TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המטרה לספק ללקוחות החברה בעולם פתרונות סייבר


כמנכ"ל הקבוצה , החל מ-1 באוקטובר, מונה ד"ר יניב הראל, לשעבר ראש קבוצת הסייבר במשרד הביטחון וזוכה פרס ביטחון ישראל
הפעילות החדשה שולבה במרכז המו"פ של EMC בבאר שבע

EMC ישראל מודיעה על הקמת קבוצת , אשר תנהל ותוביל את המחקר והפיתוח בתחום, , פתרונות חדשניים שייתנו מענה לאיומי הסייבר המתקדמים והמתמשכים. קבוצת הסייבר שולבה במרכז המו"פ של EMC בפארק הטכנולוגיות המתקדמות בבאר שבע, והיא מונה כעת עשרות עובדים, במקביל לגיוס מואץ של עובדים נוספים.

ד"ר יניב הראל, לשעבר ראש קבוצת הסייבר במשרד הביטחון, מונה למנכ"ל קבוצת פתרונות הסייבר, וייכנס לתפקידו ב-1 באוקטובר, 2014. הראל מגיע ל EMC לאחר קריירה ארוכה ומגוונת במערכת הביטחון, בעמדות ניהוליות וטכנולוגיות שונות, במהלכה אף זכה בפרס ביטחון ישראל ובפרס ראש מפא"ת לחשיבה יוצרת. הוא בוגר לימודי הנדסה בטכניון, ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר ודוקטורט באסטרטגיה מאוניברסיטת תל-אביב.

לדברי הראל, "בתקופה בה הסייבר מחייב מערכות מסתגלות אשר לומדות את המצב ומזהות שינויים ואיומים באופן עצמאי, ארגונים מחויבים להתבסס יותר ויותר על מודיעין מעודכן, על טכנולוגיות למידה אוטומטית ועל יכולות תובנה עסקית (BI) מתקדמות, תוך הקפדה על פרטיות ועל זיהוי ברמה הגבוהה ביותר". הראל הוסיף: "לאחר שנים רבות ומרתקות במערכת הביטחונית, אני שמח להצטרף, אחרי פסק זמן שלקחתי, ל- EMC, אשר מוכרת בעולם כחברה שמטפחת חדשנות ומצוינות ומתמודדת עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים, לרוחב כל תחומי פעילותה, וכיום יותר מתמיד – בתחום אבטחת הסייבר."

קבוצת פתרונות הסייבר ב- EMC ישראל, תמקד פעילותה בפיתוח פתרונות ייעודיים עבור ארגונים בסקטור הציבורי, הפרטי, הצבאי והממשלתי, על בסיס טכנולוגיות מתקדמות של פדרציית EMC, הכוללת את החברות EMC, VMWARE, PIVOTAL ו-RSA. הקבוצה תנהל שיתופי פעולה מחקריים עם חברות מובילות בתחום הסייבר, כדוגמת הפעילות המשותפת עם לוקהיד מרטין ((Lockheed-Martin, עליה הכריזו שתי החברות לפני מספר חודשים. כמו כן, תיזום ותוביל שיתופי פעולה עם גופי מחקר באקדמיה כמו אוניברסיטת בן גוריון בנגב, עם מטה הסייבר הלאומי ועם משרד הביטחון.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא לחדשנות וצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארה"ב, רוסיה והמזה"ת: "אתגרי הסייבר בעידן הנוכחי מחייבים סינרגיה של ידע ויכולות מסוגים שונים. EMC מחויבת להגן על הנכס החשוב ביותר של לקוחותיה – המידע, ולהציע פתרונות אבטחת סייבר כוללים המשלבים טכנולוגיות שונות שיספקו מענה לאיומים. מרכז המצוינות שלנו בישראל מהווה חממה ליצירה ומינוף של פתרונות כאלו לטובת לקוחותינו ברחבי העולם. ד"ר הראל מביא עמו ראייה הוליסטית הנשענת על ידע רחב וניסיון מקצועי רב ומגוון, ובכך יתמוך, יקדם וינהל את פעילות הסייבר בתוך EMC ומול התעשייה בה היא פועלת. קבוצת פתרונות הסייבר,

בשילוב עם חברות הפורטפוליו וגרעיני הפיתוח והחדשנות הקיימים במרכזי המצוינות של EMC בעולם, יובילו לפיתוח שירותים ומוצרים חדשים עבור לקוחות החברה, תוך הישענות על מרכז הידע והחדשנות שיש לנו בישראל בתחום הסייבר".

EMC הייתה חלוצת החברות הבינלאומיות בבאר שבע, כאשר הקימה במאי 2011 בלב העיר מרכז מחקר ופיתוח. המרכז ממוקם בפארק הטכנולוגיות המתקדמות בבאר שבע ומעסיק כמאה איש בתחומי טכנולוגיות סייבר, ביג דאטה, מחשוב ענן ומחשוב ארגוני עתיר ביצועים. בדצמבר 2013, כאשר ביקר בארץ מנכ"ל ויו"ר החברה ג'ו טוצ'י, הכריז בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי EMC תירתם, תתמוך ותסייע למאמצי הממשלה לקדם את ישראל בכלל ואת באר שבע בפרט כמרכז הסייבר העולמי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il