TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת המחקר G2 דירגה את Torii הישראלית במקום הראשון בהוזלת עלויות הענן


צילום: לנס הפקות
לקוחות מדווחים על שביעות רצון גדולה יותר מ-Torii לעומת ספקי פלטפורמות מתחרות לניהול ההוצאות והשימוש בתוכנות ענן (SaaS), כשהם מציינים את התוצאות וחוויית השימוש כסיבות העיקריות.


חברת הסטארט אפ הישראלית טורי (Torii), ספקית פלטפורמת הניהול האוטומטי לתוכנת ענן (SaaS Management Platform – SMP) צוינה על ידי זירת המסחר לתוכנות וטכנולוגיות G2 Grid כבעלת פתרון עם יתרון מובהק בהוזלת עלותן האמיתית של תוכנות הענן בארגון. טורי זכתה לציון הכללי הגבוה ביותר מבין כל ספקי הפלטפורמות לניהול תוכנות הענן (SMP) וכן, לציון הגבוה ביותר במדדי התוצאות וחוויית השימוש. על פי G2, טורי מובילה את השוק בשני תחומי מפתח שלהם השפעה ישירה על המחיר: ניהול ההוצאות וניהול השימוש בתוכנות ענן.

הדוח לקיץ 2022 של G2 Grid מציין את הסיבות בגינן נבחרה טורי בין המובילים: בתחום ניהול תוכנות SaaS זכתה טורי לציונים הגבוהים ביותר (93%) לפלטפורמת ניהול תוכנות ענן (SMP) במדדים של תוצאות (החזר השקעה, עמידה בדרישות הלקוחות, הסתגלות מהירה, הסבירות שהמשתמשים ימליצו על הפתרון לאחרים) ובהיבט של חוויית המשתמש. בתחום ניהול ההוצאות על תוכנות SaaS זכתה טורי בציונים הגבוהים ביותר (95%) במדדים: הטמעה קלה והסתגלות מהירה, חוויית משתמש ורמת השירות.

"המיתון העולמי מתקרב בצעדי ענק וארגונים רבים נדרשים לצמצם בהוצאות התוכנה ולעשות זאת במהירות. טעות נפוצה שרבים עושים היא להסתכל רק על עלות המינוי החודשי של התוכנה, אבל זהו רק קצה הקרחון. העלות האמיתית כוללת מאות עד מיליוני דולרים מבוזבזים על רישיונות, תוכנות ושירותים מקצועיים לא מנוצלים, אלפי שעות עבודה מבוזבזות בניסיון לנהל את תוכנות הענן והמשתמשים בארגון באופן ידני, כשלון בביקורות ציות, כפילויות של תוכנות, מינויים שנקנו על ידי מחלקות שונות ללא ידיעת מחלקת ה־IT בארגון וסיכוני אבטחה הנובעים מכך שלעובדים שעזבו את הארגון ממשיכה להיות גישה לתוכנות ולמערכות הארגון", מסביר אורי הרמתי, מייסד משותף ומנכ"ל טורי.


"היכולת מובילת השוק של טורי לצמצם באופן ניכר את ההוצאות על תוכנות ענן, להקטין את הסיכון ולהגדיל את תפוקת העבודה חשובה היום יותר מאי פעם והפכה אותנו לשירות חיוני עבור ארגונים רבים בכל רחבי העולם. אנו שמחים לראות שכל זה מתבטא ומקבל חותמת רשמית בדוחות ניתוח השוק של G2".

"מאז ומתמיד, התמקדה טורי קודם כל ביכולת לאתר בקלות כל תוכנת ענן שבה נעשה שימוש בארגון, לשייך אותה למשתמש מסוים ולנהל את הרישיון ביעילות. הניסיון בשטח מראה כי הפלטפורמה של טורי מגלה פי שתיים יותר תוכנות ענן מפתרונות מתחרים, עוזרת לנהל את הרישיונות ביעילות וכך, מונעת כפילויות של תוכנה או רכישת רישיונות חדשים ומיותרים. היכולת לקבל תמונה מלאה על כל תוכנות הענן בארגון ולנהל אותן באופן אוטומטי הפכו את טורי לפלטפורמת ניהול תוכנות הענן (SMP) המועדפת על עסקים קטנים, בינוניים וארגונים גדולים כאחד", מוסיף אורי נתיב, סמנכ"ל מוצר ומייסד משותף בטורי.

"הארגונים מקבלים תמונה מלאה על כל תוכנות הענן המשמשות בארגון – כולל כאלו שהשימוש בהן נעשה ללא ידיעת מחלקת ה־IT – מי משתמש בהן, כיצד ובאיזו תדירות. מאותה מערכת ניהול מרכזית יכולים המשתמשים גם לקבל מידע על סיכוני אבטחה, כמה כסף מבוזבז על רישיונות לא מנוצלים, לא מנוצלים היטב, כפילויות של תוכנות ועוד. בעזרת ממשק האל־קוד (No code) של טורי, הארגונים יכולים ליצור בקלות תהליכים אוטומטיים לניהול תוכנות ענן, כמו לדוגמה שדרוג ושנמוך רישיונות באופן אוטומטי לפי מדדי שימוש, מתן או שלילת הרשאות גישה, קבלת התראות על חידושי מינויים וניצול רישיונות קיימים שלא מנוצלים היטב או בכלל לא בשימוש במקום לקנות רישיונות חדשים", מסכם נתיב.

אודות Torii

Torii היא הפלטפורמה מספר 1 לניהול SaaS אוטומטי (SMP) לסביבה המבוזרת של עסקים כיום. בשונה מכלים מסורתיים, Torii מעצימה את היכולת של עסקים לעבוד עם תוכנות ענן ולשמור על סנכרון מלא גם כאשר מערך הטכנולוגיות הולך ומתרחב. הדבר מאיץ חדשנות, תוך חיסול בזבוז של מיליוני דולרים המושקעים ברישיונות, מאות שעות עבודה ידנית והגנה על דליפת נתונים רגישים ביישומים מוכרים ו-Shadow IT.


בין לקוחות Torii: Instacart, Bumble, Athletic Greens, Palo Alto Networks ו- Payoneer. החברה זכתה למימון מצד קרנות הון סיכון מובילות, בהן Tiger Global Management, Wing Venture Capital, Global Founder Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- LocalGlobe. למידע נוסף בקרו באתר www.toriihq.com, עקבו אחרינו בטוויטר @Torii_hq או ב-LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il