TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת TABA מציעה לראשונה לבניינים ובעלי דירות קידום וליווי של פרויקטי תמ"א 38


"יותר מ-80% מהבניינים שהחלו להתעניין בפרויקט של תמ"א 38 לא מצליחים להניע את הפרויקט. בכוונתנו לקצר את הדרך למימוש תמ"א 38 ולהשיג יותר עבור הדיירים"
שירות חדש בישראל מציע לבעלי דירות בבניינים המעוניינים לממש ולבצע תמ"א 38 לקדם וללוות את פרויקט התמ"א 38 ללא עלות מצד בעלי הדירות. החברה, שהוקמה על ידי איש הנדל"ן טל ברוך, מלווה את בעלי הדירות בתהליך של תמ"א 38 או פינוי בינוי, מקדמת את הפרויקט ומייצגת את בעלי הדירות במשא ומתן מול יזמים, קבלנים וחברות בנייה.
טל ברוך, מנכ"ל ומייסד חברת TABA קידום פרויקטים וליווי דיירים מציין כי "השירות שמציעה החברה מקצר זמנים בדרך למימוש תמ"א 38 ומשיג יותר עבור הדיירים". ברוך הוסיף כי "מטרת החברה היא לעזור לבעלי הדירות לקדם ולדחוף פרויקטים של תמ"א 38, תוך מיצוי מקסימלי של התמורה שהם מקבלים מהיזם. השירות כולו ניתן ללא כל תשלום מצד בעלי הדירות בשום שלב".
עוד אומר ברוך כי "יותר מ-80% מהבניינים שהחלו להתעניין בפרויקט של תמ"א 38, לא מצליחים להניע ולקדם את הפרויקט ממספר סיבות. בניינים רבים קיבלו מספר הצעות מיזמים, ולא ידעו כיצד להתקדם משם. היזמים מעדיפים לקבל אליהם פרויקטים 'קלים' יותר, כגון בניינים בהם יש ועד מאורגן ורציני, שיודע לדחוף את הפרויקט ובעלי דירות מלוכדים שהתגברו על בעיות סרבנות של מיעוט. במידה ואין תנאים כאלה, נוצרת בעיה, וכאן אנחנו מגיעים, ולוקחים על עצמנו את קידום הפרויקט מתחילתו ועד סופו. חברת TABA פותרת גם את בעיית החשדנות ההדדית בין בעלי הדירות בבניין, כגוף נטרלי המנהל את התהליך מול הדיירים והיזם בשקיפות מלאה".
היתרונות לדיירים בשירות שמציעה חברתTABA הם רבים, והם כוללים ליווי מקצועי המאפשר להם לקבל תמונה ברורה לגבי זכויותיהם והאפשרויות העומדות בפניהם. בנוסף לכך קיימת האפשרות להשיג את ההצעה הטובה ביותר במו"מ מול היזמים, ולדאוג לאחידות ושקיפות בהצעה לצמצום "חריקות" מול דיירים סרבנים. בכך ניתן להזיז קדימה פרויקטים 'רדומים' של תמ"א 38 ולהוציא אותם אל הפועל.
חברת TABA מגבשת את דרישות הדיירים, ומבצעת מכרז מול מספר יזמים, בשם בעלי הדירות ככתובת אחת מול כולם, ובכך ממקסמת את התמורה הניתנת לבעלי הדירות הקיימות – תהליך שגם חוסך לכל הצדדים זמן וכסף.
טל ברוך, מנכ"ל ומייסד TABA, הוא בעל תואר במשפטים, ומחזיק בניסיון רב בתחום התמ"א 38 ופרויקטים של התחדשות עירונית. לפני הקמת החברה פעל ברוך לקידום וליווי של עשרות פרויקטים של תמ"א 38 בתל-אביב, רמת גן, הרצליה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, ורמת השרון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
4/7/12
1. רעיון מעולה.. - טלי
בבניין של דודה שלי מנסים כבר 4 שנים להזיז תמ"א 38 ולא קורה כלום. אולי חברות כאלו באמת יצליחו
[סגור תגובה]
4/7/12
2. פגשתי אותם- חברה רצינית - עדי
הם היו אצל סבתא שלי בבניין בפגישת דיירים. חייבת להודות שהם רציניים. שיהיה בהצלחה@!!
[סגור תגובה]
6/10/13
3. דרך נהדרת לקדם תמ"א 38 - eli
אני ממליץ בחום
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il