TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SCRT Labs מכריזה על הצלחה במכירה הראשונה של ה-NFT של טרנטינו:


גיא זיסקינד מייסד ומנכל SCRT Labs צלם: ניר זיסקינד
הפרק "Royale with Cheese" - נמכר תמורת 1.1 מיליון דולר
מכירת ה-NFT נערכה ב-Ethereum ומופעלת על ידי Secret Network; ששת ה-NFT הבאים של טרנטינו ימכרו במכירות פומביות יומיות בין ה-24 בינואר עד ל-31 בינואר
לוס אנג'לס, 24 בינואר 2022 - SCRT Labs, צוות הפיתוח המרכזי מאחורי Secret Network, רשת הבלוקצ'יין הראשונה המגנה על פרטיות הנתונים באמצעות חוזים חכמים כברירת מחדל, חוגגת היום את מכירת ה-NFT הראשון של טרנטינו תמורת 1.1 מיליון דולר. זהו הראשון מתוך שבעה NFTs הנמכרים ב-Secret Network, פלטפורמת פרטיות הנתונים של Web3, מהתסריט המקורי של "ספרות זולה" בכתב ידו של הבמאי, תסריטאי, מפיק, סופר, מבקר קולנוע והשחקן קוונטין טרנטינו, שמעולם לא נראה או נשמע.
ה-NFT " Royale with Cheese" נרכש על ידי קולקטיב ה-NFT הראשון של Secret Network, AnonDAO , אשר זכה במכירה הפומבית מתוך 200 הצעות שאושרו, כולל הצעות רבות שהיו בטווח של שש עד שבע ספרות.
"כמעריצים של הפילמוגרפיה האייקונית של קוונטין טרנטינו, התגייס קולקטיב ה-Anon –ים במהירות כדי לגייס את הכספים הדרושים לרכישת ה-NFT הראשון בסדרת ה-NFTs של טרנטינו", אמר הדובר של AnonDAO.
קולקטיב AnonDAO שם לו למטרה לתמוך בקידום התשתית המגנה על זכותם של אנשים לפרטיות. עם דמויות משפיעות ברחבי הבלוקצ'יין, הקולקטיב אשר רואה בשמירה על הפרטיות כבעלת חשיבות ראשונה במעלה, שואף להשתמש ב-NFT החדש שנרכש על ידיו כדי להדגים את יתרונות הפרטיות.
"מכירת ה-NFT פורצת הדרך הזו מייצגת רגע מונומנטלי עבור הקהילה שלנו, קוונטין, ו-Secret Network", אמר גיא זיסקינד, מייסד ומנכ"ל SCRT Labs. "labs SCRT תמיד עמדו, ותמיד יעמדו לצד האמנים. במכירה הזו, אנחנו מאתגרים את הסטטוס קוו על ידי העצמתם של יוצרים, לא קונגלומרטים. אנו אסירי תודה לקהילת Secret על האמון בנו, ואנחנו נרגשים לקראת מה שצופן העתיד - לא רק עבור האוסף של טרנטינו, אלא גם עבור אמנים ויוצרים נוספים שיבואו".
בשיתוף פעולה עם Labs SCRT, טרנטינו הפך שבעה פרקים מאחת מיצירות האמנות המשפיעות ביותר בקולנוע המודרני ליצירות NFT מיוחדות במינן. כל NFT באוסף מורכב מסצנה אייקונית אחת מהתסריט המקורי, כמו גם פרשנות אודיו ייחודית ומותאמת אישית של טרנטינו עצמו. המתמודדים הזוכים ב-NFT הנדירים הללו יהיו הראשונים לזכות במבט אל תוך מוחו ואל התהליך היצירתי הייחודי של יוצר הסרטים המוערך.
עם סיומה של המכירה הראשונה של ה-NFT הראשון מהתסריט המקורי של הסצינה " Royale with Cheese", נותרו כעת עוד שישה פרקים למכירה. בניגוד למכירה הראשונה, המכרזים על פרקים אלו יימשכו 12 עד 24 שעות, בהתאם להגעה למחיר המטרה.
המכירות הפומביות של ששת הפרקים יערכו בתאריכים הבאים:
פרק 2 - “Pumpkin and Honey Bunny”: 24 בינואר 2022
פרק 3 - “Foot Massage”: 25 בינואר 2022
פרק 4 - “Check Out the Big Brain on Brett” : 26 בינואר 2022
פרק 5 - “Captain Koons Monologue - The Gold Watch” : 27 בינואר 2022
פרק 6 - “Bring Out the Gimp” : 28 בינואר 2022
פרק 7 - “Last Scene: Coffee Shop - Ezekiel 25:17”: 31 בינואר 2022
על מנת להיות זכאים להשתתף במכירות הפומביות, על המעוניינים להשתתף בהן להירשם כאן. ההרשמה נפתחה כעת ולמשתתפים תהיה גישה לכל המכירות הפומביות.


המכירה הפומבית של טרנטינו נערכת ב-Ethereum, בעוד שה-NFTs מופעלים על ידי Secret Network. המשתתפים יכולים להשתמש במטבעות יציבים תואמי ETH ו-ERC-20.
לשאלות בקשר להשגת מטבעות קריפטוגרפיים והשימוש בהם, ניתן ליצור קשר ב- info@tarantinonfts.com
מידע נוסף על ה-NFT של טרנטינו ניתן למצוא באתר tarantinonfts.com.
ה-NFT של טרנטינו בטוויטר : https://twitter.com/TarantinoNFTs
ה-NFT של טרנטינו ב-Discord: : https://discord.gg/WntnHJwhsd

אודות SCRT Labs
SCRT Labs היא הכח המניע והצוות המיסד העומד מאחורי Secret Network. משימתם היא ליצור מוצרים ומערכות שיאיצו את האימוץ של טכנולוגיות מבוזרות ששמות דגש על הפרטיות של משתמשיהן. הטכנולוגייה של SCRT Labs מבוססת על המחקר שעשה מייסדה, גיא זיסקינד, באוניברסיטת MIT. זיסקינד כתב כמה מהמאמרים המצוטטים ביותר כיום בעולם הבלוקצ'יין. SCRT Labs ממוקמת בתל אביב ומורכבת מבוגרי אוניברסיטת MIT ובוגרי יחידות סייבר עיליות בצה"ל.
מה היא Secret Network?
Secret Network היא רשת הבלוקצ'יין הראשונה ששומרת על הפרטיות של חוזים חכמים כברירת מחדל. מה שמאפשר בניה של ושימוש במוצרי תכנה שהם גם permissionless וגם מגנים על פרטיות המידע של המשתמשים שלהם בו זמנית. יכולת ייחודית זו מגינה על משתמשים, מאבטחת את המוצרים שמושקים עליה, ומאפשרת יצירה של מאות מוצרים שלא היו אפשריים בעבר בעולם ה-Web3. הרשת עצמה הושקה לראשונה בספטמבר 2020, ונתמכת על ידי עשרות חברות פיתוח עצמאיות (כולל SCRT Labs שמפתחת את הליבה של הרשת), מפעילי "secret nodes” ברמה עולמית, ואלפי "Secret Agents” ברחבי העולם שעוזרים לקדם את דגל פרטיות המידע והרשתות המבוזרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il