TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רונאלדו נכנס לתחום הקריפטו

שיתוף פעולה ראשון ובלעדי של כריסטיאנו רונאלדו בעולם ה NFT

 
אגדת הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ישתף פעולה לראשונה עם Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, להשקת קולקציית NFT.

הבורסה הודיעה כי היא מתכוונת "להשיק שיתוף פעולה רב שנתי עם כוכב הכדורגל כדי לקרב מעריצי כדורגל ברחבי העולם לעולמות ה- web 3 ו NFT" . קולקציית הNFT הייחודית של רונאלדו תושק בקרוב, והיצירות יעוצבו בעזרתו של הכדורגלן. עדיין לא פורסם הסכום שירוויח כריסטיאנו רונאלדו מהשת"פ.

לדברי אבי כהן, סמנכ״ל השיווק בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, "למרות הירידות בשווקים ואולי דווקא בגללם, השיווק בעולם הקריפטו גובר, עם שותפויות כמעט בכל ענפי הספורט האפשריים. החל מפורמולה 1, דרך כדורסל ופוטבול וכעת שיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל המפורסם בעולם".

מעבר להיותו שחקן כדורגל מהטובים בהיסטוריה, רונאלדו הוא מכונת שיווק אדירה. הוא מחזיק בחשבון האינסטגרם עם כמות העוקבים הגדולה בעולם - 460 מיליון עוקבים. בעת ההכרזה פרסם רונאלדו סרטון באינסטגרם בו הוא מודיע על שיתוף הפעולה "יחד עם Binance אנו מתכננים לשנות את עולם ה NFT ולקחת את החיבור בין כדורגל לNFT לשלב הבא".

לדברי כהן, בעזרת מהלך זה יצרו בBinance את אחד משיתופיי הפעולה החזקים בעולם ה NFT. "הפנייה של בורסות הקריפטו לאוהדי הספורט אינה מקרית. מחקר שנערך בשנה האחרונה מצא שהסיכוי של אוהדי ספורט לרכוש מטבעות דיגיטליים או יצירות NFT גבוה פי 2 מהממוצע".

המחיר בו יושקו יצירות ה NFT עדיין לא פורסם, אך ברשתות החברתיות ההתרגשות מורגשת, נראה שיש מוכנות אדירה לקניית יצירות NFT עם שמו של השחקן המפורסם בעולם וייתכן ונראה נסיקה בערכם בעת ההשקה.

דיסקליימר

החברה בעלת אישור המשך עיסוק מספר 57505 למתן שירות בנכס פיננסי מכוח בקשה לרישיון למתן שירות בנכס פיננסי לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה אינה בעלת רישיון כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995.


אין באמור באתר משום ייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס ואין בו משום תחליף לשירותים כאמור המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין באמור באתר משום המלצה בנוגע לכדאיות השקעה במטבעות וירטואליים ו/או במוצרים או מכשירים פיננסיים כלשהם ואין בדברים משום הזמנה ו/או הצעה לביצוע פעולות במוצרים הנזכרים. אין באמור כדי להוות התחייבות להשאת תשואה כלשהי.


 השקעה במטבעות וירטואלים הינה מסוכנת ועשוייה לגרום להפסד של מלוא ההשקעה. תחום המטבעות הוירטואליים כרוך בחוסר וודאות רגולטורי, מיסויי ויישומי על ידי גופים שונים עמם נדרשים יחסי גומלין לצורך ביצוע פעולות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il