TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברקת ממשיכה בתנופת פעילותה


עדי גזית מנכל ברקת צילום אלי דסה
תעמיד הלוואת גישור בסך 40 מיליון שקל בקשר למקרקעין ביפו
בחודשים האחרונים עדכנה ברקת על חתימת הסכמים למתן הלוואות בהיקף של מעל 330 מיליון שקל

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "אנו ממשיכים בתנופת פעילות משמעותית, ומעדכנים היום כי נעמיד הלוואת גישור בסך 40 מיליון שקל לחברה יזמית בקשר למקרקעין ביפו, שעל פי תוכניות היזם, בעתיד יקודם במקום פרויקט מגורים ייחודי בפריים לוקיישן ביפו, בסמוך למגדל השעון ולשוק הפשפשים".
ברקת שהונפקה אשתקד בבורסה בתל אביב ממשיכה בתנופת פעילותה. החברה מעדכנת היום על חתימת הסכם להעמדת הלוואת גישור בסך של 40 מיליון שקל לחברה יזמית בקשר למקרקעין ביפו. בעתיד מתכוונת החברה היזמית לקדם פרויקט מגורים יוקרתי בשטח המצוי בסמוך למגדל השעון ביפו.
על השטח ניצב כיום מבנה נטוש בן 3 קומות, והתוכנית היא לשיפוץ ושימור המבנה הקיים, לצד בניית תוספת של שתי קומות נוספות, כך שהפרויקט יכלול הקמת 55 יח"ד בשטח ממוצע של כ- 70 מ"ר לדירה, ובנוסף שטח מסחרי עיקרי של כ- 800 מ"ר בקומת הקרקע.
העמדת הלוואת הגישור מצד ברקת הינה כנגד רישום שעבוד ראשון על המקרקעין לטובת ברקת וכן שעבודים ובטחונות נוספים כמקובל בעסקאות מימון של החברה.
בחודשים האחרונים עדכנה ברקת על חתימת הסכמים למתן הלוואות בהיקף של מעל 330 מיליון שקל, והחברה ממשיכה לראות ביקושים גבוהים בתחומי פעילותה. בהתאם לכך, ברקת ממשיכה להרחיב ולגוון את פעילותה בתחומי מימון הנדל"ן, במקביל לפעול לטיוב מקורות המימון ומיקוד בשיפור מתמיד של רווחיותה.
העסקאות שעליהן דיווח ברקת בחודשים האחרונים: העמדת מימון בסך של מעל ל-60 מיליון שקל לבעלי קרקע בהוד השרון עבור הקמת פרויקט מגורים; הגדלת הלוואת גישור שנתנה לחברה יזמית בהיקף של 40 מיליון שקל כנגד קרקע שייעודה הקמת פרויקט משרדים ומסחר בירושלים; הסכם עם בעלי קרקע ברחובות להעמדת מימון בסך של כ-90 מיליון שקל להקמת פרויקט משרדים; הסכם להעמדת מימון בסך 100 מיליון שקל להשלמת פרויקט מגורים במודיעין. בתוך כך, עדכנה לאחרונה ברקת כי חתמה על הסכם לקבלת מסגרת אשראי בסך 100 מיליון שקל מבנק מסחרי.
ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בהלוואות לקבוצות בעלי קרקע לצורך מימון, ליווי והקמה של פרויקטי נדל"ן וכן הלוואות גישור וליווי ליזמים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il