TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית בכפר מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון


בית בכפר מדווחת על עלייה של 8.8% בהכנסות, ה – NOI מנכסי הנדל"ן הסתכם ב – 15 מיליון שקל ומהווה 66.3% מההכנסות.


העלייה בהכנסות וב - NOI מנכסי הנדל"ן מקורה בעלייה בכמות הדירות המאוכלסות, הצמדת דמי האחזקה למדד, ושחלופי דירות המעלים את דמי האחזקה המשולמים. החברה ממשיכה בשיווק מסלול הליסינג על פני מסלול הפיקדון ו 39% מהחוזים שנחתמו עם דיירים במהלך הרבעון נחתמו במסלול זה, זאת לעומת שיעור של 32% בשנת 2021.

נקודות עיקריות :

• סה"כ הכנסות הסתכמו ברבעון הראשון לשנת 2022 ב – 22.6 מיליון שקל לעומת 20.8 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021, המשקפים גידול של 8.8%.

• ה - NOI הסתכם ב 15 מיליון שקל, לעומת NOI בהיקף של 13.8 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021.
• שיעור ה – NOI עמד על 66.3%, זאת לעומת שיעור NOI של 65.1% בשנת 2021.

• התשואה על הנכסים הסתכמה ברבעון הראשון בחישוב שנתי ב 7.9% זאת לעומת תשואה שנתית של 7.2% בשנת 2021.

• הוצאות המימון נטו ברבעון הראשון לשנת 2022 הסתכמו ב – 6.7 מיליון שקל לעומת הכנסות מימון בהיקף של 3 מיליון שקל ברבעון הראשון לשנת 2021. העלייה בהוצאות המימון נובעת בעיקר משני סעיפים – שערוך ניירות ערך והוצאות בגין הפרשי הצמדה הנזקפים על התחייבויות בגין הסכמי דיירים אשר צמודים למדד.

• הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב – 2 מיליון שקל לעומת רווח נקי ברבעון הראשון לשנת 2021 שהסתכם ב – 9.5 מיליון שקל.

• החברה חילקה דיבידנד בהיקף של 30 מיליון שקל בחודש אפריל.

מנכ"ל בית בכפר, מר מיכה (מיקי) פרנס:

דוחות אלו מראים את חוזקת החברה ומעמדה המוביל בתחום הדיור המוגן ולראיה אנו מציגים עלייה בכמות החוזים ומכאן עלייה בהכנסות וברווחים מהפעילות. כמות הדירות המאוכלסות ברבעון זה עמדה על ממוצע רבעוני של 746.7 דירות, זאת לעומת 733 דירות ברבעון המקביל.


עם זאת, ההשפעות החיצוניות ובכללן העלייה במדד המחירים השפיעו חשבונאית על הוצאות המימון ועל הרווח הנקי. אנו ממשיכים לפעול להרחבת הקמפוס בכפר סבא ובשלבי תכנון של קמפוס נוסף בבאר יעקב.


אודות בית בכפר

הקבוצה פועלת בתחום פעילות עיקרי אחד: תחום הדיור המוגן, במסגרתו הקבוצה יוזמת הקמת בתי דיור מוגן וכן מנהלת, מתפעלת ומחזיקה בארבעה בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. במסגרת פעילות זו, מרכזי הדיור המוגן של הקבוצה מיועדים לאוכלוסיית בני הגיל השלישי המקיימים אורח חיים עצמאי.

שירותי הדיור המסופקים על ידי הקבוצה כוללים שימוש ביחידה לשימוש פרטי וכן שימוש במתקנים המשותפים השונים הנמצאים במתחם הדיור המוגן. בנוסף לכך, הקבוצה דואגת לסיפוק צרכיהם של הדיירים ומתן מגוון של שירותים בתחומי הבריאות, הרווחה והפנאי, למשל: שירותי רפואה מתקדמים, מתקני ספורט, פעילויות תרבות, תחזוקה וניקיון, חוגים, שירותי אבטחה ושמירה ועוד.


כמו כן, בבתי הדיור המוגן בית בכפר הדרים, בית בכפר כפר סבא ובית בכפר ביתן אהרן פועלות מחלקות סיעודיות המתופעלות על ידי מפעילים חיצוניים, השוכרים את שטחי המחלקה והמציעות, בין היתר, שירותי אשפוז לטווח קצר או ארוך. נכון למועד פרסום הדוח, בבעלות הקבוצה ארבעה קמפוסים מניבים עיקריים וכן שתי קרקעות בהן עתידים להיות מוקמים קמפוסים חדשים ו/או הרחבה של קמפוסים קיימים.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il