TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדד מלניק למצב המשק עלה ב-0.3 אחוז בחודש מאי ‎‎


התרחבות המגזר העסקי נמשכת, מרבית רכיבי המדד מתייצבים בחודשים האחרונים.


מדד מלניק למצב המשק עלה ב-0.3 אחוז בחודש מאי 2022. התרחבות המגזר העסקי נמשכת, אם כי ישנם סימנים לכך שמרבית רכיבי המדד מתייצבים בחודשים האחרונים מה שיכול לאותת על התמתנות שיעור הצמיחה. מדד פדיון ענפי המסחר והשירותים, המשקף את התפתחות הביקושים המקומיים ובעיקר את התפתחות הצריכה הפרטית, שומר על יציבות ברמה גבוהה.


ירידת מדד הייצור התעשייתי, המשקף את צד ההיצע של המגזר העסקי, נמשכת ורמת הייצור התעשייתי באפריל דומה לזו של תחילת השנה. גם רמתו של מדד היבוא, המורכב בעיקר מתשומות לייצור המקומי, דומה לזו של תחילת השנה. מספר משרות השכירים במגזר העסקי ממשיך לעלות, עדות לחוזקה בשוק העבודה.

רכיבי מדד מאי כוללים: ירידה של 0.4% במדד הייצור התעשייתי בחודש אפריל, לאחר ירידה של 2.9% בחודש מארס; עלייה של 0.6% בפדיון של ענפי המסחר והשירותים בחודש אפריל לאחר ירידה של 0.5% בחודש מארס; ירידה של 1.0% במדד היבוא בחודש מאי, לאחר עלייה של 3.1% בחודש אפריל ועלייה של 0.2% במספר משרות השכירים בסקטור העסקי בחודש מארס, לאחר עלייה של 0.3% בחודש פברואר.

עברנו כתובת: להורדת נתוני המדד בקרו באתר החדש themelnickindex.co.il

___________________

מדד מלניק, שפותח ע"י פרופ' רפי מלניק, מאוניברסיטת רייכמן, מאבחן בזמן אמת את רמת הפעילות ואת התפניות בפעילות המשקית בישראל. מדד מלניק מורכב מנתונים בסיסיים, שמתפרסמים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

פרופ' רפי מלניק (Ph.D. אוניברסיטת ברקלי) מכהן כנשיא אוניברסיטת רייכמן והיה חבר בוועדה המוניטרית של בנק ישראל. מדד מלניק פורסם לראשונה במסגרת מחקרו של פרופ' מלניק "מחזורי עסקים בישראל" יוני 2002, רבעון לכלכלה, תשס"ב 2, עם עובד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il