TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפסקת התמיכה ב- Windows XP היא בגדר 'פרצה קוראת לגנב' עבור פושעי הסייבר


מחשב
מנהל פעילות McAfee ישראל
בתחילת חודש אפריל הקרוב תופסק התמיכה במערכת ההפעלה Windows XP בשעה ש- 40% מכלל הארגונים בעולם עדיין משתמשים בה וחושפים עצמם לסכנה של אובדן מידע קריטי לארגון. חברת McAfee קוראת לארגונים לנקוט בצעדי החירום הנחוצים ותציע את פתרונות McAfee Host IPS ו- Application Control, לניהול המעבר באופן בטוח.
כפי שהכריזה מוקדם יותר החודש חברת מיקרוסופט (Microsoft), בתחילת חודש אפריל (8.4) תופסק התמיכה במערכת ההפעלה הפופולארית Windows XP. המשמעות המידית היא כי ארגונים רבים יחשפו ברגע זה לפרצות אבטחה. נקודות התורפה שאולי יימצאו במערכות מבוססות Windows XP לא יתוקנו עוד על ידי עדכוני אבטחה ומיקרוסופט מצדה תפסיק כל תמיכה טכנית. חברה McAfee, מובילה עולמית באבטחת מידע מעריכה כי מעל ל- 500 מיליון התקני מחשוב שונים, אשר מריצים את מערכת ההפעלה Windows XP, יושפעו משינוי זה, ב- 40% מכלל הארגונים בעולם אשר עדיין משתמשים במערכת. זאת, בעיקר לאור העובדה כי מעבר למערכות הפעלה חלופיות, כמו Windows 7 או Windows 8 הוא תהליך אשר כרוך בעלויות כספיות נרחבות ובניצול משאבים קריטיים של זמן וכוח אדם. עם נתח שוק עולמי כולל של 29.53%[1] למערכת ההפעלה Windows XP, מצאו ארגונים רבים קושי ואתגר עצום בניהול שינוי פלטפורמה בסדר גודל שכזה.
משה אסרף, מנהל פעילות McAfee ישראל אומר כי "הפסקת התמיכה ב- Windows XP היא בגדר 'פרצה קוראת לגנב' עבור פושעי הסייבר" וקורא למנהלי ארגונים ועסקים, בכל הגדלים, לנקוט בצעדים הנחוצים ולהתייחס להשלכות האבטחה. עוד הוסיף "חשוב שארגונים יהיו מודעים להשלכות האבטחה וערוכים להתמודד עם האתגרים הנלווים. ארגונים רבים בנו את מערכות המחשוב שלהם על יישומים קריטיים שאינם נתמכים על ידי Windows 7 או 8. המחסור בתאימות יישומים מציב ארגונים רבים במצב קשה; הם מתקדמים עם תכניות המעבר מחד, ושואפים לשמר פעילות תקינה של מערכות מבוססות Windows XP מאידך. חשוב לוודא כי בתפר הזה אמצעי האבטחה גדלים ומתרחבים על מנת להבטיח שפושעי סייבר לא ינצלו את החולשות ונקודות התורפה של מערכת Windows XP".
על פי ממצאי חברת McAfee, כבר כעת פגיעה מערכת Windows XP פי 21 מאשר Windows 8 וסיכוני האבטחה הנלווים לשימוש בה רק הולכים וגדלים לקראת ה- 8 באפריל. החברה מציעה לארגונים מספר צעדים על מנת לצמצם את הסיכונים:
1. לאף אחד, פרט לצוות המחשוב, לא צריכות להיות הרשאות 'מנהל': הסרת הרשאות 'מנהל' מחשבונות של משתמשים סטנדרטיים במטרה לצמצם את הסיכונים ואת השימוש ביישומים לא רצויים, דוגמת תוכנות זדוניות המורדות במערכות ישנות.
2. מערכות שאינן מקבלות תמיכה, כמו Windows XP, חשופות יותר למתקפות Zero Day: על ארגונים להשתמש במערכות למניעת חדירות, דוגמת McAfee Host IPS.
3. תחנות קצה בטוחות: פריסת טכניקות Whitelisting דינמיות, אשר מאפשרות הרצה של יישומים 'בריאים' בלבד, מפחיתה את הצורך להיות במרדף תמידי אחר עדכוני תוכנה. במידה ויישום מסוים אינו נמצא ב – Whitelist, הוא נחסם ומדווח באופן שמשאיר את תחנת הקצה בטוחה.
4. נראות בזמן-אמת: תסייע זיהוי ותיקון של איומים במהירות. פתרונות אבטחה, כמו McAfee Real-Time אוספת סטטוס אבטחה של נקודות קצה באופן מידי ומסייעת לארגונים לזהות ולתקן התקפות שמנסות לנצל את נקודות התורפה של מערכת ההפעלה Windows XP.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il