TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת צ.פ רכשה מג'ק ליבוביץ מחצית מהזכויות בגבעות עדן


לפי שווי של 80 מיליון שקל
על פי התכנון בתוך כ-8 חודשים יחלו עבודות הבניה והפיתוח; המחיר ההתחלתי של צמוד קרקע צפוי להיות כ-2.5 מיליון שקל; זו פעם ראשונה שיזם פרטי מתכנן ובונה ישוב שלם כולל מבנים ציבוריים

חברת צ.פ בנייה בבעלות צבי פוקס רכשה מחצית מהזכויות בכפר גבעות עדן מג'ק ליבוביץ לפי שווי של 80 מיליון שקל. על פי ההסכם צ.פ חברה לבנייה וג'ק ליבוביץ יקימו כפר חדש על פני 1000 דונם בעמק האלה שבמטה יהודה מתוכם 200 דונם קרקעות לבנייה. סך הכל החברה תקים 363 יח"ד, מבני ציבור, מלונאות ונופש. בנוסף היזמים התחייבו להעביר קרקעות ל-89 יחידות דיור למינהל מקרקעי ישראל לאחר סיום עבודות הפיתוח.

במקור תכנן היזם ליבוביץ' ליעד את הישוב ליהודים אמריקאים ואולם לאחר כניסת צ.פ כשותפה החליטו היזמים לתכנן ולייעד את הישוב לקהל המקומי והציע מגוון בתים בגדלים שונים, החל מ בתים דו משפחתיים על מגרשים בני מ-300-350 מ"ר ליחידה ועד בתים חד משפחתיים מרווחים על מגרשים בני 400-700 מ"ר.

על פי התכנון בתוך כ-8 חודשים יחלו עבודות הבניה והפיתוח. המחיר ההתחלתי של צמוד קרקע צפוי להיות כ-2.5 מיליון שקל. יש לציין כי זו פעם ראשונה שיזם פרטי מתכנן ובונה ישוב שלם כולל כל מבנים הציבוריים.

לדברי צבי פוקס "מבחינתנו זו הזדמנות לבנות כפר חדש בלב אזור הכי יפה בישראל. אנחנו מעריכים כי קהל היעד יגיע מרדיוס של כ 50 ק"מ מהמקום לרבות מאזור בית שמש, מודיעין, ירושלים, השפלה וגוש דן.

יש לציין כי לצפ יש ניסיון של עשרות שנים בבניית פרויקטי מגורים, תכנון וביצוע מתחמים של צמודי קרקע.

היסודות לפרויקט גבעות עדן הונחו כבר בשנת 1989 בפגישה בין ליבוביץ לשר השיכון דאז אריאל שרון ז"ל שהבטיח לעזור בקבלת קרקע להקמת ישוב חדש. עשר שנים לאחר מכן התקבלה החלטת ממשלה על הקמתו של היישוב החדש ובשנת 2002 יצא מכרז כמקב"ת (קרקע בלתי מתוכננת), מה שהרתיע יזמים רבים מלגשת למכרז. לייבוביץ היה היחיד שהגיש הצעה וזכה ומאז החל תכנן את התב"ע כדי ליצור יישוב כפרי.

יש לציין כי כיום ישנה תב"ע מאושרת ליישוב. בנוסף, נסלל כביש גישה ליישוב באורך של כ- 2.9 ק"מ, הוקם מבנה משרדים בן 500 מ"ר שממנו הפרויקט ישווק וינוהל. באתר קיימים כבר חיבורים לרשתות המים, חשמל ותקשורת. כאמור חברת צ.פ תוציא את הפרויקט לפועל ועל פי התכנון הבנייה תחל בעוד שמונה חודשים.

צילום:איתמר סיידא


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il