TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

AGT International התקינה מערכת חדשנית למניעת שיטפונות בסין על הנהר הצהוב (YRCC)


המערכת הוצגה בכינוס השנתי הבינלאומי של ה- Yellow River (YRCC) הטכנולוגיה הייחודית פותחה במרכז הפיתוח הישראלי של 3iMind Logic Industries הישראלית, תספק כלי ניהול לתמיכה בביצוע הפרויקט
רשות הסביבה הסינית של הנהר הצהוב הציגה בכינוס השנתי הבינלאומי של ה- Yellow River (YRCC) את מערכת ניהול השיטפונות במרחב הנהר הצהוב (הנהר הגדול ביותר בסין) שפיתחה עבורה חברת AGT International בניהולו של איש העסקים הישראלי, מתי כוכבי. ההחלטה להציג את הטכנולוגיה הישראלית באופן רשמי התקבלה לאחר הצלחת המערכת הניסיונית שהותקנה באזור העיר גואנגז'ו שבמחוז Henan בסין. המערכת הוצגה בכינוס השנתי הבינלאומי של Yellow River, שנערך בסוף ספטמבר, בהשתתפות מדינות בהן מתגוררות אוכלוסיות בקרבת נהרות מים שמועדים לשיטפונות ולהצפות.

בפרויקט שינוהל על-ידי AGT Netherlands, משתתפות גם חברות ישראליות שמצויות בבעלותו של מתי כוכבי: חברת 3iMind, שבמרכז הפיתוח שלה בכפר נטר פותחה הטכנולוגיה הייחודית של מערכת ניהול הסכרים ומניעת ההצפות (FMS) וחברת Logic Industries, חברה לפיתוח וניהול פתרונות טכנולוגיים לאבטחה וניהול מערכות משאבים לאומיות, תספק כלי ניהול לפרויקט.

מערכת ניהול השיטפונות (FMS) מבוססת על חיישנים מתקדמים, שממוקמים בתוך ובין סוללות העפר שמגינות על גדות הנהר, וניתנים לשליטה ממרכז בקרה אחד. החיישנים מסוגלים למדוד ולנתח מצבים מסוימים על-פני שטח התעלה ובתוכה ולהזין את המידע למודל, שמנתח את יציבות התעלה ומזהיר מפני היחלשות אפשרית, או כשל שעומד להתרחש. מערכת זו מציגה את יציבותן של סוללות העפר על גבי ממשק משתמש של מערכת מידע גיאוגרפי (GIS). מערכת המידע הגיאוגרפי מספקת לרשויות הרלוונטיות את ניתוח המידע הכולל מידע בזמן אמת וכן הדמיה של עמידות הסוללה.

המערכת מאפשרת לחזות ולמדוד מראש את תרחישי ההשפעה של שיטפון אפשרי ואת היקפו ואף מתריעה מפני ההיתכנות של פריצות או כשלים בסוללות העפר. מערכת ה- FMS כוללת מערכת ניהול משברים אינטגרטיבית חכמה, המספקת הדמיה של כשל רב מימדים, ומאפשרת תיעדוף משאבים, הנחיות לתהליכי פעולה, ניתוב הצעות לאזורי פינוי ציבורי מועדפים ואף גישה לצוותי הצלה. האפשרות לחזות מראש את רמת המשבר מאפשרת נקיטת פעולות מניעה ושיתוף פעולה בין בעלי התפקידים השונים, על מנת לספק תגובה של מכלול הרשויות המעורבות במקרה של אירוע כגון זה.

בנקודות זמן מסוימות בשנה, ה- YRCC פותח את הסכרים שב- Xiaolangdi, על מנת לשלוט בקו המים, וכן לשחרר את מצבור המשקעים שנאספו מאחורי הסכר אשר יכולים להביא גם הם לשיטפון. בין ה-19 ביוני לתחילת יולי השנה יצרו AGT International ו- YRCC שיטפון מלאכותי, על מנת למדוד את העלייה המתמדת בכמות המים שהצטברו מסביב לתעלות ההגנה ולבחון את יציבות התעלה. מאז התקנת המערכת בתחילת חודש יוני, נרשמו באמצעותה למעלה מ-8 מיליון מדידות והוכח שהמערכת אכן מסוגלת למדוד ולעקוב אחר השינויים ביציבות סוללת העפר ואף לחזות את פריצתן בתנאים קיצוניים. כמצופה, יציבותה המחושבת של הסוללה אכן השתנתה עם עליית קו המים בשלושה מטרים. יציבות סוללת העפר נמדדת על-ידי בחינת לחץ המים, כמו גם תנודות המים והטמפרטורה שלהם בתוך התעלה- בזמן אמת. כל המדידות, ללא יוצא מן הכלל, הראו כי המערכת מתפקד וכי יציבות התעלה טובה.



