TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אלמוג מדווחת על סיום השיווק בפרויקט "אלמוג מרום ראשון"


מרום ראשון קרדיט קבוצת אלמוג
המחירים בפרויקט עלו בכ-5% במהלך תקופת השיווק והוא צפוי להתאכלס בעוד כחצי שנה; סמנכ"לית השיווק רקפת להב: "פרויקט בוטיק בשכונה מבוקשת"
קבוצת הנדלן אלמוג הודיעה על סיום שיווק פרויקט "אלמוג מרום ראשון", שאותו בונה החברה בימים אלה בראשון לציון. זאת לאחר שכל דירות הבניין נמכרו בתוך תקופה קצרה של כחצי שנה. הבניין, אשר בו 25 דירות ב-7 קומות, נבנה במסגרת עסקת קומבינציה ברחוב נירים בשכונת מרום ראשון, שווקו 15 דירות לציבור הרחב, ו-10 דירות נוספות צפויות להימסר לבעלי הקרקע. בנייתו של הבניין מצויה כיום בעיצומה, והוא צפוי להתאכלס בעוד כחצי שנה.
על אף תקופת השיווק הקצרה, מגמת עליית המחירים לא פסחה על הפרויקט, והורגשה היטב במחירי העסקאות שנחתמו עם עלייה של כ-5% במשך זמן שיווק הפרויקט. כך למשל עסקה שנחתמה בתחילת השיווק של הפרויקט עבור דירת מיני פנטהאוז בשטח 160 מ"ר בנוי ומרפסת של 50 מ"ר, אשר נמכר בסך של 3.75 מיליון שקלים, מחיר אשר כבר לא ניתן למצוא כיום עבור נכס מסוג זה בשכונה.
שכונת מרום ראשון היא שכונה חדשה, הנחשבת לאחת השכונות המבוקשות במזרח העיר, בעיקר בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור. זאת, בשל כמות השטחים הירוקים הגדולה בסביבתה, וקרבתה ל"פארק עברית". עוד נהנית השכונה מקרבה לצירי התנועה הראשיים, ובעיקר מיציאה מהירה לכביש 44 המוביל לתל אביב. הפרויקט הנוכחי נבנה במגרש האחרון בשכונה ומשלים את בנייתה. עבור קבוצת אלמוג מדובר היה בפרויקט שישי בשכונה, לאחר חמישה בניינים שבנתה בה הקבוצה בשנים 2010-2013.
לדברי רקפת להב, סמנכ"לית השיווק בקבוצת אלמוג, "מרום ראשון היא שכונה חדשה יחסית שאוכלסה וצמחה בתחילת העשור הקודם ונהנית מביקושים גבוהים. אלמוג מרום ראשון הוא פרויקט בוטיק בשכונה, מלכתחילה היה מדובר במלאי מצומצם ומבוקש, ולא הופתענו מהשיווק המהיר של הדירות".
את שיווק הפרויקט ביצעה חברת אינהאוס שיווק נדל"ן. לדברי רז שרייבר, מנכ"ל ובעלים משותף בחברה, "מרום ראשון הוא פרויקט לא שגרתי בנוף הבניה החדשה של אזור המרכז, אשר בו רוב הפרויקטים כיום כוללים מספר בניינים ועשרות או מאות דירות. כאן מדובר היה בבניין, בעל מספר מועט יחסית של דירות, בלב שכונה שקטה ומשפחתית. משך הזמן הקצר שבו שווק הפרויקט ממחיש את הביקוש הרב שיש היום בציבור לסגנון המגורים הפשוט והשקט הזה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il