TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

'חילן-נט Mobile' פותחה בטכנולוגיית HTML5 ונגישה לכל סוגי הסמארטפון.


חברת חילן משיקה את חילן-נט Mobile, אפליקציה מתקדמת המאפשרת לעובדים ומנהלים לצפות במידע אישי וכללי בנושאי שכר, נוכחות ומשאבי אנוש.
באמצעות אפליקציית חילן-נט Mobile עובדים יכולים לצפות ולעדכן מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד שלהם את נתוניהם האישיים, את נתוני הנוכחות, ההיעדרות והפרויקטים שלהם, וכמו כן לצפות בנתוני והיסטוריית השכר שלהם.
האפליקציה מאפשרת התייחסות למקום הגיאוגרפי בו נמצא העובד, וכך למשל תזהה האפליקציה באופן ממוכן את הפרויקט לדיווח על פי מיקום העובד.


למנהלים מאפשרת האפליקציה גישה נוחה ומהירה לצפייה בנתוני העובדים הכפופים להם, הכוללת גם יכולת של התרעה על דיווחים חריגים ואפשרות לאישורי דיווחים של העובדים. בנוסף יתאפשר למנהלים לצפות מכל מקום אילו עובדים כרגע נמצאים בעבודה ומהיכן בוצע הדיווח שלהם.


חילן-נט Mobile פותחה בטכנולוגיית HTML5 המתקדמת המאפשרת שימוש באפליקציה מכל מכשיר חכם ומכל מערכת הפעלה: אנדרואיד, iOS, Windows Phone ובלקברי. המערכת עובדת על פי תקני אבטחת המידע המחמירים של חילן.


לדברי מרגלית ורנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בחילן: "כחלק מאסטרטגיית החדשנות המתמדת והוספת הערך ללקוחות החברה, אנו שוקדים כל העת על יישומים ופונקציות חדשות למערכות השכר ומשאבי האנוש שלנו. האפליקציה החדשה לא רק הופכת את הצפייה והעדכון במערכות חילן זמינים מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד, אלא מוסיפה עבור הארגון יכולות ניהול מתקדמות המתאפשרות הודות ליכולות זיהוי המקום והמצלמות של המכשירים הניידים. בעידן הסמארטפונים וה-Mobile ובזמן שבו עובדים ומנהלים הם ניידים במהלך יום עבודתם, אפליקצית Mobile לתחום השכר, הנוכחות ומשאבי האנוש היא מתבקשת. השקת מוצר חדשני זה הינו חלק ממכלול החידושים המביאים ערך מוסף ללקוחותינו על פי תפישת חילן Value."


"המערכת מאפשרת גישה נוחה מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר סמארטפון", אמר גיא מלאך, סגן מנהל אגף טכנולוגיות ומנהל הפיתוח בחילן. "ממשק האפליקציה יושב על גבי טכנולוגיה מתקדמת של Web Mobile הנשענת על מערכת עשירה ומתקדמת בגישה מאובטחת ועל גבי תשתית הענן במודל ה-SaaS של חילן. המערכת פותחה על בסיס מחקר רחב היקף של הנדסת אנוש בתחום ה-Mobile והותאמה לצורכי המשתמשים השונים, תוך יצירת ממשק משתמש נוח, מעוצב ומותאם למשתמשי הניידים החכמים."




אודות חילן

חילן היא החברה המובילה בישראל באספקת שירותי מחשוב לניהול כולל של המשאב האנושי בארגון: שכר, משאבי אנוש ונוכחות. לחברה ניסיון של עשרות שנות פעילות בכל מגזרי המשק ובסיס לקוחות רחב הכולל מעל 750 חברות וארגונים מובילים במשק. החברה מחשבת ומעבדת שכר ללמעלה מ-700,000 עובדים בישראל מדי חודש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il