TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור זהיר של 0.01% ל-1445,מחזור המסחר הסתכם ב-860 מיליון שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.

אמש בארה"ב פורסם מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר. עלייה בת 0.2% המדד (בניכוי מחירי מזון ואנרגיה) הציג עלייה של 0.1% בלבד. מדד המחירים כולל אנרגיה ומזון עמד בצפי המקודם עם עלייה של 0.1%. תוצאות המדד מציגים קפאון מחירים בארה"ב, סימן לא חיובי מצד המשקיעים. מצד שני, מדד המחירים לצרכן הוא מדד אשר נלקח בחשבון מצד הבנק המרכזי בארה"ב .

מחיר הזהב ירד אל מחיר של 1,241 דולרים לאונקיה. מחיר חבית נפט צנח ב- 2.4% אל מחיר של 80.3

בהיבט הטכני
הנחת העבודה הרישמית שלי היא שהשוק סיים את המימוש הכללי כל עוד ומדד S&P מעל 1900.בשלב זה כל ירידה כנראה לצורך עליה עם סבלנות ונקווה שכך יהיה.מכאן הלאה הגעה ל 1950 - 2000 לא תפתיע , יתכן וזה לא יגיע בקלות , החשוב כאן בשלב זה שהכיוון עולה.סטופ כללי 1900.

אקסלנס על התיקון בשווקים:אינני מקל ראש בתיקונים של 10%, ועוד כאלו חדים, הפחד בשווקים ברור, ויחד עם זאת, ברור לי כמה מהר הוא עשוי להתחלף באופטימיות", כותב חברון בסקירתו השבועית. חברון מסביר כי "שוקי המניות פועלים על סמך ציפיות קדימה ולכן קובעי המדיניות צריכים בעצם לשכנע את המשקיעים שהעתיד יהיה טוב יותר. החששות אולי מוצדקים אבל יש לציין שאלו חששות בלבד, שלרובם יש מענה וניתן לפעול כדי למגר אותם. מלבד אירופה וסין, החשש המרכזי השלישי של המשקיעים הוא כי הצמיחה בארה"ב אינה בת קיימא, ההאטה הגלובלית רק תמהר לחשוף עובדה זו. ב-12 החודשים האחרונים ורחוק מכך טענו כי הצמיחה בארה"ב תלך ותתחזק והסברנו לא פעם מדוע אנחנו חושבים שתחזיק מעמד גם לאחר העלאת הריבית. התשובה הטובה ביותר לחשש מכלכלת ארה"ב הוא כמובן הזמן, ונתוני המאקרו שימשיכו להיות תומכים. אומנם אנחנו מצפים להתמתנות טבעית לאחר נקודת רתיחה, אבל גם התמתנות זו תהיה מדודה וזמנית".

חברות במרכז
מישורים מודיעה כי חברת בת, "מישורים-ארה"ב", רוכשת נכס מסחרי בעיר Huntsville, אלבמה בעלות של 16 מיליון דולר. מישורים תחזיק 60% מהנכס. הנכס הינו בשטח של 168,212 רגל רבוע (כ- 15,600 מ"ר).
הנכס בתפוסה של 37% ומייצר NOI שנתי בסך כ- 1.1 מיליון דולר ארה"ב מדיירים חזקים בחוזים ארוכי טווח.הנכס ממוקם בחלק הצפוני של אלבמה שהוא עשיר ומבוסס וזאת במטרה להעלות בצורה משמעותית את אחוזי השכירות.

אופנהיימר מתחילים לכסות את סייבר ארק במחיר יעד של 38$:
אנו צופים כי החברה תציג צמיחה בהכנסות בקצב של כ-30% וכ-23% בשנים 2014 ו-2015, עם צפי להכנסות של כ-85 מיליון דולר ו-105 מיליון דולר בהתאמה. אנו סבורים כי החברה עשויה לשמר קצב צמיחה בהכנסות של למעלה מ-20% גם בשנים הבאות.
אנו מדרגים את מניית CYBR בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 38$, בהתבסס על מכפיל של 9.2 על תחזית ההכנסות ל-2015, פרמיה לעומת ממוצע מכפילי המכירות בתחום אבטחת מידע העומד על 5.5, הנובעת לדעתנו ממיצובה הייחודי בתחומי צמיחה ומפוטנציאל רכישה עתידית



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il