TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכפלת תקציב האש"ל ומענקים מיוחדים


צילום: דוברות ההסתדרות
הסכם קיבוצי בחברת שירותי הקרקע לנמלי תעופה QAS
איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, הנהלת חברת QAS ו-ועד העובדים חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם יחול על כ-450 עובדי החברה, שמספקת שירותי קרקע בשדות תעופה בישראל.

במסגרת ההסכם, שיהיה בתוקף עד אוקטובר 2024, יועלה שכר העובדים ב-5% ממשכורת חודש יוני הקרוב וקצבת האש"ל שהייתה נהוגה עד כה תוכפל. תוספת זו מצטרפת לתוספת בשיעור דומה שניתנה בהסכם שנחתם לפני כחצי שנה.

במשכורת דצמבר 2022, ישולם מענק ותק מיוחד בסך אלפיים שקל ברוטו לכל עובד אשר ישלים עד סוף אותו החודש חמש שנים ומעלה ברציפות בחברה.

נוסף על כך, החל ממשכורת דצמבר 2023, ומדי דצמבר בכל שנה, ישולם מענק ותק שנתי מיוחד לעובדים (החל מאלפיים שקל לעובד עם ותק של חמש שנים ועד 5,000 שקל לעובד שהשלים 20 שנות ותק). עובדים בוותק של יותר מעשרים שנה יזכו למענק נוסף מדי חמש שנים, אף הוא בגובה 5,000 שקל.

כמו כן, יוקדם המועד שבו זכאים העובדים להפרשות מוגדלות לקרן ההשתלמות. כך למשל, הפרשה מקסימלית של המעסיק בגובה 7.5% תחול מעתה מהשנה השביעית לעבודה ולא מהעשירית.

אחראי משמרות יהיו זכאים לתגמול נוסף עבור משמרת שבה יטפלו בשלוש טיסות במקביל, ועובדים שמשתמשים בחניה לצורכי העבודה, יהיו זכאים למימון מלא של החברה בהוצאה.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ההסתדרות עמדה לצד עובדי ענף התעופה בכל התקופה המאתגרת שעברנו בשנים הללו. גם כעת, כשהשמיים פתוחים שוב, אנחנו עושים את המירב כדי לחזק ולייצב את הענף. אני מברך על ההסכם הזה שנותן רוח גבית ודחיפה כלכלית לעובדים והעובדות, ומודה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה וצוותו שממשיכים לעשות מעל ומעבר לטובת ציבור העובדים בתחום".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי: "ענף התעופה ועובדיו חוו טלטלה אדירה במהלך משבר הקורונה. ענף התעופה מתחיל להתאושש, ואנחנו כאן כדי לחזקו. ההסכם שחתמנו היום ב-QAS מפשר משמעותית את שכרם ואת תנאי העסקתם של העובדים. נמשיך ללוות באהבה גדולה את ענף התעופה ועובדיו. בהזדמנות זו אני קורא לחיילים וחיילות משוחררים, כמו גם לצעירים וצעירות אחרים שמחפשים עתיד בתחום התעופה, לבוא ולהצטרף לענף. תודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הגיבוי, ולכל מי שהיה מעורב בחתימת הסכם חשוב זה".

יוסי רביב מנכ״ל QAS: "בתקופה מאתגרת של גידול היקף הפעילות בנתב״ג והטיסות והמטופלות על ידנו, אני שמח על חבילת ההטבות לעובדים הנושאים בנטל המאמץ השוטף ומקווה להצטרפות עובדים חדשים לחברתנו, המעניקה תנאי שכר ועבודה טובים. ההסכם שנחתם מהווה חלק חשוב מהיערכותנו ומוכנותנו לקיץ".

אורית וינטרוב, סמנכ״לית משאבי אנוש QAS: "זהו יום חג של ממש, ואני שמחה שהצלחנו להביא את הבשורה. המו"מ להסכם היה מכובד, ושיתוף הפעולה עם נציגות העובדים וההסתדרות היה מעורר הערכה. לראייה ההישג המרשים אליו הגענו יחד, בזמן קצר. כחברה המובילה בתחום שירותי הקרקע בנתב״ג, חשוב היה לנו שההסכם יבטא את ההערכה לעבודה המאומצת של כל העובדים והעובדות - ותיק לצד חדש, איש שירות לצד איש תפעול. אני חושבת שהצלחנו לגעת בכל עובד ועובדת".

יו"ר ועד עובדי QAS ארי טננבאום: "בזכות העובדים המצוינים שלנו הגענו גם להסכם מצוין. שנמשיך לעבוד בשיתוף פעולה פורה אשר מניב בשורות טובות".

במו"מ להסכם לקחו חלק מצד ההנהלה גם סמנכ"ל כספים ניר גור, סמנכ"ל תפעול אביב פישר, סמנכ"ל מינהל וארגון איריס בן דוב; ומצד ההסתדרות מנהלת החטיבה האווירית באיגוד עובדי התחבורה עו"ד קרנית שפר-לידור ועו"ד קרן קלפר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il