TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת תחנות הדלק Ten ו"המשקם" בשיתוף פעולה עסקי ראשון מסוגו


שולחן המתקפל - מוצר ייחודי שיימכר ללקוחות בתחנות הדלק של הרשת
רשת תחנות הדלק Ten יחד עם חברת "המשקם" המעסיקה עובדים עם מוגבלויות, משיקות את השולחן המתקפל - מוצר ייחודי שיימכר ללקוחות בתחנות הדלק של הרשת. מדובר בתוצר של שת"פ עסקי והדדי ראשון מסוגו בין חברה מסחרית לעסק חברתי.
רשת תחנות הדלקTen וחברת המשקם, המספקת מסגרת תעסוקתית ל-2700 עובדים עם מוגבלויות בכל רחבי הארץ, משיקות את השולחן המתקפל, פרי פיתוח ייחודי של שתי החברות שיוצע ללקוחות בחנויות הנוחות וברציפי התדלוק בתחנות Ten. השולחן הוא מוצר חדשני, שלא מתוך הקטלוג הקבוע של מוצרי המשקם, שפותח וייוצר במיוחד בעבור לקוחות Ten ומספק פתרון כחול-לבן איכותי עם ערך מוסף חברתי.
השולחן המתקפל החדש מהווה הזדמנות בעבור לקוחות Ten לרכוש מוצר ישראלי באיכות מעולה, שניתן לקחת לדרך ולעשות בו שימוש מיד לאחר התדלוק בתחנה. המוצר מתאים למגוון רחב של פעילויות לרבות בילוי בחוף הים ובחיק הטבע, ונארז בתיק איכותי וקל לנשיאה. כמו כן, השולחן נוח במיוחד לקיפול ואחסנה, ומחירו יעמוד על 100 ₪.
על הפיתוח ועיצוב של השולחן חתום המעצב ארז מולאי, שהתאים את המוצר לחוויה הייחודית של הלקוח בתחנות Ten, כשחשיבות עליונה ניתנה לאיכותו הגבוהה של השולחן, האריזה הבולטת והתמחור הנכון.
זהו פרויקט משותף ראשון של רשת תחנות הדלקTen ו"המשקם", והוא מיישם את המודל החדשני של אחריות תאגידית באמצעות שיתוף פעולה עסקי ושוויוני בין חברה עסקית לחברתית. אחת המטרות המרכזיות של השת"פ העסקי בין שתי החברות היא יצירתו של ערך חברתי משמעותי, דרך פעילויות הליבה של שתיהן ותוך כדי השמירה על הסטנדרט הגבוה של מוצריהן.
אתי ינאי לוי, מנהלת קמעונאות וחנויות ברשת Ten : " זו למידה מרתקת עבור כולנו. המוצר התחיל מרעיון של פתרון לצורך, שולחן מתקפל לים ולפיקניק, מאוד פונקציונאלי ומשם התקדמנו לנושא העיצובי ובחירת החומרים האיכותיים. לא עשינו שום פשרה בכל אחד מהפרמטרים.
הגישה שלנו לפיתוח ויצור המוצר מול המשקם היא גישה שווה וחסרת פשרות ככלל הספקים שעובדים עמנו. הן הלקוחות והן העובדים מתלהבים מהמוצר וגם המטרה החברתית שברקע תורמת למכירתו. זה מוצר ייחודי וחדשני ואנחנו כל פעם מופתעים מחדש מהשימושים השונים שאנשים עושים במוצר"
עופר טבח, מנהל פיתוח עסקי בחברת המשקם מברך על שיתוף הפעולה עם רשת Ten: "כמו בכל שאר הפרויקטים שלנו, המשקם משלבת עובדים עם מוגבלויות ומספקת באמצעותם ללקוחותיה שירות איכותי, תחרותי ובלתי מתפשר. הפרויקט המשותף עם חברת טן מהווה צעד נוסף בפיתוח היכולות העסקיות של החברה. בפרויקט זה הוכחנו העובדים וההנהלה כי אנו יודעים להוביל פרויקט משלב הקונספט דרך תהליכי הפיתוח ועד לשלבי הייצור, וכול זאת באיכות הגבוהה ביותר.
המפרט הטכני: שולחן מתקפל לים וקמפינג. השולחן עשויי בד קורדורה (סוג של ברזנט) המיוצב על ידי לוחות PVC מוקצף. מידות המוצר: אורך – 52 ס"מ, רוחב – 36 ס"מ, גובה - 36 ס"מ. המחיר- 100 ₪.

רשת תחנות הדלק Ten חרטה על דגלה את נושא המחיר האטרקטיבי, האיכות והשירות – ובנוסף אינה גובה מהלקוח תוספת על שירותיו של המתדלק בכל שעות היממה ומקפידה על איכות הדלק בתחנותיה. הרשת נמצאת בפריסה ארצית. נכון למועד זה, הרשת מונה 49 תחנות דלק מקריית שמונה ועד אילת, מת"ס אחד ו-18 חנויות נוחות. במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2014 צפויה החברה לחנוך את התחנה ה- 50.

חברת המשקם הינה החברה המובילה בישראל שמשלבת עובדים עם מוגבלויות במשק הישראלי כולו ובתעשייה בפרט. מאז היווסדה ב-1962, המשקם מהווה מסגרת תעסוקתית, יציבה וקבועה לכ2700 עובדים ב-40 ישובים ברחבי הארץ, עם מחזור של מעל 100 מיליון ₪ בשנה. המשקם מציעה מגוון רחב של מוצרים, ועומדת בנוהלי בקרת איכות מתקדמים, מיכון וידע מקצועי רחב, ופועלת ליצירת ערך עסקי תחרותי אמיתי עם ערך מוסך חברתי משמעותי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il