TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בדרך למעלה:


קרדיט צלם: לירון מולדובן
Cloudedge מבית בזק בינלאומי כבשה את הפסגה ונבחרה לשותף השנה של Microsoft לשנת 2022 בישראל


שנת שיא לחברת הענן CloudEdge, שממשיכה לככב בכותרות לאחר שנרכשה על ידי בזק בינלאומי בתחילת השנה * CloudEdge , שותפה עסקית בכירה של מיקרוסופט, נבחרה לשותף השנה לשנת 2022 של מיקרוסופט בישראל * הפרס היוקרתי הוענק על ידי מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אלון חיימוביץ, למייסדים ומנהלי החברה, ניסים כספי, אושרי דהן ואביחי חג'ג' ולמשנה למנכ"ל בזק בינלאומי, רון גלב.

תואר PARTNER OF THE YEAR מוענק מדי שנה לשותף העסקי המוביל של מיקרוסופט בכל מדינה אשר יצר אימפקט משמעותי בשוק והפגין מצוינות ומקצוענות ברמה השירותית והטכנולוגית. מיקרוסופט בחרה בחברת CloudEdge כשותפת השנה לשנת 2022, לאחר שהובילה פרוייקטים משמעותיים בחברות האנטפרייז המובילות במשק בתחומי הפיננסים, הבנקאות והביטוח, והרחיבה בצורה משמעותית את פעילותה בתחום אבטחת המידע עם מעטפת שירותי ההגנה המתקדמים של מיקרוסופט

חברת CloudEdge מתמחה בהטמעת פתרונות Azure ,Office 365 ו-Cloud Security לחברות המעוניינות להעביר את פעילותן לענן. בשנתיים האחרונות, בתקופת הקורונה, בעוד שהמשק כולו סבל מהאטה, תחום הענן זכה באופן טבעי לפריחה חסרת תקדים. המעבר לעבודה היברדית, עבודה מהבית, פגישות פרונטליות שעברו המרה למסך, ארגונים שחיפשו דרכים להיפטר מהנדל"ן לטובת עבודה מקוונת - כל אלה האיצו את תהליך המעבר לענן וחברת CloudEdge היתה שם כדי לסייע להם.

אלון חיימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: " חברת CloudEdge מקדמת חדשנות ומקצועיות בלתי מתפשרת בהטמעת פתרונות טכנולוגיים של מיקרוסופט בכלל וב-Azure בפרט ובין החברות המובילות בישראל בעלת הסמכות בעולם פתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט. אנחנו חברה שמאמינה ומשקיעה בשותפים. השותפים שלנו מאפשרים לבצע ולהטמיע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר במעבר לדיגיטל. אני מברך את CloudEdge על ההכרה המיוחדת מצד מיקרוסופט העולמית בזכות העשייה המשמעותית בישראל. החברה זכתה בזכות המקצוענות, העומק הטכנולוגי והשותפות ואני צופה שאלה רק יעמיקו ויתרחבו בשנים הבאות."

ניסים כספי, מנכ"ל CloudEdge הודה לחיימוביץ' ואמר:
"אנו מודים למיקרוסופט על שנה מדהימה של עשיה, על שותפות אמיתית, על האמון בנו כשותף להוביל פרוייקטים משמעותיים. הפרוייקטים המורכבים הובלו על ידי שני המייסדים השותפים- אביחי חג'ג' CTO ואושרי דהן- 365 LEADER. בשנת 2022 עשינו קפיצה משמעותית בהיקף ההכנסות שהוכפל בשנה החולפת" ומוסיף :לפני 4 שנים כאשר הקמנו את החברה בחרנו במיקרוסופט בגלל הטכנולוגיה והמגוון העצום של השירותים . חזון שלנו הוא להוביל את המהפיכה הדיגטלית באמצעות הטכנולוגיה של מיקרוסופט בישראל"

יצויין כי, בתחילת שנת 2022, נרכשה חברת CloudEdge על ידי חברת בזק בינלאומי, חברת התקשורת והאינטגרציה מקבוצת בזק. צעד זה נועד להעמיק את יכולות הדליברי של החברה המתמחה בשירותי ענן, הגנת סייבר, שירותי אינטגרציה היברידיים וכמובן, מובילת שוק התקשורת בישראל במגזר העסקי.


בזק בינלאומי הינה שותף CSP של מיקרוסופט והינה טייר2 כ CSP שמאפשר לה לספק שירותי ענן של מיקרוסופט לעשרות שותפיה בישראל. רכישת חברת CloudEdge מאפשרת לבזק בינלאומי להגדיל את היכולות הטכנולוגיות הרחבות ממילא ולהעמיד לטובת לקוחותיה צוותי מומחים בעלי נסיון נרחב ושורת הסמכות טכנולוגיות של מיקרוסופט.

רון גלב, משנה למנכ״ל פתרונות לעסקים בזק בינלאומי מסכם: " ראינו לנגד עינינו כיצד שוק התקשורת הגלובלי משתנה בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, שמתאפיין במעבר לעבודה מרוחקת, ואת הזינוק בדרישה לשירותי ענן.

בזק בינלאומי במהותה היא חברה שמספקת שירותים מנוהלים, זאת ליבת העשייה שלנו והשותפות עם חברת מייקרוסופט בעולמות הענן הציבורי היא טבעית עבורנו. עשינו החלטה אסטרטגית קדימה ובחרנו לרכוש את חברת CloudEdge שמובילה את תחום שירותי הענן של מייקרוסופט כדי שתגדיל משמעותית את זרוע ה Delivery של בזק בינלאומי בעולמות אלו, ואין מאושרים מאתנו שהבחירה הוכיחה את עצמה.


עם ההכרזה על חברת CloudEdge מבית בזק בינלאומי כשותף השנה של מייקרוסופט אנו צופים שנפח הפעילות אף יגדל ונפרוץ ביחד למגזרים ושווקים חדשים – הכל במטרה להיות גוף האינטגרציה המוביל בעולמות הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il