TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל: יותר מ- 1.7 מיליון מבוטחים


מגדל
בכנס סוכני מגדל התברר גם שהפרמיה השנתית שגובה החברה מגיעה לכדי 13 מיליארד ש"ח ומערך ההשקעות של מגדל מנהל יותר מ- 100 מיליארד שקל
למגדל - חברת הביטוח הגדולה בישראל, 1.700.000 יש יותר ממיליון ושבע מאות אלף מבוטחים, 1,600 סוכני ביטוח, 4,000 עובדים. הפרמיה השנתית שגובה החברה מגיעה לכדי 13 מיליארד ש"ח ומערך ההשקעות של מגדל מנהל יותר מ- 100 מיליארד ש"ח.

הנתונים המרשימים הללו נחשפו בכנס השנתי של סוכני מגדל שערכה החברה בסוף השבוע בהשתתפות למעלה מ - 1000 סוכני ביטוח של מגדל.

מנכ"ל מגדל, יונל כהן, הבטיח לסוכני הביטוח כי החברה בוחנת מתכונות אפשריות שונות לשינוי מבנה התגמול של הסוכנים באופן שיתאים לרגולציה החדשה בענף.

כהן הזהיר את הסוכנים כי למרות שסיכומים ראשוניים של תוצאות הפעילות ב- 2010 - של המשק הישראלי בכלל ושל מגדל בפרט, היו מצוינות, הרי שהמשבר הכלכלי הגלובאלי טרם הסתיים וכי בהחלט עוד עלולים להיות לו השלכות רוחב גם על המשק הישראלי. מגדל תמשיך ותתמוך בסוכני הביטוח בעובדים עימה כדי להקל עליהם להתחרות בסוכני החברות האחרות הבהיר כהן אך הדגיש – הכל רק במסגרת החוק והתקנות, תוך הקפדה מלאה על ממשל תאגידי תקין.

מנכ"ל מגדל שב והציב בפני הסוכנים את אתגר פיתוחו עסקי הביטוח הכללי של הקבוצה – עם דגש מיוחד על הרחבת הפעילות בתחום ביטוחי הבריאות.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בקבוצה, אריק יוגב, ציין בכינוס כי מגדל מקימה יחידה חדשנית שתסייע בפיתוח ותמיכה במשאב האנושי המועסק ע"י סוכני הביטוח. "במהלך השנה החולפת מגדל שידרגה כבר עשרות משרדים של סוכני ביטוח וציידה אותם במיטב הטכנולוגיה לשיפור השירות ללקוח ולשדרוג עבודת הסוכנים ואנחנו ממשיכים בכך גם בשנת 2011" הדגיש יוגב.

משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, קרא לסוכני הביטוח להרחיב ולהעמיק את מגוון מוצרי הביטוח והפיננסים שהם מציעים ללקוחותיהם הקיימים וגילה כי מחקר השוואתי שבחן את הסוגיה העלה כי בעוד סוכן הביטוח באירופה משווק ללקוחו 6 מוצרי ביטוח שונים, מסתפק עמיתו הישראלי בשיווק 2 מוצרי ביטוח בלבד בממוצע ללקוח. "העמקת המכירה ללקוח קיים קלה וכדאית יותר מאשר העלות הנדרשת לגיוס כל לקוח חדש" ציין תמיר והכריז על השקתה של אקדמיה לשיווק דיגיטאלי שתסייע לסוכני הביטוח של קבוצת מגדל למצות את הכלים הדיגיטאליים שפיתחה מגדל לתועלתם ולתועלת לקוחותיהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il