TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת YouCC מתרחבת וממנה שני מנהלי מגזר חדשים


אורלי פרידמן בוכניק ונתנאל שמר (יחצ)
עם ניסיון עשיר בתחום המכירות בשוק האינטגרציה, ודגש על עולם אבטחת הענן יבססו מנהלי המגזרים את הובלתה של YouCC של תחום הטרנפורמציה הדיגיטלית לארגונים
חברת YouCC, מובילת תחום Cloud Security בישראל, מודיעה על מינוי שני מנהלי מגזר חדשים, לאור התרחבות פעילותה.

החברה מינתה את אורלי פרידמן בוכניק למנהלת מגזר הייטק ותעשייה
עד כה שימשה פרידמן בוכניק כמנהלת מכירות מוצר Juniperבחברת אינוקום והייתה שותפה מרכזית בבניית היחסים עם היצרן, בבניית אסטרטגיית הרחבת הפעילות שלו בשוק הישראלי והקמת הפעילות מולו. לפני כן, עבדה בחברת פרטנר כמנהלת מכירות אנטרפרייז בדגש על עולם אבטחת המידע.
לפרידמן בוכניק תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

בנוסף, מינתה YouCC את נתנאל שמר למנהל מגזר הציבורי והפיננסי
קודם לכן, ניהל שמר את מכירות הלקוחות הגדולים ביותר בבזק בינלאומי והיה אחראי לגידול מתמיד במספר הלקוחות כמו גם בטיפול השוטף בהם והגדלת סל המוצרים שלהם בחברה.
לפני כן, שימש כמנהל מכירות בקבוצת בינת.
לשמר תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמאים.

פרידמן בוכניק ושמר אמרו כי: "בחרנו להצטרף לחברת YouCC כדי לקחת חלק משמעותי בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים גדולים בדגש על עולמות הCloud Security-. הניסיון בן כ-10 שנים של YouCC בתחום, כמו גם העבודה עם השותפים המובילים עולמית בתחום, ביניהם Microsoft, Palo Alto ו- F5 ועוד, מבטיחים שנמשיך להוביל את התחום ונגדיל את נתח השוק של YouCC בו. "


אודות YOUCC

YouCC, מקבוצת Octally, מובילת תחום Cloud Security בישראל ,מספקת שירותים מקצה לקצה בתחום ה- Cloud ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטאלית מאובטחת ל- Cloud עבור ארגונים רבים.
מומחי החברה מלווים את לקוחותיה בכל שלבי תהליך המעבר לעולמות ה- Cloud, תוך תכנון ארכיטקטורה מאובטחת המבוססת על פתרונות Microsoft כמו גם פתרונות Best Of Bread ביניהם F5 ,Palo Alto, Semperis ואחרים, אשר מאפשרים הגנה מלאה על משאבי ונתוני הארגון.
בין השירותים שמציעה החברה אפשר למנות: פרוייקטי ,Cloud Security מיגרציה לסביבת Cloud, שירותים מנוהלים בעולמות ה- Cloud, פתרונות פיתוח ל- CRM Dynamics , מיקור חוץ ו- Professional Services ל- Cloud.
החברה היא שותפה של F5 , Palo Alto בדגש Cloud Security , שותפת זהב של Microsoft , משמשת גם כספקית Cloud מורשית מטעם Microsoft.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il