איש העסקים הישראלי, מתי כוכבי, מנכ"ל ומייסד AGT International, אמר: "למרבה הצער חזינו בשנים האחרונות בכמה שיטפונות הרסניים באסיה בפרט, וברחבי העולם בכלל. אירועים אלה עודדו אותנו להשיג פריצת דרך בביסוס פתרונות חכמים, המספקים ניבוי והתרעה מפני שיטפונות הרסניים. חשוב מאוד להמשיך ולעבוד יחד על פיתוח פתרונות אלה, על מנת להגדיר את הדור הבא של חיזוי והגנה מפני שיטפונות. יישום המערכת, והניסיון המוצלח שנעשה בה, אפשרו לנו, בשיתוף עם YRCC, להציג בכינוס ה- Yellow River את הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו לראשי המדינה בסין ולכל העולם."

פיטר כריסטיאן ואן- אורנג', ראש AGT International הולנד, אמר: "ההתקן מאפשר לנו להדגיש את היתרונות שבמערכת אזהרה מוקדמת, המסוגלת לחזות בדייקנות היכן צפויים שיטפונות פוטנציאליים. הדבר חשוב במיוחד עבור אזורים באסיה המועדים לשיטפונות. הניסוי שהתבצע הראה שניתן באמצעות כלי חיזוי והערכה מתקדמים לאפשר לרשויות לנהל את הסביבה ביעילות רבה יותר, הן בהיערכות והקצאת משאבים והן בניהול משבר בעת סכנה.

במקביל, הכריזה באחרונה AGT International על הקמת "מרכז המצוינות למים" בהולנד, שנועד לקדם את ההכרה הבינלאומית בצורך לחקור ולהבין את הדרכים למניעת שיטפונות, וכן לניהול מצבים של שיטפון. המרכז יבחן את הפתרונות האחרונים והחדשניים ביותר להגנת קהילות המתגוררות ליד אזורי מים, כמו גם אזורי תעשייה ותשתיות חיוניות. המרכז משלב חברות מהמתקדמות ביותר, מתחומי ה- software models, החיישנים הפיזיים והייעוץ ההנדסי, אשר השקיעו בתכנית המחקר. בנוסף, שיתוף הפעולה יכלול מוסדות אקדמיים ומחקריים, דוגמת TNO. התכנית צפויה לספק תוצאות ותובנות אשר יתמכו בתעשייה, על ידי פיתוח טכנולוגי ומחקר אקדמי.

אודות AGT:
AGT International, היא רשת גלובלית של חברות בבעלות פרטית, מיסודו ובניהולו של מתי כוכבי, אשר מספקת מערכות טכנולוגיות מתקדמות לאבטחה ובטיחות ופתרונות שמיועדים להגן על נכסים קריטיים, מתקנים ותשתית ברחבי העולם. AGT מנהלת ממרכזה בציריך פרויקטים במיליארדי דולרים ברחבי העולם (אירופה, מזרח התיכון, אסיה, אפריקה ודרום אמריקה). מחזור מכירות החברה בשנת 2012 עומד על 1.3 מיליארד דולר.

אודות Yellow River Forum:
נהרות ומים חיוניים על-מנת ליצור דו קיום הרמוני בין אדם וטבע. מצב זה הופך גורלי, כאשר נתקלים באתגרים כשינוי אקלים, וכצמיחת השפעת האנושות על הסביבה. על מנת לכסות את נושא הטיפול בנהרות, התקיים הכינוס הבינלאומי ה-5 של Yellow River תחת הכותרת "מבטיחים את זכויות המים, ואת תחזוק הבראת גדות הנהר." הכינוס התקיים בגואנגז'ו, סין, בין התאריכים 24-28 בספטמבר 2012.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il