TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הרכבות של הונג קונג בונה ומפעילה יישומי מובייל ארגוני בעזרת כלי Worklight של יבמ המפותחים בישראל


יבמ הקימה מערכת פיתוח, פריסה ותפעול של אפליקציות דיגיטאליות לחברת הרכבות של הונג קונג, MTR, המאפשרת לעובדים לגשת באופן מאובטח, מכל מקום ובכל זמן לנתוני מידע ויישומים.
המערכת מבוססת על המהדורה הארגונית של תשתיות Worklight – סביבת הפיתוח, הפריסה וניהול התפעול של אפליקציות סלולאריות מתוצרת יבמ, המפותחת במעבדת התוכנה והמובייל של יבמ בישראל.
בתוך זמן קצר מהקמת סביבת הפיתוח, כבר בנתה MTR שש אפליקציות ניידות חדשות, הפועלות במגוון רחב של מכשירי קצה וסביבות הפעלה.
MTR ממנפת את האפליקציות הדיגיטאליות על מנת לשפר את הביצועים הארגוניים – ומתמודדת כאן עם אתגר שונה לחלוטין מזה של פריסה ותפעול יישומים המיועדים ללקוחות חיצוניים, המשתמשים בשירותי החברה. לדברי ד"ר דני ילין, מנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל והמוביל העולמי של הפיתוח למובייל במסגרת יבמ, "פיתוח יישומים ארגונייים מחייב פלטפורמה אמינה המסוגלת לתמוך בתהליכי שינוי ארגוני, להציע רמה גבוהה של יציבות ואמינות מערכות, ולספק חליפת הגנה בלתי מתפשרת".
ילין מסביר, כי "בסביבה ארגונית חיוני להבטיח את היכולת לבצע ניתוח מעמיק של האפליקציות הנמצאות בשימוש. הניתוח הזה כולל, למשל, בחינה וזיהוי של הפונקציות באפליקציות הזוכות לשימוש רחב יותר – לעומת אלו הנותרות ללא שימוש. במקביל, יש להציג דוחות מפורטים של בעיות אותן מגלים משתמשים באפליקציות, ולהבין היכן מצויים צווארי הבקבוק בעבודת האפליקציות האלה. המידע הזה חיוני, על מנת להבטיח כי היישומים המפותחים לעולם המובייל ופועלים שם, אכן מספקים את הערך אותו הם אמורים להפיק", אומר ילין.
אפליקציות ארגוניות מהוות את אחד המגזרים הצומחים ביותר בעולם המובייל, ופיתוחן חייב לעמוד באמות מידה תובעניות במיוחד. ראשית, הן חייבות להשתלב היטב בסביבת תשתיות קיימת ומבוססת. שנית, רמת האבטחה הנדרשת באפליקציה ארגונית גבוהה משמעותית בסביבה הפנים ארגונית, בשל העיסוק במידע מסחרי רגיש.
"ככל שהמובייל הופך לערוץ הפעילות הראשי בארגונים, חשוב לשלב את יכולות הניידות במסגרת היישומים הארגוניים והתשתיות הקיימות, על מנת לשפר את שיתוף הפעולה בין עובדים, ולהציע חוויית משתמש איכותית יותר", אומר ד"ר ילין. "הבחירה בטכנולוגיות MobileFirst של יבמ, המפותחות בישראל, תאפשר ל- MTR התמודדות טובה יותר עם אתגרי ההווה שלה והיערכות לדרישות עתידיות".
המערכת אותה הקימה יבמ מאפשרת שימוש באפליקציות מכל מכשיר נייד או דפדפן רשת. העבודה על גבי תשתיות Worklight מבטיחה כי הארגון המשתמש לא יהיה מוגבל למערכות מתוצרת יצרן בודד, ויוכל לתמוך בכלי קוד מקור פתוח של צדדים שלישיים. בתחום הממשק הגראפי, מאפשרת התשתית המרה תוך כדי תנועה אל קוד HTML5 וממנו. לדברי ד"ר ילין, "יותר ויותר חברות מעוניינות לפתח אפליקציות במתכונת Nativeייעודית לסביבות מסויימות, או לפחות שילוב של יישומונים (ווידג'טים) במתכונת Native ויישומוני HTML5 על גבי מסך אחד". המהדורה החדשה של Worklight מאפשרת למפתחים לעבור הלוך ושוב בין מסכי HTML5 ומסכי Native – או אף לשלב סביבות אלו על גבי מסך אחד. כך, יכולים מפתחים להשתמש ברכיבים משותפים למכשירים שונים – ובמקביל להציע ממשק משתמש ייחודי טבעי לכל סוג של מכשיר קצה, על פי המאפיינים המיוחדים לו, וברמת האיכות והדיוק הנדרשת.
חברת הרכבות של הונג קונג מפעילה את אחת מרשתות מסילות הברזל הבטוחות והאמינות בעולם. שיעור הדיוק של מערך הרכבות של הונג קונג עומד על 99.9%. בשנים האחרונות, הרחיבה החברה את היקף עסקיה, וכיום היא מפעילה רכבות גם בסין היבשתית, בריטניה, שוודיה ואוסטרליה.

תמונה של ד"ר דני ילין המצוטט בכתבה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il