברו את הבדיקות וכי הם עומדים בכל דרישות תו תקן ירוק 5281. על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה, נכון לסוף שנת 2013, היו בישראל בסך הכל 39 מבני מגורים אשר נמצאו ראויים לקבלת תו התקן הירוק 5281. השבוע הצטרף לחבורה המצומצמת והאיכותית הזו פרוייקט 'אגדים בעמק'.
את אבן הפינה של 'פרוייקט אגדים בעמק' בעפולה הניח, בפברואר 2012, מי שהיה השר להגנת הסביבה גלעד ארדן. באותו מעמד אמר השר ארדן: "המשרד שבראשו אני עומד רואה הצלחה יתרה בכך שחברות בניה פרטיות בוחרות לבנות בתי מגורים על פי תו תקן ירוק ואני קורא כאן לראש עיריית עפולה ולראשי הערים בצפון להכריז על תו תקן 5281 כסטנדרט בניה מחייב בישוביהם".
פרוייקט 'אגדים בעמק' משותף לחברת אגדים הנדסה ובניה בע"מ, חברת אוריון ולג'קי בן אסייג הבעלים של חברת מכלול.

מהי בניה ירוקה?
תו התקן הישראלי 5281 מכיל בתוכו שורה של דרישות מחמירות בנושאים שונים: אנרגיה, קרקע, מים, חומרים, בריאות ורווחה, פסולת, תחבורה, ניהול אתר הבנייה וחדשנות. תו התקן הישראלי 5281 נכתב ועובד על ידי מומחי מכון התקנים, אנשי התכנון והביצוע בתחומי הבנייה השונים ובסיוע מומחים בינלאומיים לבנייה ירוקה.
בניה ירוקה הינה חסכונית מאוד בשימוש בחשמל ובצריכת מים. מעבר לכך, דרישות אנשי מכון התקנים מחייבות את חברת 'אגדים הנדסה ובניה בע"מ' לבחור חומרים ספציפיים אשר מונעים קרינה, פליטת גזים מסוכנים מן הקירות ועוד.

עוד על יתרונות הבניה הירוקה בשיטת Better Home של "אגדים בעמק" ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה: http://www.agadim.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il