TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

למה כדאי לעשות כרטיס אשראי ויזה?


תמונה: depositphotos
עד לא מזמן, כרטיסי אשראי נחשבו לאמצעי תשלום בלבד, כרטיס פלסטיק באמצעותו אפשר לשלם או למשוך כסף מזומן. אך בשנים האחרונות חל שינוי במעמדם של הכרטיסים, וכיום על הצרכנים לקחת לא מעט דברים בחשבון לפני שהם בוחרים באיזה מהם להשתמש. מרבית כרטיסי האשראי מגיעים עם תוכנית הטבות כלשהי, וחלקם אפילו צוברים נקודות ועוזרים לחסוך כסף
אז איך בוחרים כרטיס? צריך לבחון את התנאים שמציעים הבנקים וחברות האשראי, לשקול האם ברצונכם להזמין כרטיס חוץ בנקאי ולקבל החלטות נוספות. אך לפני כל אלה, אתם צריכים לשאול את עצמכם: ויזה או מאסטרקארד? כמובן שיש אפשרויות נוספות, אך אלה שני מותגי האשראי המובילים בארץ ובעולם. אם אתם לא יודעים לענות על השאלה הזו, כדאי שתכירו את ההטבות שמציעה ויזה ללקוחותיה, הטבות בינלאומיות ברחבי העולם.

דוגמאות להטבות אוכל בכרטיסי ויזה

מסעדת אנדז - סינגפור - אם אתם מגיעים למדינה האסיאתית המרתקת הזו, לא כדאי להחמיץ את ההזדמנות לבקר במסעדת אנדז. זהו מרכז קולינרי נפלא, בו אפשר לאכול תוך צפייה בנוף מרהיב. מחזיקי כרטיס ויזה נהנים מ-25% הנחה על ארוחות בוקר וערב.
בר מסעדה טזגה - בלגרד - ביקור בבלקן אינו שלם ללא בירת סרביה, שם תוכלו ליהנות מקפה חינם בכל תשלום בכרטיס ויזה זהב, פלטינה או infinite. המסעדה ממוקמת ברובע הבוהמי של העיר, ומושכת אנשים רבים באופן קבוע.
מסעדת סטייקהאוס N1 - טביליסי - אין כמו סטייק טוב, בטח שבזמן חופשה נעימה בגאורגיה. מחזיקי כרטיס ויזה זהב מקבלים 5% הנחה במקום, אשר מגיש בשר מקומי וגם אנגוס אמריקאי. האווירה, המוזיקה והיינות הגאורגים משלימים את החוויה הנהדרת.
בית הוויסקי - קייב - זוהי המסעדה היחידה באוקראינה עם קונספט של וויסקי סקוטי. זוהי למעשה פינה סקוטית בעיר, ויש בה כמעט 800 סוגים של המשקה החריף, וגם אוכל מהמדינה הבריטית. יש לכם ויזה? קבלו 10% הנחה על התפריט.

הטבות נוספות בכרטיסי ויזה

אתר הוטלס - 8% הנחה על הזמנות באתר, בו ניתן לבחור מבין מאות אלפי מלונות בלמעלה מ-200 מדינות. אפשר להזמין לינה במלון השייך לרשת גדולה, למלונות קטנים גם לצימרים.
רכב שכור בהרץ - רוצים לשכור רכב לחופשה שלכם? עם ויזה יש לכם 25% הנחה בהרץ עד סוף 2021.
הנחה על מוצאי טיפוח ויופי - יותר מ-14,00 מוצרי טיפוח לעור, לשיער ולגוף, של יותר מ-350 מותגים, מחכים באתר lookfantastic.com. שלמו עם ויזה ותהנו מהנחה של 18%.
מנוי לעיתון וול סטריט ג'ורנל - אם משלמים בכרטיס אשראי ויזה, מקבלים בחינם במשך שנה גישה לגרסה הדיגיטלית של העיתון.

אלה לא ההטבות היחידות בזכותן כדאי לעשות כרטיס ויזה. שוטטו בין מגוון ההנחות והמבצעים באתר של ויזה, ואין ספק שתמצאו לפחות כמה שיקסמו לכם במיוחד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il