TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס המירה לענן את המערכות של בית ההשקעות פסגות


צילום: מושיק ברין
חברת InnerCloud (אינרקלאוד), יחידת הענן הפרטי של מטריקס, ביצעה פרויקט מיגרציית נתונים לבית ההשקעות פסגות.

חברת InnerCloud (אינרקלאוד), יחידת הענן הפרטי של מטריקס, ביצעה פרויקט מיגרציית נתונים לבית ההשקעות פסגות. פרויקט מיגרצית המערכות של פסגות ארך כשבעה חודשים והסתיים במאי 2022. בכך הפכה פסגות לחלוצה בין הגופים הפיננסיים הישראלים שעוברים באופן מלא לפעילות בענן.

פסגות שנרכשה באוגוסט 2021 ע"י וואליו קפיטל שבשליטת רני צים מבית ההשקעות אלטשולר שחם, החליטה שבעידן הנוכחי הפתרון הטוב ביותר לצרכיה יהיה להעביר את כל המערכות שלה לענן על מנת לאפשר לחברה לעמוד ביעדים שלה ולצמוח. לאחר בחינה מעמיקה של אופציות אחסון פנימיות on-prem, בענן פרטי משלהם ובענן הציבורי, הגיעו בפסגות להבנה כי זמן ההגעה לשוק (time to market) שמערכות אלו יספקו לה, יהיה ארוך ומסורבל מדי. מטריקס נכנסה לתמונה לאחר שהציעה פתרון ייעודי שיאפשר לפעילות החדשה של פסגות לייצר זמן הגעה לשוק קצר הרבה יותר, והקימה עבור החברה תשתית אחסון בענן הפרטי של אינרקלאוד.

על גבי התשתית החדשה הזו מטריקס בנתה לפסגות פתרונות טכנולוגיים ושירותים מנוהלים בתחומי תפעול אבטחת מידע (SOC), תפעול רשת (NOC), שרידות טכנולוגית וכדומה. במסגרת תהליך המיגרציה, אינרקלאוד עשו שימוש במערכות תומכות שונות של העננים הציבוריים של אמזון ומייקרוסופט ולמעשה יצרו פתרון ייעודי עבור פסגות, שמשלב מספר מערכות שונות כדי לענות באופן מדויק על הצרכים הספציפיים של החברה.

הפרויקט עמד בלוח זמנים קצר שהוקצב מראש על מנת לייצר באופן מהיר סביבה עובדת בה מאוגד כל המידע הנדרש באופן מאובטח מקצה לקצה. בתוך כך, אחד האתגרים המהותיים שליוו את הפרויקט היה התאמה של כל תהליכי העבודה לדרישות וקריטריונים רגולטוריים מחמירים של אבטחת מידע בעולמות הפיננסים בהם פועלת פסגות. אתגרים נוספים באו לידי במיפוי התשתיות ומערכות הארגון שהיו מסועפות מאוד לאור העובדה שהוא פועל במשך שנים רבות.

התשתית החדשה מאפשרת לפסגות לעסוק בליבת הארגון, כשאינרקלאוד אחראים על כל נושא האחסון והאבטחה של הנתונים. השותפות החדשה הזו מאפשרת לפסגות גם לעמוד בכל דרישה חדשה שעולה בעולם ה-IT המאופיין בדינאמיות מהירה במיוחד.

אלי מטיאוויס, סמנכ"ל מערכות מידע בפסגות: "בנייה של דאטה סנטר חדש לארגון הינו תהליך מאוד מורכב, על אחת כמה וכמה בלו"ז מאתגר של שבעה חודשים, כשעל הפרק מיגרציה והקמה של עשרות מערכות. לטובת פעילות כזו יש צורך באנשי מקצוע טובים ומיומנים בעלי רמת IT גבוהה שיודעים לספק שירות איכותי ואת זה מצאנו בעבודה המשותפת עם אינרקלאוד. הם הוכיחו בזמן קצר שיש להם הרבה מאוד ידע אותו צברו מפרויקטים דומים בעבר, אשר באמצעותו הם מייצרים מנגנוני התייעלות אותם ניתן היה לראות בפועל בשטח. בשיתוף פעולה הצלחנו לייצר תשתית שבמסגרתה אנו מספקים למערכות הארגוניות שלנו פתרון הוליסטי מקצה לקצה".

רן בן ישי, מנהל פעילות InnerCloud במטריקס : "אנחנו מאמינים בניהול פרויקטים עבור הלקוח ובשיתוף איתו וזה מה שיצרנו ביחד עם פסגות. כיום, באמצעות דיאלוג ועבודה משותפת, אנו מאפשרים להם להפוך לכל יכולים בתחום ה-IT כשאנחנו לוקחים על עצמנו למלא את כל הצרכים הארגוניים שלהם בתחום. אנחנו שמחים שהיתה לנו ההזדמנות להוביל פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל של העברת גוף פיננסי באופן מלא לענן. מבחינתנו זאת הבעת אמון גדולה במה שאנחנו עושים וזה נותן לנו את המוטיבציה להמשיך ולעשות את זה טוב יותר עבור לקוחותינו הקיימים ואלו שעוד עתידים להצטרף אלינו בהמשך".


אודות InnerCloud:

InerCloud מבית היוצר של מטריקס היא חברת ענן אשר על דגלה חרוט מתן שירות מקצועי אדיב ומיוחד. החברה בנויה מצוות מולטי דיציפלינארי אטומי שמכיל בתוכו ממוחיים עתירי ניסיון בעולמות ה-IT. החברה מספקת שירותי ענן בהיבטים של תשתיות פיזיות, קישוריות, אחסון, עיבוד, מערכת, אבטחה, הגנה, מנגנוני-התייעלות, ניטור ותוכנה, תוך מתן פתרונות בכלל תשתיות הענן, בין הם מקומיים, ציבוריים או היברדים.
החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות מותאמים ויצירתיים על פי דרישה, תוך שימת דגש על שיתוף פעולה ושקיפות מירבית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il