TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל יוצאות לשיווק של שני מגדלי יוקרה


בעין הים ,מערב חדרה
החברות יוצאות בקמפיין פרסום רחב היקף בעלות של כ- 1.5מיליון שקל

מחיר לדירת 4 חדרים – החל מ- 1.29 מיליון ₪
מחיר לדירת 5 חדרים – החל מ- 1.425 מיליון ₪

החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל יוצאות לשיווק של 130 יח"ד ב- 2 מגדלי יוקרה נוספים, בני 16 קומות כל אחד, בפרויקט אקווה (AQUA) בשכונת עין הים במערב חדרה. שני המגדלים האלה מצטרפים לששת המגדלים שכבר נמצאים בתהליכי שיווק, בנייה ואכלוס. במסגרת ההשקה, יוצאות החברות בקמפיין פרסום ארצי רחב היקף בעלות של כ- 1.5מיליון שקל, אשר יכלול טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט.

הפרויקט החדש ייקרא AQUA VIEW ויכלול צמד מגדלים תאומים, בני 16 קומות ו – 65 דירות בכל אחד עם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 4 ו- 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.דירה 4 חדרים בשטח 106 מ"ר עם מרפסת בשטח 14 מ"ר ומחסן צמוד לדירה – תימכר במחיר של החל ב-1.29 מיליון שקל. דירת 5 חדרים בשטח 123 מ"ר עם מרפסת בשטח 18 מ"ר ומחסן צמוד לדירה – תימכר במחיר של החל ב-1.425 מיליון שקל.

המפרט היוקרתי בפרויקט כולל מזגן מיני מרכזי, ריצוף גרניט פורצלן 80/80 בכל הדירה, מטבחים משודרגים, פאנל שליטה לחסכון בחשמל ועוד. כמו כן, יוקמו שטחי פיתוח וגינון רחבים. התכנון האדריכלי בוצע ע"י משרד האדריכלים לאה רובננקו ועל עיצוב הפנים של הבניינים והדירות הופקד מעצב הפנים דניאל חסון. כל מגדל יכלול מתחם ספא וכושר, הכולל חדר כושר מאובזר, סאונה רטובה ויבשה, לאונג' דיירים יוקרתי ועוד.

בפרויקטנמכרו עד כה כ- 280 דירות בבנייני אקווה השונים.החברות ביצעו פילוח של הרוכשים בפרויקט וממנו עולה כי רוב הרוכשים (40%) הגיעו מאזור השרון, 17% מהרוכשים הגיעו מאזור המרכז, 14% הגיעו מאזור הצפון, 14% מאזור חדרה,8% הגיעו מאזור ירושלים ומודיעין ו-7% נוספים התפלגו בין דרום הארץ, אזור השפלה ותושבי חוץ.

לדברי ערן ברק, סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם: "שכונת עין הים מהווה את גולת הכותרת של השרון הצפוני, המושך אליו ביקושים רבים. במסגרת ה"אבולוציה" שהשכונה עוברת, כמו במקומות אחרים, לאחר שהזוגות הצעירים כבר זיהו את הפוטנציאל של השכונה ורכשו דירות בפרויקט בשלבים המוקדמים שלו, כעת אנו מזהים כי מתחיל השלב הבא, שבויש ביקוש הולך וגובר למגורים בשכונה מצד משפרי ומצמצמי דיור. המגדלים החדשים שאנו משיקים הם במיוחד עבורם - כאלה שכבר מחפשים דירות יוקרתיות, עם מפרט טכני משודרג, עם מרפסות גדולות, נוף פתוח לים ועוד".

ברק מוסיף כי "עין הים היא אחת מעתודות הקרקע האחרונות של מגורים ליד הים, הבנייה החדשה בשכונה מאפשרת למעשה לרוכשים רבים להגשים את חלום הדירה על הים. השכונה עתידה לכלול את כל השירותים הקהילתיים הדרושים למשפחות צעירות וותיקות , פארק ירוק ורחב, מרכז מסחרי, בתי ספר וגני ילדים. השכונה נהנית מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים, עם יציאה נוחה ומהירה לכביש 2 ומרוחקת רק כחצי שעה מתל אביב".



קרדיט ל"איבולב מדיה"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il