TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעקבות הסכמי הגג להקמת עשרות אלפי יח"ד בישראל ....


יזם : אני מעדיף לקנות קרקעות פרטיות, המדינה מפקיעה מחירים על הקרקע ומעכבת פיתוח קרקעות
שייקה נפחא, סמנכ"ל אפי קפיטל, תוקף את הממשלה ואומר: "גם הפתרון שהציגו היום לא נותן מענה למצוקת הדיור שיש לנו כיום. חסרות כ- 100,000 דירות בשוק והקרקעות שהממשלה מצהירה על שיווקן יתנו פתרון אולי רק בעוד 3-5 שנים. כמו תמיד, מצהירים הצהרות ולא נוקטים במהלכים אמיתיים שיבלמו את העלייה במחירי הדיור.

"המדינה משווקת קרקעות במחירים גבוהים מידי ואחרי זה גם תוקעת תוכניות, בדיוק כמו שאנחנו תקועים עם קרקע באליכין כבר 16 שנה. אני מציע ליאיר לפיד שיפסיק לצאת בהצהרות וינקוט בפעולות ממשיות להורדת המחירים.

"אני מעדיף לרכוש קרקעות פרטיות במחיר זול יותר ממחירי הקרקעות שמשווקת רשות מקרקעי ישראל, כמו הקרקע שרכשנו לאחרונה באור עקיבא, ולהצליח למכור דירות במחיר של פחות ממיליון שקל"

עפרה חדד: פעולות חד- צדדיות ללא גיבוי מהקבלנים לא יועילו; שהממשלה קודם תקצר את הבירוקרטיה"


לדברי עפרה חדד, סמנכ"ל חברת יורו ישראל "שאלת המפתח היא נושא עלויות הקרקע והפיתוח ליחידת דיור וכמובן המיסוי. ככל שהן יהיו נמוכות יותר, כך מחירי הדירות יהיו נמוכים. חשוב לזכור שעלויות אלה מהווה כ-40% מעלות הדירה. על הממשלה לייעל את הביורוקרטיה ולקצר את משך הזמן הדרוש לקבלת היתר בניה, העומד כיום בערים מסוימות על כשנה, דבר שמגדיל את הוצאות המימון שמתגלגלות אל הרוכשים. אני מקווה שלקבלנים באמת יהיה אטרקטיבי לגשת למכרזים הללו, כדי שלא יקרה מצב כמו לפני כשנתיים בבאר שבע, שהציפו את השוק בקרקעות, אבל המכרזים חזרו ללא דורש. אין ספק ששיתוף פעולה בין הקבלנים לבין משרד השיכון ומשרד האוצר רק יעזור לייעל את שוק הנדל"ן, כי פעולות חד- צדדיות של משרדים אלה, ללא קבלת גיבוי מהקבלנים לא יועילו".


היזם עו"ד אלדד פרי מקבוצת אלדד פרי מסר בתגובה, "חלק גדול מהדירות עליהם מדובר מבוססות על תב"עות לא מאושרות . הניסיון מלמד אותנו שתב"עות המקודמות ע"י משרדי הממשלה ו/או הועדות המקומיות, לוקחות מספר לא מבוטל של שנים ולכן שוב מדובר בהבטחות על הנייר . לצד הביקורת, כמובן שיש לברך על יוזמה זו שכן סוף סוף מתחילים לתכנן גם באזורים שמהווים את הפריפרייה של תל אביב. ברור שלא מדובר בצעדים שיגרמו לשינויים של ממש בהיצע הדל הקיים לשנים הקרובות, אבל אולי ייצרו בלימה קלה או שימור של המחירים הקיימים היום".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il