TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיפאואר השלימה גיוס הון בהיקף של כ- 43 מיליון שקל


מדיפאוור
הבעת אמון משמעותית במדיפאואר: מחיר המניה נקבע על 662 - פרמיה על מחיר הסגירה ערב ההנפקה. התקבלו ביקושים בהיקף של כ-74 מיליון ש״ח
הגיוס מחזק את בסיס ההון של החברה ויאפשר המשך מימוש אסטרטגיית הצמיחה;

הבעת אמון מרשימה במדיפאואר: חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים, שמחה לדווח כי גופי השקעות מובילים בישראל השקיעו בהון החברה במסגרת הנפקת מניות שהושלמה בהצלחה בהיקף כולל של כ- 43 מיליון שקל. הצלחת הגיוס מחזקת את בסיס ההון של החברה ומהווה הבעת אמון באסטרטגיית הצמיחה של החברה.
הגיוס בוצע במחיר של 662 שקל ליחידה, ובפרמיה על מחיר השוק ערב ההנפקה. במסגרת הגיוס הוצעו לציבור עד 6.5 מיליון מניות רגילות ב-65 אלף יחידות, כאשר כל יחידה הורכבה מ-100 מניות. נתקבלו ביקושי יתר להזמנות לרכישת סך כולל של 109,829 יחידות.
מדיפאואר חתמה לאחרונה על הסכמים מפורטים להשקעה בחברת טכנולוגיה אמריקאית להעמדת הלוואות לזמן קצר לקבלנים. במסגרת המהלך, מדיפאואר משקיעה כ-6 מיליון דולר בחברת הטכנולוגיה האמריקאית, ומתכוונת להקים קרן פרטית להשקעות בהיקף התחלתי של לפחות 30 מיליון דולר (חלק החברה 5 מיליון דולר) אשר תעמיד הלוואות מגובות נדל"ן באמצעות הפלטפורמה. מדיפאואר מעריכה כי העסקה תושלם במהלך הרבעון הראשון לשנת 2022.
במקביל, מדיפאואר ממשיכה להאיץ את יישום תוכנית הצמיחה האסטרטגית ודיווחה, בשבוע שעבר, על חתימת מכתב כוונות לרכישת מרכז מסחרי במדינת קונטיקט שבארה"ב תמורת כ-22.4 מיליון דולר, וזאת בנוסף לעסקאות המשמעותיות האחרונות שהושלמו עם רכישת פורטפוליו של 5 מרכזים מסחריים פתוחים, מעוגני סופרמרקטים, במטרופולין של פילדלפיה, במדינת פנסילבניה שבארה"ב תמורת כ-114.2 מיליון דולר, וכן רכישת מרכז מסחרי במדינת ג'ורג'יה שבארה"ב בתמורה לסך של כ-18.6 מיליון דולר.
מדיפאואר ממשיכה להציג צמיחה עקבית בתוצאותיה הכספיות. להערכת החברה ה- NOI השנתי המייצג עומד כיום על כ-25 מיליון דולר וה-FFO השנתי המייצג הינו כ-12 מיליון דולר.

רון שטרן, מנכ"ל מדיפאואר, אמר היום כי "אנו מודים לציבור שמשקיעים ושמחים על הצלחת הגיוס ובהבעת האמון שקיבלה החברה מצד גופי השקעה מובילים בישראל. הגיוס המוצלח יתמוך ביכולתנו ליישם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו, תוך המשך רכישת נכסים נוספים והמשך השבחת הנכסים הקיימים של החברה. בנוסף, הצלחת ההנפקה מהווה הכרה בפוטנציאל העסקי הגבוה הקיים בכניסה לתחום מימון הלוואות נדל"ן וביכולתנו לממש הזדמנויות עסקיות קיימות ופוטנציאליות".

אודות מדיפאואר:
מדיפאואר הינה חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים. החברה מתאפיינת במיקוד גיאוגרפי עסקי וענפי, בדגש על נכסים מסחריים עירוניים פתוחים, מעוגני סופרמרקטים. סך נכסי החברה כ-400 מיליון דולר, כולל 18 נכסי מקרקעין שעיקרם בצפון אמריקה בשווי כולל של כ-376 מיליון דולר. לחברה יציבות תזרימית הנובעת משוכרים בפריסה ארצית ומח"מ שכירות ארוך. בעל השליטה בחברה (53%) הוא יאיר גולדפינגר, מבכירי אנשי ההיי-טק בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il