TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ThetaRay זכתה בפרס הפתרון הטוב ביותר למלחמה בהלבנת הון ‎‎


קרדיט: יח"צ
בתערוכת Middle East Banking AI & Analytics 2022 שנערכה בדובאי

ניו יורק, לונדון, תל אביב, דובאי 25 במאי, 2022 - ThetaRay, חברת פינטק מובילה המספקת טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, הודיעה היום כי היא נבחרה כזוכה בפרס הפתרון הטוב ביותר נגד הלבנות הון (AML) ב- Middle East Banking AI & Analytics 2022, דובאי.

פסגת הבינה המלאכותית והאנליטיקה של הבנקאות במזרח התיכון, שהתקיימה בדובאי, איחוד האמירויות ב-18-19 במאי, הפגישה בכירים מבנקים גדולים במזרח התיכון, יועצים וחברות פינטק כדי לבחון כיצד נתונים גדולים, בינה מלאכותית ואנליטיקה יכולים להשפיע על מגזר השירותים הפיננסיים.

זהו הפרס השני בתוך שנה שבו זוכה ThetaRay מהקהילה הפיננסית של איחוד האמירויות הערביות לאחר זכייתה בתחרות "The Serch " באירוע ADGM Fintech אבו דאבי.

"פתרון ה-AML שלנו, המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר לבנקים ולחברות פינטק ליצור קשרים חדשים, להגדיל הכנסות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות תוך אבטחת רשת התשלומים שלהם מפני פושעים פיננסיים", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "אנו מצפים לשתף פעולה עם מוסדות פיננסיים ברחבי אזור המפרץ, המזרח התיכון ואסיה כדי לבנות תשתית חדשה של אמון באקו-סיסטם הפיננסי הגלובלי ההולך וגדל של היום."

"ירון חזן, סמנכ"ל הרגולציה של ThetaRay, אשר קיבל את הפרס בשם החברה, אמר כי פתרונות מבוססי AI הם הגורם שמשנה את התמונה במלחמה בהלבנת הון. חזן הזהיר כי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר זמינות גם לפושעים הפיננסים ולכן יש לעגן את השימוש באמצעי הגילוי והניטור המתקדמים ביותר ברגולציה המתאימה בכל שדרת הארגונים הפיננסים."

פתרון ה-AML של ThetaRay, SONAR, משתמש במתודולוגיה קניינית של למידת מכונה של אינטואיציה מלאכותית כדי לנתח עשרות מדדי סיכון הקשורים לפשעים פיננסיים. גישת בינה מלאכותית זו מבוססת סיכונים מציירת תמונה ברורה עבור צוותי ציות ומאפשרת להם לזהות פעילות חריגה בתוך קבוצות גדולות של נתונים ולחשב ולזהות ביעילות עסקאות המצביעות על פעילויות חשודות.

כתוצאה מכך, SONAR יכול לספק 95% התראות ראויות לחקירה. התהליך של ThetaRay מספק גם תובנות לגבי זהות הלקוח היכן שחסר מידע KYC, יוצר פרופילי סיכון של מי שאינם לקוחות ושקיפות על פני נתיבים מורכבים.

אודות Middle East Banking AI and Analytics Summit

Middle East Banking AI and Analytics Summit מטפחת שיתוף פעולה היברידי בין מומחים מובילים בתעשייה וספקי פתרונות טכנולוגיים להזדמנויות ברות קיימא בנוף הדיגיטלי של תעשיית הבנקאות. היא מספקת את ההזדמנות הטובה ביותר ליצירת קשר עם גופים ומנהלים בעולם הפיננסי באמצעות תיאורי מקרה מוצלחים של יישום והרחבה של AI ו-Analytics, בזמן אמת, בתוך הארגונים שלהם.

Middle East Banking AI and Analytics Summit מתמקדת בשדרוג מתודולוגיות העבודה הישנות ושילובם עם טכנולוגיות עדכניות הממוקדות בינה מלאכותית לשיפור הפרודוקטיביות, שיפור מעורבות הלקוחות והשגת תוצאות בזמן תוך טיפוח זריזות וחדשנות באקוסיסטם הבנקאי. בנוסף, היא מהווה פלטפורמה לשיתוף של שיטות עבודה מומלצות ומתייחסת לדאגות הקשורות לאימוץ תרבות AI בקרב הקהילה הפיננסית הבינלאומית.

אודות ThetaRay

פתרון ניטור עסקאות פורץ הדרך, SONAR, מבוסס בינה מלאכותית של ThetaRay, ומיישם "אינטואיציה של בינה מלאכותית", מאפשר לבנקים ולחברות פינטק להרחיב את ההזדמנויות העסקיות שלהם באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים ואמינים. הפתרון משפר את שביעות רצון הלקוחות, מפחית את עלויות הרגולציה ומגדיל את כיסוי הסיכונים.

הטכנולוגיה של ThetaRay היא הצעת ה-SaaS היחידה שמנתחת תעבורת SWIFT, מדדי סיכונים ונתוני לקוח/משלם/מקבל תשלום כדי לזהות חריגות המצביעות על פעילות הלבנת הון בנתיבי עסקה מורכבים וחוצי גבולות בפלטפורמה מאוחדת אחת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il