TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הדירוג מעלות S&P מביעה אמון בסאפיינס:


צילום: גל חרמוני
העלתה את דירוג החברה ואגרות החוב לדירוג 'il.AA-' בתחזית יציבה. "אנו צופים המשך צמיחה אורגנית בשנתיים הקרובות במקביל לקיטון בחוב"

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "סאפיינס צמחה בקצב של כ-17% בממוצע בשנה במהלך העשור האחרון, תוך שיפור הרווחיות וידעה לייצר תזרים מזומנים חזק. העלאת הדירוג היום על ידי מעלות S&P הינה הבעת אמון בפעילות החברה, זאת בהתבסס על יכולות מוכחות לאורך זמן עם צמיחה הן בהכנסות והן ברווחים".

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות נאסד"ק ות"א (NASDAQ, TASE: SPNS), דיווחה היום כי חברת דירוג האשראי 'מעלות S&P' העלתה את דירוג החברה ודירוג אגרות החוב (סדרה ב') מדירוג il.A+'' לדירוג 'il.AA-' בתחזית יציבה.

לפי דוח 'מעלות S&P', העלאת הדירוג מיוחסת למגמת הצמיחה בהיקפי הפעילות של סאפיינס, שיפור ביחסים הפיננסים והמשך ציפייה לצמיחה אורגנית של החברה בשנתיים הקרובות, במקביל לקיטון הצפוי בהיקף החוב. כמו כן, תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכת כלכלני חברת הדירוג שסאפיינס תשמור על מעמדה בשוק פתרונות התוכנה בצפון אמריקה, אירופה וב-APAC (אסיה ופסיפיק) עם ציפייה שהחברה תמשיך במגמת הצמיחה לצד ביצוע רכישות של חברות בתחומים דומים או משיקים, תוך שמירה על יציבות בביצועים התפעוליים.

בחודש שעבר, דיווחה חברת סאפיינס על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022 המלמדות על המשך צמיחה בהכנסות, שיפור בשיעור הרווח התפעולי ועלייה ברווח הנקי לבעלי המניות, במונחי Non-GAAP. ההכנסות ברבעון צמחו בכ-6.8% לכ-117.7 מיליון דולר, שיעור הרווח התפעולי ברבעון עלה לכ-17.6% לעומת כ-17.2% ברבעון המקביל אשתקד והרווח הנקי לבעלי המניות עלה ברבעון בכ-16% לכ-17.3 מיליון דולר, במונחי Non-GAAP.

סאפיינס (NASDAQ ובורסה: SPNS) מאפשרת לגופים במגזר הפיננסי לבצע טרנספורמציה ולהפוך לדיגיטליים, חדשניים ומהירים, תוך התמקדות בתחום הביטוח. עם למעלה מ-40 שנות מומחיות בתעשייה, סאפיינס מציעה פלטפורמת ביטוח מקיפה, אשר כוללת פתרונות משולבים מראש (pre-integrated), low-code וגישה התומכת במעבר לענן, המזרזת את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות. לחברת סאפיינס למעלה מ-600 לקוחות ב-30 מדינות, והיא מציעה למבטחים בתחומי רכוש ונפגעים, פיצויי עובדים וחיים, את מערך הפתרונות המקיף ביותר, למוצרי הליבה ולמוצרים משלימים, כולל פתרונות לביטוח משנה, פיננסי וציות, נתונים ואנליזה, דיגיטל וניהול החלטות. למידע נוסף בקרו באתר החברה http://www.sapiens.com או עקבו אחרינו ב-LinkedIn.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il