TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


יורד
מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.79% ל-1389,מחזור המסחר הסתכם ב-562 מיליון שקלים
הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מסחר שלילי במדדי אירופה וארה"ב.

היום בארה"ב יפורסם נתון התביעות הראשוניות לדמי אבטלה, שירד בשבוע שעבר במפתיע לרמתו הנמוכה ביותר בשנים האחרונות - 300 אלף תביעות חדשות. אנליסטים מצפים לעלייה לרמת 312 אלף תביעות חדשות בשבוע זה.

הנתון המהותי האחרון לשבוע זה יהיה מדד מצב העסקים במחוז פילדלפיה, שיפורסם כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט. בחודש מרץ הציג המדד רמה של 9 נקודות המסמנת צמיחה מתונה, והצפי הוא לעלייה לרמת 10 נקודות בחודש אפריל.

ביום ו' לא יתקיים מסחר בארה"ב עקב 'יום שישי הטוב'.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים : "אתמול התחדש המסחר בדולר-שקל וזאת לאחר הפוגת החג. בשל הפעילות הנמוכה בתקופת החג הצמד עדיין לא ביצע השבוע תנועה משמעותית והוא ממשיך לדשדש באזור 3.465. ישנה סבירות גבוהה שנמשיך ונראה את המסחר המנומנם הזה עד לסוף השבוע, וזאת בשל מחזורי המסחר הנמוכים למדי בימים הללו בשוק המט"ח המקומי. רק אם תירשם עלייה משמעותית בתנודתיות במסחר בדולר העולמי, הדבר עשוי לעורר גם את המסחר כאן. הבוקר, המסחר בשוקי ההון מתנהל בסנטימנט חיובי, וזאת על רקע נתוני התמ"ג הטובים מהמצופה קמעה שפורסמו בסין, ובעקבות אהבת הסיכון הנוכחית הדולר מעט נחלש. בהמשך שבוע המסחר יכתיבו את הסנטימנט בעיקר דוחות הרווח המתפרסמים בוול-סטריט בימים אלה. השווקים חוו נסיגה משמעותית בתקופה האחרונה ודוחות חיוביים עשויים שוב לרומם את המדדים מעלה. לאור הקורלציה ההפוכה בין מדדי המניות לבין הדולר, אם נראה עליות שערים בוול-סטריט הדולר צפוי להיחלש, גם למול השקל.

מניות במרכז

גבעות עולם דיווחה הבוקר על קבלת אשראי בהיקף של כ-25 מיליון שקלים
האשראי יפרע על פני תקופה של כשנתיים וחצי.
מטרת הגיוס הינה לצורך השלמת ביצוע המבחנים ופעולות הפרופנט על מנת להביא את קידוח מגד 6 להפקה מסחרית
תעודות ההתחייבות תעמודנה לפירעון בתשלומים רבעוניים שווים, אשר ישולמו החל
מספטמבר 2014 ועד למועד הפירעון הסופי של תעודות ההתחייבות בספטמבר 2016

בהמשך לתוכנית האסטרטגית של קבוצת דלק למקד את פעילותה בתחום האנרגיה חתמה החברה על הסכם עם קבוצת משקיעים מארה"ב על מכירת 55% מהון המניות בחברת הביטוח Republic שבסיסה בדאלאס טקסס תמורת 121 מיליון דולר. מחיר המכירה מייצג ערך חברה של 220 מילון דולר. הונה העצמי של ריפבליק הינו גם הוא בקירוב 220 מיליון דולר אולם הוא כולל נכסים לא מוחשיים של כ- 60 מיליון דולר כך שהעסקה משקפת מכפיל של מעל 1.35 על ההון העצמי המוחשי.
לרוכשים ניתנה אופציה לרכישת יתרת המניות של Republic (45%) למשך שנתיים ממועד השלמת העסקה, מחיר המימוש של העסקה יהיה על בסיס ערך חברה של 220 מיליון דולר בתוספת ריבית שנתית בשיעור 6.5%.

הצלחה לחברת אורביט בגיוס סדרה חדשה של אג"ח להמרה: אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט) העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים, סיימה בהצלחה את השלב הציבורי של גיוס האג"ח. החברה נהנתה מביקושי יתר של כ-2 מיליון ש"ח בשלב הציבורי וגייסה 10 מיליון שקל נוספים באמצעות סדרת איגרות חוב להמרה (סדרה ו'). גיוס זה מצטרף לכ-31 מיליון שקל שגייסה אורביט בשלב המוסדי גם בו נהנתה החברה מביקושי יתר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il