TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה: רווח נקי של כ-20 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2010


אאורה
החברה רושמת רווח לראשונה מזה שנתיים; הכנסות החברה הסתכמו בכ -95 מיליון שקל
חברת אאורה השקעות, הפועלת ומתמחה בייזום, פיתוח ושיווק נדל"ן מניב ופרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, מפרסמת היום את דוחותיה לרבעון הראשון של 2010. מהדוחות עולה כי לראשונה מזה שנתיים (מאז הרבעון השני של 2008), רושמת החברה רווח של כ- 20 מיליון ₪, מתוך הכנסות של כ- 95 מ' ש"ח.

את עיקר הכנסותיה רשמה החברה כתוצאה מהכרה ברווח בגין מסירת 110 דירות בפרויקט HIGH שביהוד, מתוך כ-240 דירות שבפרוייקט. יתרת ה-130 דירות צפויות להימסר לדיירים באופן שיתרת שלב א' (10 יח"ד) נמסרות ברבעון השני של השנה הנוכחית, ויתרת הדירות, ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית.

ההון העצמי של החברה גדל במהלך הרבעון בכ-10 מ' ש"ח, לכ-99 מיליון שקל, וזאת על אף ולאחר שהחברה מחקה כ-20 מ' ש"ח בשווי נכסיה במהלך הרבעון בעקבות הירידה בשער האירו.

לאחרונה הודיעה החברה כי בפעילות הבנייה למגורים בישראל, בכ-12 פרוייקטים, (כולל יתרת הפרוייקט ביהוד) קיימים עודפים (שעיקרם רווחים צפויים) בהקף של כ- 200 מ' ש"ח. בנוסף לפעילות הבנייה בישראל, פועלת החברה בפעילות חדשה בארה"ב, ופועלת דרך חברת נופי בראשית לשיווק מגרשים בהרחבות במגזר החקלאי.
בתוספת הפרוייקט ביהוד, מגיעים עודפי המזומנים מפעילות הבנייה למגורים לכ-200 מ' ש"ח.

בועז משעולי, מנכ"ל אאורה ישראל, אמר עם פרסום הדוחות: "אנו מאמינים כי היכולת שלנו לזהות הזדמנויות עסקיות חדשות כמו כניסתנו לתחום השכרת דירות לתקופות קצרות בניו יורק, ופיתוח והרחבת פעילות הבנייה למגורים בישראל, יאפשרו לחברה להמשיך בצמיחה בתקופה שבה צפויה עצירה במזרח אירופה. בכוונתנו להרחיב את הפעילויות בתחומים אלה, ולהמשיך לאתר תחומים נוספים לצמיחת החברה".

כאמור אאורה פועלת בישראל מעבר לפעילות הנדל"ן למגורים, גם בשיווק מגרשים בהרחבות במגזר החקלאי באמצעות חברת נופי בראשית שבבעלותה, המשווקת מגרשים לבנייה צמודת קרקע במושבים אביעזר, לוזית, ואדרת, וכן בשני מושבים חדשים שהצטרפו לאחרונה: מצליח, ובר גיורא.

בארה"ב פועלת החברה בניו יורק, שם החלה לאחרונה פעילות של רכישת בניני דירות והפעלתם כמלון דירות לשהייה לטווח בינוני. הבניין הראשון בפעילות זו נרכש לפני כ-5 חודשים ומכיל כ-140 יחידות דיור. עלות הבניין לאחר השלמת השיפוץ צפויה להגיע לכ-100 מיליון שקל והוא מופעל על ידי חברת ניהול המשותפת לחברה ולמשקיע מקומי המתמחה בתחום. החברה צופה כי שווי הבניין יעלה משמעותית עקב הסבתו מבניין דירות לפעילות כמלון דירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il