TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טיפלתי גייסה 270 מיליון דולר לפי שווי של 8.3 מיליארד


חן עמית מנכל טיפלתי (יחצ)
ומדורגת במקום ה-15 בעולם בהערכת שווי לחברות פינטק פרטיות
יוניקורן הפינטק טיפלתי, המפתח פתרונות אוטומטיים להעברת תשלומים גלובליים, גייס 270 מיליון דולר בסבב שכולו אקוויטי. מדובר בסבב גיוס מסדרה F לפי שווי של 8.3 מיליארד דולר, המביא את סך ההון שגייסה החברה מהקמתה ליותר מ- 550 מיליון דולר ומציב את טיפלתי בין 15 חברות הפינטק הפרטיות בעלות הערכת השווי הגבוה בעולם.

סבב הגיוס הובל על ידי קרן G Squared, שהשקיעה בחברות: Airbnb, 23andMe, Pinterest, Spotify, Coursera, Lyft, Instacart ועוד. לסבב הצטרפו משקיעים חדשים, ביניהם Marshall Wace ו- Counterpoint Global זרוע השקעות של מורגן סטנלי. בנוסף למשקיעים הקיימים: זאב ונצ'רס של אורן זאב המשמש גם כמייסד-שותף של טיפלתי, Durable Capital Partners, 01 Advisors ועוד.

ההשקעה תשמש להרחבת כח האדם בחברה, כיום טיפלתי מעסיקה 720 עובדים, 300 מתוכם מועסקים בישראל. בשנה הקרובה החברה תרחיב את היקף כח האדם בישראל ב- 300 עובדים נוספים שייקלטו בבנין המשרדים החדש אליו תעבור החברה בתחילת 2022. הבנין החדש ממוקם בקומפלקס גולף בשכונת נאות אפקה בתל אביב, ומשתרע על שטח כולל של 7,000 מ"ר המחולק בין 6 קומות משרדים. בנוסף לקומת גג Rooftop שתשמש לאירועי חברה.

טיפלתי מעבירה תשלומים בהיקף שנתי גדול מ-30 מיליארד דולר, הממשיך לצמוח בהתמדה ב-120% משנה לשנה. הפתרון של החברה מאפשר לארגונים לבצע העברת תשלומים באופן אוטומטי, גם שמדובר בהעברת תשלומים גלובליים. הטכנולוגיה מקטינה ב- 80% בממוצע את עומס העבודה על מחלקות תשלומים בארגונים ומחליפה תהליכים ידניים שלא רק מבזבזים זמן לארגון, אלא גם מאטים את הדיווח הכספי. בנוסף המערכת משפרת את בקרות ההונאה ורגולציה על תהליכים אלו. ארגונים המשתמשים בטכנולוגיה יכולים לשלם לאלפי שותפים וספקים שלהם ב-196 מדינות בתוך דקות.

השנה טיפלתי רכשה את הסטארטאפ הישראלי Approve.com, המספק פתרונות רכש דרך פלטפורמת ענן המקצרים את הזמן שארגונים משקיעים בתהליך. שילוב הפעילות הפך את טיפלתי לחברה היחידה המוקדשת לעסקים בינוניים, שתומכת בכל מחזור החשבונות והתשלומים, מהרכש ועד לתשלום. בנוסף, החברה השיקה השנה שיתוף פעולה עם מאסטרקארד להנפקת כרטיסי חיוב. טיפלתי עברה גם את רף ה- 2,000 לקוחות, פתחה משרדים חדשים בלונדון, טקסס וטורונטו. בין לקוחות החברה: GoDaddy, Roku, Wordpress.com, ZipRecruiter.

היקף השוק אליו טיפלתי מכוונת בארה"ב לבדה, כולל חברות בינוניות עם הכנסות בין 10 מיליון למיליארד דולר, המהוות יותר משליש מהתעסוקה בארה"ב וכ-40% מהתמ"ג. השיבושים שנוצרו במהלך השנתיים האחרונות בעקבות התפרצות הקורונה בנוסף לשינויי מאקרו אחרים, האיצו גם את השינוי באופן שבו חברות מנהלות פעולות פיננסיות.

"ההשקעה תאפשר לטיפלתי להוסיף יכולות לפלטפורמה שלנו ב- 18 החודשים הקרובים בהיקף גדול יותר מאשר היקף כל הפיתוח שביצענו ב- 10 השנים הקודמות", אומר חן עמית, מייסד-שותף ומנכ"ל טיפלתי. "אנחנו במסע לשינוי הפעילות של מחלקות כספים בארגונים, לשחרור הצוותים הפיננסיים ממשימות מסורבלות ומסוכנות, ולהעלות את היכולות הפיננסיות של ארגונים בעלי יכולת צמיחה מהירה המתחרים בין חברות Fortune 5000."

"אנו מאמינים שטיפלתי מעצבת מחדש את האופן שבו עסקים מנהלים את הפעילות הפיננסית שלהם, שיעורי הצמיחה ושימור הלקוחות שלהם מהמובילים בתעשייה, ומהווים עדות למחויבותם למשימה לפתור אתגרים חשובים עבור לקוחותיהם", אמר לארי אשברוק, מייסד ושותף מנהל בקרן G Squared. "הפתרונות שפיתחה החברה, בשילוב עם החזון האסטרטגי ויכולת הביצוע שלהם, ממצבים את טיפלתי כארגון היוצר שיבוש אמיתי בנוף התשלומים העולמי. אנו רואים הזדמנות עצומה בשוק היעד אליו מכוונת החברה ומצפים לעבוד יחד עם טיפלתי."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il