TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דריו הלת' חושפת את Dario Move פתרון דיגיטלי לבעיות שלד ושרירים בכנס HLTH 2021


דריו DARIO
מוצר חדש שמחזק באופן משמעותי את ההשפעה והערך של פלטפורמת הטיפולים הדיגיטליים המשולבת של דריו
האינטגרציה המלאה, שהושלמה תשעה חודשים בלבד מרכישת Upright Technologies, היא אבן דרך משמעותית לחברה

בעיות שלד ושרירים הן מהבעיות עם העלויות הגבוהות ביותר עבור מעסיקים ותוכניות שירותי בריאות


בוסטון, מסצ'וסטס, 18 באוקטובר, 2021 - דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום על השקת Dario Move, פתרון פיזיותרפיה דיגיטלי חדש לניהול בעיות שכיחות בשלד ובשרירים המובילות לעלויות משמעותיות למעסיקים ולתוכניות שירותי בריאות. הפתרון ייחשף ב-HLTH 2021, מהכנסים הגדולים והחשובים ביותר על חדשנות בתחום הבריאות, אשר יתקיים בפורמט היברידי (פנים אל פנים ווירטואלי) מה-17 עד ה-20 באוקטובר, בבוסטון.

"השקת Dario Move מהווה הישג משמעותי לחברה בעקבות השילוב המוצלח והיעיל של הפתרון של Upright לבעיות שלד ושרירים בפלטפורמה הבריאות הדיגיטלית שלנו למגוון מחלות כרוניות. שילוב זה מרחיב עוד את מגוון הטיפולים שאנו מציעים והקהלים שאליהם אנו פונים," אמר ארז רפאל, מנכ"ל ונשיא דריו הלת'. "Dario Move הוא מימוש החזון שלנו ליישומים רב שימושים של טכנולוגיות החיישנים שרכשנו כחלק מרכישת Upright. הפתרון החדש שאנו משיקים פותח בפנינו שוק פוטנציאלי משמעותי נוסף ושילובו בפלטפורמה המקיפה שלנו, לשירותי בריאות למגוון מחלות כרוניות, מחזק את נקודת המבט של הלקוח ואת יכולתנו לספק תוצאות וערך לשותפינו."

הוספת Dario Move לחבילת שירותי הבריאות המלאה של דריו מאפשרת לחברה לתמוך בניהול מקיף של מחלות כרוניות בשלושת הקטגוריות החשובות ביותר למעסיקים: סכרת, בריאות התנהגותית, וצרכים בריאותיים מטבוליים.

עלויות הטיפול בבריאות השלד והשרירים האמירו מאוד בעשור האחרון והפכו לאחד מסעיפי ההוצאות הגבוה ביותר למעסיקים כיום, כך על פי סקר שנערך לאחרונה בקרב מעסיקים גדולים(1). עם זאת, למרות ש-50% מהבוגרים בארה"ב סובלים מבעיות שלד ושרירים, הרבה אנשים שהיו יכולים להפיק תועלת מטיפולים זולים יותר, כגון פיזיותרפיה, אינם מגיעים לטיפול כזה לעולם(2)(3). Dario Move, פתרון הפיזיותרפיה הדיגיטלי, מייצר דרך טובה יותר לשפר את הגישה על ידי העברת מקום הטיפול לבית המטופל, מתן חיישנים הקלים לשימוש, ותרגילים המותאמים אישית; כולם מופעלים על ידי הפלטפורמה לשינוי התנהגות של דריו. פיזיותרפיה דיגיטלית מאפשרת פתרון חסכני ומדיד ומעורבות משתמש יציבה לאורך זמן.

Dario Move מקל על המשתמשים לשפר את בריאות השלד והשרירים באמצעות שילוב של תוכנה חכמה, טכנולוגיה ותמיכה אנושית מקצועית, לרבות:

חיישן ביו-פידבק יחיד לשימוש נוח;
תכנית פעילות גופנית מותאמת אישית ומגובה בראיות שתוכננה על-ידי פיזיותרפיסטים להשגת טיפול אפקטיבי.
משוב בזמן אמת המסייע בשיפור יכולת התנועה;
תמיכה בזמן אמת של מאמנים ופיזיותרפיסטים לאורך כל הטיפול כדי לעקוב אחר ההתקדמות, להתאים את התוכנית ולעודד התמדה;
חוויית שימוש אישית מאוד בחבילת הפתרונות המלאה של דריו למחלות כרוניות.


"Dario Move מציע חלופה אטרקטיבית לפתרונות מסורתיים ומורכבים יותר באמצעות טיפולים דיגיטליים אפקטיביים המעודדים מעורבות בביתם של המטופלים," אמר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל דריו צפון אמריקה. "בכך אנו מגדילים את ההסתברות שהמשתמשים יהיו מעורבים בטיפול ויתמידו בו, מה שיוביל לשיפור התוצאות הקליניות ויפחית את עלות הטיפול. האינטגרציה של Dario Move בחבילת המוצרים שלנו מאפשרת לספק חוויית משתמש משולבת ומותאמת אישית בפלטפורמה אחת תוך אספקת יעילות תפעולית אשר לקוחותינו מבקשים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il