TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת דוכני ובתי הקפה elite coffee של שטראוס מצטרפת למשפחת 'עלית'


נקודת עלית קופי
זאת כחלק מהמשך תהליך גיבוש הזהות התאגידית של קבוצת שטראוס; המהלך כולל עיצוב מחדש של המרחב הקמעונאי, השקת תפריט מעודכן של משקאות קפה איכותי ומזון ישראלי לצד הקפה
רשת דוכני ובתי הקפה elite coffee של שטראוס מצטרפת למשפחת 'עלית', כחלק מהמשך תהליך גיבוש הזהות התאגידית של קבוצת שטראוס.

המהלך כולל עיצוב מחדש של המרחב הקמעונאי, השקת תפריט מעודכן של משקאות קפה איכותי ומזון ישראלי לצד הקפה. היקף ההשקעה כ-5 מיליון שקל.

המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה של חברת הקפה ששמה לעצמה למטרה לפגוש את הצרכן הישראלי בבית ומחוץ לבית עם הצעות קפה מגוונות תחת המותג עלית.


סניפי עלית קופי עוברים מהלך שינוי רחב היקף, החל משם המותג הכולל חיבור שם הרשת והלוגו למותג העל "קפה עלית", תכנון ועיצוב המרחב הקמעונאי של עמדת המכירה, רענון כולל של כל האביזרים, ופיתוח מוצרי המזון המוגשים לצד הקפה. המהלך ממשיך את יישום הזהות התאגידית שהחלה שטראוס לפני כשנה, מאפשר מעבר לזהות אחידה, ומכנס את כל מוצרי הקפה תחת מטריה אחת אחידה "עלית".

פיתוח פעילותה של שטראוס בתחום הקמעונות הישירה בענף הקפה והרצון 'לגעת' בצרכן בצורה ישירה ובלתי אמצעית, להבין את צרכיו ולשפר את איכות חייו הם אלו שהובילו למהלך זה. מהלך זה הנו כפועל יוצא של תקופה בה התמקדה החברה בלמידת הצרכן הישראלי וצרכיו בענף בתי הקפה, בבניית תשתיות ומצוינות תפעולית לשם יישום "ההבטחה הצרכנית" של הרשת, חילול צמיחה ורווח.
ראשוני הסניפים שבהם מיושם הקונספט הנן שלוש נקודות המכירה בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב. סניפים אלו נבחרו מתוקף מיקומם האסטרטגי וחשיפתם למיליוני צרכנים העוברים לידם כל יום. בהמשך יעברו כלל סניפי הרשת לקונספט המתחדש, תחת 'קפה עלית'. תכנית העבודה מתבססת על יישום הקונספט בכ-40 נקודות מכירה עד סוף השנה והשלמת המהלך לכלל הרשת בשנת 2011. בנוסף כל סניף חדש שיוקם יצטרף גם הוא לקונספט המתחדש של 'קפה עלית'.







'ברוך נאה קריאטיב ברנדינג' פיתחו את הזהות המותגית ואת השפה הגרפית המיוחדת שמעבירה את החוויה של הפסקת הקפה. 'סטודיו גד' בבעלותו של המעצב גד הלפרין פיתחו את המבנה המיוחד ועיצוב החלל שמשרים אווירה חמימה, מפיצים אור, ויוצרים צורה שהופכת לחלק מזהות המותג.


התפריט החדש של הרשת מכיל מבחר רב של משקאות קפה חמים שפותחו ע"י צוות טכנולוגים של חברת הקפה, וביניהם משקאות קפה מבוססי אספרסו, קפה טורקי עלית במגוון אפשרויות הגשה, בוץ, טורקי מבושל, טורקי מבושל עם הל, וטורקי עם חלב. קפה נמס עלית, קפה נמס הפוך, משקאות קפה חדשים כדוגמת אספרסו מוגז, וקפה קר עם אספרסו וקרח ומגוון של משקאות עונתיים.
את המשקאות החמים והקרים ילוו מגוון מאפים ישראליים בהווייתם מלוחים או מתוקים, עוגות בחושות ועוגות שמרים. הכריכים מותאמים גם כן לחיך הישראלי ועשויים מלחמנייה מתוקה ומכיכר לחם איכותי. הטוסטים המענגים יוגשו בפיתה מיוחדת וטעימה. הסלטים החדשים מגיעים באריזה נוחה לקחת, ובמתכונים חדשים ומפתיעים, המבוססים כולם על טעמים ישראליים עדכניים ומועדפים. תפריט המזון הנלווה פותח ע"י השף אדיר בטאט.

נדב ארנס, מנכ''ל רשת 'קפה עלית': "האסטרטגיה שלנו בענף בתי הקפה ואופן מימוש הקונספט תחת המותג 'קפה עלית' בסגמנט הצריכה על הדרך, נותנים מענה לצורך צרכני בהפסקות קצרות של קפה איכותי ומוצרי מזון נלווים, תוך יישום ההבטחה הצרכנית של חווית קפה ושירות שלא נראו כדוגמתן בסגמנט זה.
היעד שלנו הוא להמשיך להיות השחקן המוביל בסגמנט צריכת הקפה על הדרך on the go)) ולפתח את הסגמנט, וזאת מתוך תפישת איכות ומצוינות.
בשנתיים האחרונות למדנו את הצרכנים שלנו בדוכני ובבתי הקפה במקביל לבניית תשתיות וסיסטם תפעולי מצויין לרשת, ויחד עם הידע והניסיון הרב שבחברת הקפה של שטראוס, פיתחנו קונספט תחרותי ומבודל שמאפשר המשך צמיחה משמעותית בסגמנט הצריכה ההזדמנותית של דוכני ובתי הקפה".
דליה מנדלמן, מנכ''לית שטראוס קפה ישראל: "כחברת הקפה המובילה בישראל אנו מחויבים לפגוש את הצרכן הישראלי בבית ומחוץ לבית תחת מותג אחד שמביא איתו את כל הצעות הקפה האפשריות. אנחנו בעלית פיתחנו מומחיות לקפה על כל גווניו וסוגיו ומומחיות זו באה לידי ביטוי בקונספט החדש של דוכני ובתי הקפה – 'קפה עלית'. הכלת מותג עלית על רשת בתי הקפה היא חלק מאסטרטגיית איחוד ועדכון המותגים שלנו בקפה.
ההחלטה על ההתחדשות הגיעה מתוך המחשבה על קהל הצרכנים שלנו והחיבור למותג העל עלית, בו אנו מאמינים ואותו הצרכנים אוהבים. הביטחון הרב בדרכנו ובמותג עלית מגיע מעבודת פיתוח ארוכה שהביאה לתוצאה המיוחלת".
אמיר יפרח, מנהל שיווק שטראוס קפה ישראל:"היה חשוב לנו להעביר את חווית הקפה ואת התשוקה לקפה שמסמל המותג עלית לנקודות המכירה של קפה עלית. מתוך מחשבה זו והכרות רבת שנים של הצרכן הישראלי בחרנו את הצבעים, הנראות והתפריט שכולל מגוון רחב של משקאות קפה מבוססי אספרסו כגון קפוצ'ינו ואספרסו מוגז ומבחר רב של משקאות קפה מבוססי קפה נמס וקפה טורקי, כגון הפוך מבוסס קפה נמס, קפה טורקי מבושל וטורקי עם הל.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il