TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מה זה מתקפת DDOS?


shutterstock האקר
בהמשך למתקפה ונפילת האתר של ביטוח לאומי (שכבר חזר לעבוד) אלכס שטיינברג, מנהל מוצרים בחברת אבטחת המידע ESET ישראל מסביר:
"מתקפת DDOS הינה מתקפת מניעת שירות שהמטרה שלה היא ליצור עומס חריג אשר לא מאפשר לצד השני להתמודד איתו עד שהוא קורס. בדרך כלל מדובר במתקפה שהיא זמנית וקשה להחזיק אותה לאורך זמן משום שהיא מצריכה שימוש במשאבים רבים על מנת להדביק הרבה מחשבים בנוזקה ייעודית.

איך זה קורה?

בדרך כלל מדביקים מראש כמות גדולה של מכשירים (רשת בוטנט) ובזמן בו יבחר התוקף, הוא פוקד עליהם לגשת לאתר או לשירות אותו רוצים לתקוף והאתר קורס תחת העומס.

אחת המטרות היא להפיל את השירות על מנת ליצור נזק כספי או תדמיתי בצד השני.

ישנו גם אלמנט של יוקרה, האקר או קבוצת תוקפים אשר מצליחים להפיל את השירות בצד השני, יכולים לקחת על כך אחריות בפומבי או בקרב האקרים נוספים מה שיעלה את המוניטין שלהם.

בשנים האחרונות, ברשת האפלה, התפתח תחום נוסף אשר נקרא DDOS AS A SERVICE, אשר הופך את הכול להרבה יותר פשוט, האקרים מציעים בתשלום מתקפת DDOS על מטרות אותן יבחר הקונה כך שהוא אפילו לא צריך להחזיק במשאבים בעצמו.

טוב לראות כי האתר חזר לפעול במהרה וטיפלו בכך בכל הרצינות הנדרשת.


עינת מירון, מומחית להערכות והתמודדות עם מתקפות סייבר בהיבטים העסקיים:
"מתקפות מניעת שירות צריכות להיות מנוהלות בהתאם לחוקים שהארגון מגדיר, מתוך ההכרות שלו עם הרגלי הגלישה של לקוחותיו. יחד עם זאת, חולשות תמיד יכולות להתפתח או לצוץ והן מחייבות תשומת לב בקבועות זמן שמאפשרות הערכת מצב מעודכנת ורציפה.
"בנוסף, חשוב לזכור תמיד כי מתקפת מניעת שירות עלולה להיות "מסך עשן", המסווה מתקפה איכותית ועמוקה הרבה יותר. אני מאמינה שבזה עוסקים כרגע בביטוח הלאומי, שמבוצעות בדיקות מקיפות כדי להבטיח שאכן מדובר במתקפה המסויימת ולא מעבר לזה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il