TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפיתוח העסקי נשען יותר ויותר על כוחות הקהילה


סקר בינ"ל של יבמ: ארגונים מובילים נוטים יותר לפנות לאקדמיה ולחברות הזנק לסיוע בפיתוח ובקידום עסקיהם
יבמ חושפת תוצאות של סקר כלל עולמי, מהן עולה כי 80% מהארגונים המובילים בתחומם מבססים שיתופי פעולה חדשים עם "מפתחים מהסביבה ומהקהילה": מומחים בתחומי התעשיה הפועלים מחוץ למסגרת מערך טכנולוגיות המידע הארגוני. המפתחים המגיעים מן הקהילה מסייעים בסגירת פערי הכישורים בפיתוח אפקליציות, בקידום שיתוף הפעולה והחדשנות בסביבת ענן, ביישומים אנליטיים ובטכנולוגיות רשתות חברתיות ומובייל.
דוח מגמות התעשיה של יבמ, Raising the Game: The IBM Business Tech Trends Report”, הוכן על ידי מרכז המחקר לתובנות יישומיות הפועל במסגרת החברה, ומבוסס על תשובות שהתקבלו מיותר מ- 1,400 אנשי מקצוע בתחום טכנולוגיות המידע ומקבלי החלטות עסקיות, ב- 15 תחומי משק ותעשיה, בחמש יבשות. הסקר גילה, כי 40% מכלל הארגונים עודם מדווחים על פערי כישורים ברמה בינונית עד חמורה, בתחומי הענן, הניתוח האנליטי, המובייל וטכנולוגיות רשתות חברתיות – למרות שטכנולוגיות אלו כבר נתפסות כמנועים מרכזיים לחדשנות.
המחקר בדק מאפיינים משותפים של "pacesetters", "קובעי קצב" - ארגונים מובילים המציגים הצלחות עסקיות מתחומי הענן, האנליטיקה, המובייל וטכנולוגיות חברתיות. ארגונים אלה מוצאים דרכים חדשות ויצירתיות כדי לצמצם את פערי הכישורים בארגוניהם. אחת הדרכים היא באמצעות יצירת שיתופי פעולה עם מפתחים מהקהילה, המפתחים יישומים עסקיים ומסייעים בתחום ה- IT כהשקעה צדדית, מחוץ לתחומי האחריות של עבודתם הרגילה.
מעבר לפניה אל מקורות ידע ומפתחים מחוץ לארגון, נוטים ארגונים "קובעי קצב" , פי שניים, לפנות אל גופי אקדמיה על מנת להיעזר בהם בפיתוח מוצרים. 70% מתוכם נוטים יותר לשתף פעולה עם חברות הזנק, כדי לשפר את ביצועיהם.

ארגונים הנוקטים בגישה אקטיבית של מיקור המונים בחיפוש אחר רעיונות ונכסים טכנולוגיים, תוך שיתוף פעולה עם לקוחותיהם, שותפים עסקיים וגופי אקדמיה, נהנים ממעורבות עמוקה יותר של גופים חיצוניים אלה, כדי להפיק תוצאות חיוביות.
המחקר מעלה כי ארגונים "קובעי קצב", צפויים יותר – בשיעורים של פי ארבעה עד פי שבעה – להשתמש בטכנולוגיות ענן על מנת להציע יכולות רשתות חברתיות, מובייל, Big Data וניתוח אנליטי. 55% מארגונים אלה משתמשים בפתרונות מובייל באמצעות ענן, וסיכוייהם להציע פתרון עסקי מבוסס רשתות חברתיות בעזרת הענן, גבוהים פי חמישה בהשוואה למתחרים.
מענה לדרישות עסקיות בזמן אמת מחייב ביצוע ניתוח והצגת תוצאות גם הם בזמן אמת – תפישה שארגונים "קובעי קצב" אימצו במלואה באמצעות הפעלת תשתיות אנליטיות בכל תחומי הפעילות העסקית. המחקר מצא כי כמעט 90% מהמשיבים נהנים מיכולות Big Data וניתוח אנליטי ברמה בוגרת, ו- 60% מתכננים להרחיב את ההשקעה בתחום זה ב- 10% או יותר כבר במהלך השנתיים הבאות. בנוסף, מצא הסקר כי כמעט שבעה מכל עשרה ארגונים אלה משלבים תובנות שהופקו בניתוח אנליטי כחלק משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות שלהם.
______________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il