TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנורמה תוכנה מציגה את הפתרון הראשון בשוק לגילוי נתוני בינה עסקית שמציע אינפוגרפיקה להצגת נתונים דינמית


טכנולוגיה
משתמשי Panorama Necto 14 יכולים להשתמש בהמחשות חזותיות כדי ליצור סיפורים עסקיים, לנווט בקלות בין מקורות מידע רבים ולקבל החלטות עיסקיות יותר טובות ויותר משותפות
פנורמה תוכנה הציגה היום את Panorama Necto 14, הפתרון הראשון בענף לגילוי נתוני בינה עסקית שמעניק למשתמשים העסקיים חוויית גילוי נתונים מותאמת אישית ושיתופית ייחודית שמוצגת באמצעות אינפוגרפיקה מאוד חזותית ודינמית. משתמשי Panorama Necto 14 בכל ארגון יכולים בקלות לחקור, למדוד, לעקוב ולשתף נתונים קריטיים באופן חזותי כדי לרכוש ידע, להגביר את השיתופיות ולקבל החלטות עסקיות חכמות יותר.

"רוב רובם של המשתמשים העסקיים חושבים שכלי הבינה העסקית יותר מדי מסובכים וקשה להשתמש בהם. אנשים מכל הסוגים דורשים גישה קלה בשירות עצמי ליותר סוגים של נתונים, ודרך יותר אינטואיטיבית להציג ולהעביר את המדדים העסקיים הקריטיים שלהם", אמר עינב עזריה, מנכ"ל פנורמה תוכנה. "Panorama Necto 14 מציע דרך חדשה וחדשנית, גם למשתמשים עסקיים וגם למשתמשים מתקדמים, לסקור נתונים, להציג אותם ולעקוב אחריהם באמצעות המחשות חזותיות ספציפיות להקשר במקום גרפים ודוחות מסובכים ומבלבלים".

האינפוגרפיקה הופכת נתונים מורכבים ל"סיפורים עסקיים" שקל להבין

Panorama Necto 14 מציג את Necto infographics, שיטה גרפית פופולארית להציג חזותית מידע מורכב מהר ובאופן ברור, ובתוך "סיפור עסקי" שנבנה עבור המשתמש העסקי הטיפוסי.

האינפוגרפים דינמיים במלואם, ומקושרים ישירות לנתונים חיים כדי לשקף תנאים עסקיים משתנים בזמן אמת.
המשתמשים יכולים להרכיב אינפוגרפים באמצעות ספריית הגרפיקה הקיימת של פנורמה או ליצור את התמונות שלהם בהתאמה אישית, ולאחר מכן להתאים אישית באופן מלא את חוויית הנתונים שלהם על ידי כיוונון פרמטרים והתראות כדי לענות על הצרכים העסקיים הספציפיים שלהם.

המידע מודע להקשר, ומוצג בתוך לוחות מחוונים בשירות עצמי.

הכללת אינפוגרפיקה בפתרון עם יכולת חברתית משפרת את היכולות "המרמזות" של Necto.

"אנחנו נלהבים מאוד מהאינפוגרפיקה של Necto החדש של פנורמה. הגישה החזותית הישירה הזאת תאומץ בקלות על ידי קהל המשתמשים הרחב, אבל היא עדיין מציעה לנו את יכולות כריית וקישור הנתונים המפורטות שאנחנו צריכים כדי להבין מדדי ביצועים חשובים, לעקוב אחריהם ולהעביר אותם ביעילות", אמר לאונרד סטרשנוב, ארכיטקט בינה עסקית ונתונים בכיר בחברת WirelessWERX, לקוח נוכחי של Panorama Necto. "אנחנו גם אוהבים את Necto Notifier המעודכן, שייתן לנו גמישות חדשה להגדיר הודעות אוטומטיות באותו מימשק משתמש מבוסס אינטרנט. זה יהיה יתרון עצום למשתמשים שלנו".

מעלים את הרמה של הבינה העסקית 3.0

Panorama Necto 14 מקדם עוד את חזון הבינה העסקית 3.0 של פנורמה בהוסיפו רכיב חזותי מאוד אינטואיטיבי לפתרון גילוי הנתונים השיתופי וההקשרי הנוכחי של החברה. Panorama Necto 14 מספק סביבה מפוקחת עם "גרסה אחת של אמת" שמאפשרת למשתמשים לשלב נתונים ממגוון של מקורות(1) ולשתף פעולה בכל רמה של תהליך קבלת ההחלטות, ומציע אוטומטית למשתמשים העסקיים היכן אפשר למצוא תובנות, תוך הצגת המידע במונחים חזותיים וברורים שאפשר להבין, ללא צורך לפנות לאנשי המיחשוב או לאנליסטים עסקיים כדי לקבל ניתוח או פרשנות.
"סביר מאוד ש-2014 תהיה שנה קריטית שבה המשימה של הפיכת "סוגים קשים של ניתוח לקלים" עבור קבוצת משתמשים נרחבת, יחד עם הבטחת הפיקוח, הגודל והביצועים, לגבי כמויות גדולות יותר של נתונים מגוונים, תמשיך להיות דומיננטית בדרישות של שוק הבינה העסקית", כתבה ריטה סאלאם, סגנית נשיא למחקר בגרטנר ואחרים(2).

פונקציות ותכונות נוספות של Panorama 14:

Necto Notifier: מאפשר למשתמשים לבנות הודעה לעצמם ולעמיתיהם באמצעות דואל או לוחות עבודה.
בורר מימדים: מאפשר למשתמשים להחליט מה לראות במימשק משתמש "גרור ושחרר" נוח ולארגן את הנתונים במקום אחד כדי לזרז שאילתות.

אשף קישוריות מסד נתונים פתוחה (ODBC): מאפשר למשתמשים להתחבר לכל מקור ODBC במימשק משתמש מובנה ומידרגי לגישה קלה למגוון של מקורות נתונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il