TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגאות בשוק הנדל"ן הגיעה לקבוצת לוינשטין


לוינשטיין נכסים
זינוק בהיקף של כ - 180 מיליון שקל בשווי הנכסים של החברה – בעיקר במתחם התחנה המרכזית בתל אביב
הגאות בשוק הנדל"ן הגיעה לקבוצת לוינשטין. החברה מדווחת לבורסה בת"א על זינוק בשווי ההוגן של נכסי המקרקעין של הקבוצה להשקעה והנכסים שבהקמה, והיא צפויה לרשום בדוחות הכספיים לרבעון הרביעי של 2020 עלייה של 180 מיליון שקל בשווי הנכסים (לפני השפעת מיסים). החברה מציינת בדיווח, כי עיקר השינוי בשווי ההוגן נובע משערוכים של מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב.
לוינשטין החלה בבחינת השווי ההוגן של נכסיה במסגרת היערכות החברה לפרסום דוחותיה הכספיים לשנת 2021 שצפויים בעוד כחודשיים. במסגרת זו הוערך השווי של כל נכסיה להשקעה ובהקמה, לרבות מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, על ידי מעריכי שווי (שמאי מקרקעין) חיצונים ובלתי תלויים.
החברה מדווחת כי בהתאם לטיוטות הערכות השווי, הצטברו אצלה אינדיקציות ראשוניות לעלייה החדה בשווי ההוגן כאמור, והיא צפויה להתבטא בדוחות הקרובים. לפי הערכות, הסיבה לזינוק בשווי היא גאות כללית בעסקאות בתחומי הנדל"ן למגורים, מסחר ותעסוקה שבוצעו ברבעון הרביעי באזורים שונים בתל אביב שרלוונטיים למתחם התחנה המרכזית – במחירים המשקפים זינוק בשווי הכספי של הנכסים.
החברה מסייגת בדיווח וכותבת כי מדובר במידע צופה פני עתיד שהינו בגדר אומדן ראשוני בלבד המתבסס על אינדיקציות ראשוניות שכאמור הצטברו אצל החברה במסגרת שערוכים שנעשים לקראת הדוחות הכספיים מדי שנה, ועשויים לחול בנתונים שינויים מהותיים.
קבוצת לוינשטין תקים בשיתוף חברת שיכון ובינוי את פרויקט הענק בשטח התחנה המרכזית הישנה בתל אביב הכולל אלפי יח"ד ובנייני משרדים ומסחר במרכז תל אביב. הפרויקט כולל בניית כ-1,333 יחידות דיור וכ-153,000 מ"ר שטחי מסחר, תעסוקה ומשרדים, לצד שטחי ציבור נרחבים – בארבעה מתחמי איחוד וחלוקה נפרדים. התוכנית כבר אושרה בוועדה המחוזית והקבוצה פועלת בימים אלה לקידום תוכנית העיצוב האדריכלית למתחם. צפי העלייה לקרקע – בתוך כשנתיים עד שנתיים וחצי.
תוכנית התחנה המרכזית מתפרסת על שטח של כ-78 דונם בין הרחובות מנחם בגין במערב, הגדוד העברי בדרום, הנגב בצפון ורחוב סלומון במזרח. לוינשטין ושיכון ובינוי רכשו סופית את המתחם ביולי 2015 תמורת 560 מיליון שקל..
על תכנון שטחי המגורים בתוכנית אמון משרד האדריכלים יסקי מור סיון ואת שטחי המשרדים מתכנן האדריכל משה צור. במרכז המתחם צפוי לעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה, בכיכר העירונית מתוכנן לקום משכנה החדש של להקת בת שבע ושטח ציבורי נוסף. בנוסף במסגרת התוכנית קיים גם שימור של בית הבאר.
חברת לוינשטין הנדסה מחזיקה בכ – 70% ממניות לוינשטין נכסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il