TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"בית ההשקעות כלל פיננסים פועל במודל חדש לשיפור שירות הלקוח ע"י זיהוי קבוצות לקוחות ויצירת חוויה מבודלת"


כלל פיננסים
"הגדלת תקציבי פרסום, גיוס לקוחות חדשים והשקעת הון בשיווק אינם תמיד אפקטיביים לשימור לקוחות. יצירת חוויה מבודלת ע"פ מאפייני וצרכי הלקוח היא האתגר המרכזי היום", כך אומרת טל רז, מנהלת דסק Exclusive בבית ההשקעות כלל פיננסיים
בעזרת מודל של זיהוי קבוצות לקוחות ויצירת חווייה מבודלת הגדילה כלל פיננסים את היקף הפעילות של לקוחותיה

בנקים, בתי השקעות, חברות רכב, רשתות מזון ובעצם כל חברה, גדולה כקטנה, משקיעה היום הון עתק בשימור לקוחות. תקציבי המיתוג, פרסום, יחסי ציבור, ובלהיט החדש והטרנדי - המדיה החברתית באינטרנט הולכים וגדלים מתוך הבנה שהלקוחות הקיימים הם הנכס החשוב ביותר בארגון. אך השקעת המשאבים בקמפיינים חיצוניים אינה משיגה מרבית מן הפעמים את מטרתה! תקציבי הפרסום והשיווק הגדולים אינם יעילים בהכרח... הפתרון נמצא בחצר האחורית – יצירת חוויית לקוח מבודלת ע"פ מאפייני וצרכי הלקוח.

בית ההשקעות כלל פיננסים סיים לאחרונה פרויקט מוצלח של יישום חוויה מבודלת ע"פ סגמנט לקוח – וזאת ע"י שיפור השירות ומתן מענה לצרכי הלקוח לפי קבוצות אפיון. המודל שנבנה בכלל פיננסים בשיתוף עם חברת הייעוץ ROI , המתמחה בניהול חוויית לקוח, סיווג ואפיין את לקוחות בית ההשקעות לסוגים שונים. מיפוי כלל הלקוחות וזיהוי המאפיינים נעשה בעזרת מודל סטטיסטי וקבוצות מיקוד אשר זיהה את המאפיינים השונים לאוכלוסיות לקוחות בעלות התנהגות דומה. בעזרת מודל שזיהה את מאפייני הפעילות של כל לקוח בנו בכלל פיננסים "מסע לקוח" שמתאר את חיי הלקוח בחברה, החל משלב החיפוש ועד שלב הנטישה. החלוקה לסוגי לקוחות בהתאם למסע הלקוח אפשרה יצירת חוויית לקוח מבודלת ומותאמת לאופיו ולצרכיו. "הגדלת תקציבי פרסום, גיוס לקוחות חדשים והשקעת הון בשיווק אינם תמיד אפקטיביים לשימור לקוחות. יצירת חוויה מבודלת ע"פ מאפייני וצרכי הלקוח היא האתגר המרכזי היום", כך אומרת טל רז, מנהלת דסק Exclusive בבית ההשקעות כלל פיננסיים.

על בסיס תוצאות המחקר ,הוקם דסק Exclusive ,אשר נועד לתת שירות ייעודי לפלח הלקוחות הגדולים בעזרת מתן שירות שוטף וזמין ע"י מנהל לקוח מקצועי. בית ההשקעות יצא בקמפיין לפנייה מידית ללקוחות שסווגו כלקוחות Exclusive. כבר מראשית הדרך בפרויקט המטרה הייתה ברורה – שיפור השירות ללקוח! מיפוי הלקוחות ובניית "מסע לקוח" הבהירו כי יישום חוויה מבודלת לפי קבוצות אפיון היא הדרך הנכונה למתן מענה לצרכי הלקוחות השונים. הפרויקט הוכיח את עצמו מעבר לציפיות – הלקוחות שזכו לחוויית לקוח ייחודית ומותאמת לא רק שהיו שבעי רצון, אלא אף הגדילו את היקפי הפעילות שלהם.

בעזרת המודל שיצרו בכלל פיננסים הצליחו לאפיין את קבוצות הלקוחות השונים ולייצר עבור כל קבוצה חוויית לקוח המותאמת לצרכיה. ההוכחה הגדולה ביותר להצלחת הקמפיין ולהנחת היסוד כי שירות טוב ומותאם לצרכים הוא אפקטיבי היא הגדלת נפח הפעילות של לקוחות קיימים על אף שמדובר בתקופה של תחרותיות עולה ומחזורי מסחר נמוכים בכל השוק.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il