TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקייליין מתחילה לממש את בנק הקרקעות


מכרה 118 יחידות דיור ומגרשים באתרי הנופש, הורסשו, דירהירסט ובלו-מאונטיין
בהורסשו נמכרו כ – 70 יחידות דיור בהיקף של 19.3 מיליוני דולרים ואף החלה בנייתן
בדירהירסט נמכרו 39 יחידות דיור מתוך בניין של 162 יחידות דיור והבניה צפויה להתחיל במחצית השנה הבאה
בבלו-מאונטיין נמכרו 9 מגרשים לפיתוח בסך כולל של 860 אלף דולר – מגרשים אלו נרכשו תמורת סך כולל של 50 אלף דולר
יחידות הדיור באתרי הנופש של החברה הינם נכסים אטרקטיביים ואיכותיים הזוכים לביקוש גבוה

גיל בלוטרייך, יו"ר סקייליין: "בהמשך שנה זו, כמו גם בשנים הקרובות, בכוונתנו לשווק ולמכור מאות יחידות מידי שנה אשר ייצרו לחברה תזרימי מזומנים משמעותיים תוך יצירת ערך לבעלי המניות".

טורונטו, קנדה, 17 בספטמבר 2014: חברת סקייליין (ת״א: סקלן), חברה בת של מישורים, (ת"א: מישר) הנמצאת בשליטתו של איש העסקים גיל בלוטרייך, ועוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן, ניהול מלונות ואתרי נופש, ונדל"ן מניב בצפון אמריקה מדווחת על תחילת מימוש בנק הקרקעות של החברה. החברה מכרה 118 יחידות דיור ומגרשים באתרי הנופש, הורסשו, דירהירסט ובלו-מאונטיין.

גיל בלוטרייך, יו"ר סקייליין: " אנחנו מתחילים במימוש מלאי הקרקעות של סקייליין בהיקף כולל של 5,500 מגרשים. מכירת 118 יחידות הדיור והמגרשים מהווה השבחה נדל"נית מקיפה לאור העובדה שמרבית השטחים נרכשו במחירים הזדמנותיים ולכן החזר ההשקעה עליהם הוא גבוה מאוד. בהמשך שנה זו, כמו גם בשנים הקרובות, בכוונתנו לשווק ולמכור מאות יחידות מידי שנה אשר ייצרו לחברה תזרימי מזומנים משמעותיים תוך יצירת ערך לבעלי המניות".

רק לאחרונה קיבלה סקייליין היתר לשינוי ייעוד לצורך הקמת שני בנייני מגורים בפרויקט ה-Copeland House באתר הנופש Horseshoe. כעת מעדכנת החברה כי עבודות הבנייה וההקמה של השלב הראשון בפרויקט החלו. למועד זה נמכרו 56 מ – 67 דירות מגורים (Condo) בשלב הראשון ובנוסף נמכרו 14 מ-58 דירות מגורים (Condo) בשלב השני, אשר בנייתו טרם החלה. היקף המכירות של כלל פרויקט ה-Copeland house הסתכם לסך של כ – 19.3 מיליוני דולר קנדי. בכוונת החברה למסור את דירות השלב הראשון בפרויקט במהלך הרבעון השלישי של שנת 2015.

בנוסף מעדכנת החברה כי במסגרת שיווק פרויקט ה-Lakeside Lodge באתר הנופש Deerhurst, עד למועד זה, נמכרו 39 דירות מ-162 דירות מגורים (Condo) בפרויקט. סקייליין פועלת מול תאגידים בנקאיים לצורך גיוס מימון להקמת הפרויקט, בכוונתה להתחיל בבניית הפרויקט במהלך הרבעון השני לשנת 2015. המגרש עליו יוקם הבניין, רשום בספרי החברה בעלות אפס.

בנוסף מעדכנת סקייליין כי נמכרו 9 מגרשים באתר הנופש Blue Mountain. מחיר המכירה בעסקה הינו 860 אלפי דולר קנדי, זאת לעומת מחיר של 50 אלפי דולר קנדי בו רכשה החברה אותן באפריל 2013 ולעומת הערכת שווי שקבעה להם מחיר של כ-675 אלפי דולר קנדי. בכוונת החברה להתחיל במכירה של 150 מגרשים נוספים לבנייה עצמית בחודש אוקטובר 2014.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il