TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אתר הקופונים BUY2 רוכשת את "דיל היום" ב-2 מיליון שקל


שני האתרים נמנים עם 5 האתרים המובילים בשוק הקופונים הישראלי, כשעל-פי נתונים לחודש יוני של אתר האגרגציה Tavo, אתר BUY2 מחזיק בנתח של 16%, ואתר "דיל היום" מחזיק בנתח של 7% מהשוק
אתר הקופונים המוביל BUY2 מבית mako של קשת ו-Netex ניו-מדיה הודיע היום (ד') על רכישת אתר הקופונים המתחרה "דיל היום" ב-2 מיליון שקל - עסקה שאמורה לשנות את יחסי הכוחות בשוק.

שני האתרים נמנים עם 5 האתרים המובילים בשוק הקופונים הישראלי, כשעל-פי נתונים לחודש יוני של אתר האגרגציה Tavo, אתר BUY2 מחזיק בנתח של 16%, ואתר "דיל היום" מחזיק בנתח של 7% מהשוק.

אתר BUY2 מתכוון להמשיך ולהפעיל את אתר "דיל היום" במתכונתו הנוכחית כאתר עצמאי, כשלטענת החברה הדבר נעשה "מתוך הבנה כי האתר מהווה מותג מוכר ובעל קהל גולשים רחב ונאמן, כמו גם לאור הקשרים ההדוקים שנוצרו לאתר עם בתי עסק רבים ברחבי הארץ".

ב-BUY2 מדגישים כי הדילים שיועלו בשני האתרים מעתה והלאה ימשיכו להיות שונים, וכי לא תהיה חפיפה ביניהם. כמו כן, ב-BUY2 טענו כי עובדי "דיל היום" ימשיכו להיות מועסקים כרגיל, וכי לא צפויים פיטורים כלשהם.

אתר "דיל היום" הוקם בחודש יולי 2010 על-ידי ד"ר אייל פלשטיין (המשמש כמנכ"ל), שי אמיר, שלומי שולץ ואמיליאן פופא, והיה בין אתרי הקופונים הראשונים שנכנסו לתחום בישראל.

אתר BUY2 קם 4 חודשים מאוחר יותר, אך בזכות הגב הכלכלי של אתר mako מבית קשת הפך במהרה להיות אחד המובילים בתחום - בזכות פרסום מסיבי הן באתר mako והן על-גבי מסך הטלוויזיה בימי השידור של קשת בערוץ 2.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il