TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצפת ערך משמעותית לטראלייט


צילום: חן וגשל, באדיבות טראלייט
תמכור פרויקט סולארי בקנדה ברווח של עד 80 מיליון שקל לפני מס

הפרויקט יימכר, בכפוף לבדיקת נאותות וחתימה על הסכם מחייב, בתמורה לכ-140 מיליון שקל, מחיר המשקף השבחה משמעותית של הפרויקט אליו נכנסה טראלייט לפני פחות משנה.

רני ליפשיץ, מנכ"ל טראלייט: "העסקה מלמדת על יכולותיה של טראלייט לאתר, לרכוש ולמכור תוך השבחה משמעותית ומוצלחת של פרויקט אנרגיה סולארית משמעותי בחו"ל, שנרכש לפני פחות משנה. התזרים הצפוי מהעסקה ישמש את החברה להאצת הרחבת פעילותה בחו"ל ובימים אלו בוחנת החברה מספר עסקאות אסטרטגיות בחו"ל בנוסף להודעתה באחרונה על כניסה לפעילות משמעותית בבריטניה, מהשווקים הגדולים באירופה בתחום האנרגיה הסולארית. זאת, לצד המשך פיתוח הפרויקטים המשמעותיים של החברה בישראל, ובהם פרויקט הדגל ה'תענך1' בהיקף של כ-150 מגה ואט שצפוי להיות מחובר לרשת במהלך 2023".

חברת האנרגיה המתחדשת טראלייט מעדכנת על הצפת ערך משמעותית ומהירה. החברה חתמה על מזכר הבנות, הכפוף לחתימה על הסכם מחייב, למכירת פרויקט Dunmore בקנדה, שבו מחזיקה טראלייט ב-75% יחד עם שותף נוסף המחזיק 25%.

הפרויקט שנמצא בשלב פיתוח מתקדם וצפוי לייצר בהספק מותקן של עד כ-281 מגה וואט (DC) אמור להמכר לחברה קנדית כאשר הרווח המוערך עבור טראלייט בגין עסקת המכירה נאמד בסך של 56-80 מיליון שקל, כאשר הסכום הגבוה יתקבל במידה והחברה ביחד עם השותף לעסקה בקנדה תשמש כ-EPC.

טראלייט רכשה את פרויקט Dunmore בספטמבר אשתקד ומאז השביחה את הפרויקט בצורה משמעותית כאשר צפי מוכנות תחילת ההקמה (NTP) של הפרויקט הינו הרבעון הרביעי של 2022.

במקביל, ממשיכה טראלייט בקידום פרויקט הדגל שלה בחבל התענך שהוכרז כפרויקט תשתית לאומית. תענך 1 הינו שלב ראשון בפרויקט בהיקף של כ-150 מגה וואט, במסגרת פרויקט התענך שאמור להגיע להיקף של כ-240 מגה וואט. בינואר 2021 עדכנה החברה כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת הביטוח מגדל שתשקיע עד 270 מיליון שקל בשני שלבים בתמורת ל-49% מהפרויקט הסולארי 'התענך1'. מועד החיבור הצפוי של 'התענך1' הינו המחצית השניה של 2023 וההכנסות הצפויות הינן כ-53 מיליון שקל בשנה.

במרץ האחרון הודיעה טראלייט על כוונתה להיכנס לפעילות משמעותית בתחום הסולארי בבריטניה, כאשר בשלב הראשון החברה מבצעת בדיקות נאותות לפורטפוליו של פרויקטים בהיקף של כ-180 מגה וואט. באותו החודש עדכנה החברה גם על כניסה לתחום אגירת האנרגיה במסגרת הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם חברת BLEnergy מקבוצת בליליוס לצורך פיתוח, מימון, הקמה ותחזוקה של פרויקטי אגירת חשמל עצמאיים מסוג מתח עליון ומתח גבוה בישראל ובאירופה.

מוקדם יותר השנה קיבלה טראלייט רישיון לאספקת חשמל מרשות החשמל ובכך נכנסה לתחום אספקת החשמל בישראל. הרישיון יאפשר לטראלייט להתקשר ישירות עם צרכנים עסקיים, ביתיים ואחרים, ולספק להם חשמל בהתאם להוראות האסדרה, וזאת לרבות אפשרויות להציע למגזר הפרטי אמצעים להתייעלות אנרגטית ועמדות טעינה לרכבים חשמליים. החברה צפויה לחבר לרשת מאות מגה-וואט סולארי תחת אסדרת השוק החדשה במשק החשמל. בנוסף, הודיעה לאחרונה החברה על הקמת יישות "תעודת ביצועי אנרגיה" (EPC) עצמאית של החברה בתחום הפרויקטים הקרקעיים, וזאת לטובת אימוץ האסטרטגיה לפעול לכל אורך שרשרת הערך של הקמת המערכות הסולאריות.

חברת טראלייט, פועלת בתחום פיתוח וייזום פרויקטי אנרגיה סולארית בארץ ובעולם. לטראלייט שותפות בלעדית עם תנועת המושבים, המאגדת 254 מושבים ברחבי הארץ. בנוסף, החברה השקיעה במספר חברות טכנולוגיה בתחומי האנרגיה הירוקה ותהליכי הייעול אנרגטי. לחברה צבר פרויקטים של כ-750 MW בישראל וכן מאות מגה וואט בפרויקטים בחו"ל. מנכ"ל החברה הוא רני ליפשיץ ויו"ר החברה הוא יונל כהן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il